Vakantiehuis Le Manoir

Weer vandaag22°-2°
Vakantiehuis Le Manoir
9,3

49 reviews over Vakantiehuis Le Manoir in het Nederlands

Zeer aangenaam en gemoedelijk!

Hein De Win,
23-7-2018

Jan en Marion waren de perfecte gastheer en -vrouw voor onze vakantie.

Wij verbleven in gîte Tannat. Voor ons perfect: heel ruim, alle voorzieningen aanwezig, heel mooi gerenoveerd. Aangenaam privé terras met tuinmeubilair en parasol, vlakbij het zwembad.

Le Manoir is zeer rustig gelegen, maar toch maar op een paar minuten van Souillac (winkels, inkoopcentra).

Veel activiteiten mogelijk in de buurt, met werkelijk voor ieder wat wils!

Jan en Marion wijzen daarbij met veel plezier de weg en geven gerichte tips op maat!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeker een aanrader voor jong en oud!!

Marjolein Albregtse,
8-5-2018

Zeker een aanrader, de gites zijn ruim voor 4 personen met beneden de woonkamer en keuken en boven 2 slaapkamers, badkamer en aparte wc. Erg schoon en luxe met mooie leefkeuken met vaatwasser en oven maar ook bieden ze in de ochtend broodjes service aan.

De ligging is perfect aan het zwembad en een mooie tuin voor een wandeling of om heerlijk te relaxen op een bankje. Voor de kinderen is er genoeg te doen zoals het zwembad maar ook een schommel aan een boom en boomhutten in de tuin. Verder ligt het heel centraal voor verschillende uitstapjes en Jan en Marion geven je goede tips omdat ze de omgeving goed kennen.

Dus een echte aanrader voor iedere leeftijd, jong en oud.

Wij komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Een aanrader

Dimitri,
4-5-2018

Ruime, propere gite met alles wat nodig is. Aangenaam contact met (Nederlandstalige) eigenaars die de streek goed kennen en ons vele goede tips hebben gegeven. Rustige locatie, en toch niet ver van alle winkels en restaurants. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Als u van rust houdt,veel natuurschoon en een persoonlijke sfeer, dan zult u zich zeker thuis voelen op dit adres. Wij hebben in ieder geval daarom genoten van deze vakantie. Een mooie ruime woon-en slaapruimte, de gastvrijheid en het lekkere eten van Jan en Marion maakten ons verblijf, ondanks het wat minder mooie weer,tot een succes. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Relaxt B&B in prachtige omgeving

Susan,
29-7-2017

We hadden een mooie familie kamer met twee aparte slaapkamers en een mooie schone badkamer. In de omgeving is veel te doen, stadjes kastelen en kanoën. Jan en Marion zijn zeer sympathieke gastgevers en zorgen voor een heel relaxt verblijf. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Jan & Marion, Eigenaar, 1-8-2017

Dank je voor de hartverwarmende woorden. We blijven ons best doen.

Jan & Marion

Heerlijk en correct verblijf

Merckx P.,
21-5-2017

Mooi en netjes ingericht. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Gelegen in een prachtige natuur. Lekke ontbijt en table d' hôtes. Diverse wijnen te verkrijgen aan betaalbare prijzen.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Jan & Marion, Eigenaar, 26-7-2017

Dank je wel, en graag tot een volgende keer.

Jan & Marion

Een aanrader.

Michel C.,
14-5-2017

's Nachts (april 2017) kon het er behoorlijk koud zijn, maar overdag waren de weergoden ons zeer goed gezind. Zowel de streek als de Manoir zijn oases van rust. Veel natuurschoon. Keuze zat om lekker te eten, ook 's avonds in de Manoir aan de table d'hôtes. De kamers zijn zeer ruim, schoon en goed ingericht/uitgerust. Meer moet dat niet zijn. Juul, Marion en Jan zorgden ervoor dat ik de Manoir kan aanbevelen.

Gereisd met vrienden in april 2017

Verrassend en zeer aangenaam

Olivier B
18-9-2016

Het is een prachtige regio waar men lekker kan eten en wijn proeven aan zeer democratische prijzen. De uitbaters zijn zeer sympathiek, hebben zin voor humor en geven goede ideeën in verband met mogelijke uitstappen. Indien je liever tot rust komt, kan dit perfect binnen de residentie met een ligzetel aan het zwembad, te midden de prachtige natuur.

Gereisd met partner in september 2016

Een geweldige week!

De jonksters
16-9-2016

We verbleven in Le Manoir gedurende één week. We kwamen aan in een heel mooi plekje midden in Frankrijk. Erg centraal gelegen tussen alle toeristische plekjes. Ook de extra tips & hulp van de eigenaars getuigden van een enorme gastvriendelijkheid en hartelijkheid. De gîte die we hadden gehuurd, was precies wat er ons beloofd was. De gîte was erg ruim, gezellig ingericht, met zicht op het mooie zwembad. Zo fijn om 's ochtends vers brood te kunnen krijgen op het domein!

Eén puntje: de geluidsdichtheid in de gîte was soms wat minder. Voor ons niet zo storend. De eigenaars hebben hier al veel werk aan gedaan.

Wij hebben een geweldige week beleefd. Dankjewel voor alle tips & hulp!

Groetjes, de jonksters!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke, relaxte vakantie in een mooie omgeving

Freek en Ineke
9-9-2016

Alles is goed, de Gite Manseng is van alle gemakken voorzien, sympathieke en gastvrije eigenaren. Zij geven je een echt welkomstgevoel met een wijntje in de ijskast en een blikje Foi Gras van de buren. Jan neemt broodjes voor je mee van de bakker of je kunt bij hen ontbijten. Niets is te veel. Ook denken ze graag mee wat er in de omgeving te doen is.

Kortom.....wij komen nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Manoir in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Manoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.