Vakantiehuis Le Manoir

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Souillac (Dordogne)

9.5Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

42 reviews over Vakantiehuis Le Manoir

• 2019
    10Sara Verbeeren05-05-2019

Het toppunt van rust en ontspanning.

Ideale uitvalsbasis voor wandelingen of fietstochten in de natuur, bezoeken aan talrijke grotten en historische dorpen en stadjes. De gastheer en -vrouw staan altijd klaar met talrijke tips en zorgen mee voor het ideale vakantiegevoel. De gite is gerieflijk en proper en biedt voldoende ruimte bij slechter weer. Opstaan en ontbijt op het terras naast het zwembad met zicht op de bossen is een topper.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Hein De Win23-07-2018

Zeer aangenaam en gemoedelijk!

Jan en Marion waren de perfecte gastheer en -vrouw voor onze vakantie. Wij verbleven in gîte Tannat. Voor ons perfect: heel ruim, alle voorzieningen aanwezig, heel mooi gerenoveerd. Aangenaam privé terras met tuinmeubilair en parasol, vlakbij het zwembad. Le Manoir is zeer rustig gelegen, maar toch maar op een paar minuten van Souillac (winkels, inkoopcentra). Veel activiteiten mogelijk in de buurt, met werkelijk voor ieder wat wils! Jan en Marion wijzen daarbij met veel plezier de weg en geven gerichte tips op maat!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Marjolein Albregtse08-05-2018

Zeker een aanrader voor jong en oud!!

Zeker een aanrader, de gites zijn ruim voor 4 personen met beneden de woonkamer en keuken en boven 2 slaapkamers, badkamer en aparte wc. Erg schoon en luxe met mooie leefkeuken met vaatwasser en oven maar ook bieden ze in de ochtend broodjes service aan. De ligging is perfect aan het zwembad en een mooie tuin voor een wandeling of om heerlijk te relaxen op een bankje. Voor de kinderen is er genoeg te doen zoals het zwembad maar ook een schommel aan een boom en boomhutten in de tuin. Verder ligt het heel centraal voor verschillende uitstapjes en Jan en Marion geven je goede tips omdat ze de omgeving goed kennen. Dus een echte aanrader voor iedere leeftijd, jong en oud. Wij komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Dimitri04-05-2018

Een aanrader

Ruime, propere gite met alles wat nodig is. Aangenaam contact met (Nederlandstalige) eigenaars die de streek goed kennen en ons vele goede tips hebben gegeven. Rustige locatie, en toch niet ver van alle winkels en restaurants. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Anita19-09-2017

We hebben hier een heel prettig verblijf gehad.

Als u van rust houdt,veel natuurschoon en een persoonlijke sfeer, dan zult u zich zeker thuis voelen op dit adres. Wij hebben in ieder geval daarom genoten van deze vakantie. Een mooie ruime woon-en slaapruimte, de gastvrijheid en het lekkere eten van Jan en Marion maakten ons verblijf, ondanks het wat minder mooie weer,tot een succes. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Susan29-07-2017

Relaxt B&B in prachtige omgeving

We hadden een mooie familie kamer met twee aparte slaapkamers en een mooie schone badkamer. In de omgeving is veel te doen, stadjes kastelen en kanoën. Jan en Marion zijn zeer sympathieke gastgevers en zorgen voor een heel relaxt verblijf. Zeker een aanrader!

Jan & Marion, Eigenaar, 01-08-2017

Dank je voor de hartverwarmende woorden. We blijven ons best doen. Jan & Marion

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Merckx P.21-05-2017

Heerlijk en correct verblijf

Mooi en netjes ingericht. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Gelegen in een prachtige natuur. Lekke ontbijt en table d' hôtes. Diverse wijnen te verkrijgen aan betaalbare prijzen.

Jan & Marion, Eigenaar, 26-07-2017

Dank je wel, en graag tot een volgende keer. Jan & Marion

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Michel C.14-05-2017

Een aanrader.

's Nachts (april 2017) kon het er behoorlijk koud zijn, maar overdag waren de weergoden ons zeer goed gezind. Zowel de streek als de Manoir zijn oases van rust. Veel natuurschoon. Keuze zat om lekker te eten, ook 's avonds in de Manoir aan de table d'hôtes. De kamers zijn zeer ruim, schoon en goed ingericht/uitgerust. Meer moet dat niet zijn. Juul, Marion en Jan zorgden ervoor dat ik de Manoir kan aanbevelen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Olivier B18-09-2016

Verrassend en zeer aangenaam

Het is een prachtige regio waar men lekker kan eten en wijn proeven aan zeer democratische prijzen. De uitbaters zijn zeer sympathiek, hebben zin voor humor en geven goede ideeën in verband met mogelijke uitstappen. Indien je liever tot rust komt, kan dit perfect binnen de residentie met een ligzetel aan het zwembad, te midden de prachtige natuur.

Gereisd met partner in september 2016

• 9De jonksters16-09-2016

Een geweldige week!

We verbleven in Le Manoir gedurende één week. We kwamen aan in een heel mooi plekje midden in Frankrijk. Erg centraal gelegen tussen alle toeristische plekjes. Ook de extra tips & hulp van de eigenaars getuigden van een enorme gastvriendelijkheid en hartelijkheid. De gîte die we hadden gehuurd, was precies wat er ons beloofd was. De gîte was erg ruim, gezellig ingericht, met zicht op het mooie zwembad. Zo fijn om 's ochtends vers brood te kunnen krijgen op het domein!

Eén puntje: de geluidsdichtheid in de gîte was soms wat minder. Voor ons niet zo storend. De eigenaars hebben hier al veel werk aan gedaan.

Wij hebben een geweldige week beleefd. Dankjewel voor alle tips & hulp! Groetjes, de jonksters!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Vakantiehuis Le Manoir info