Géén boekingskosten

Le Domaine de la Paille Basse

FrankrijkMidi PyreneesSouillac (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Domaine de la Paille Basse voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 308 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 308 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

308 Reviews over Le Domaine de la Paille Basse

• 7Dian Souny25-08-2022

mooie camping, veel aandachtspunten

mooie camping, wel erg afgelegen. afstand tot supermarkt is kwartier met de auto. Prachtige zwembaden incl glijbanen. Wij verbleven in de glamping tenten (nieuw sinds dit jaar): aangenaam bij mooi/droog weer, niet wanneer het regent zoals bij ons: al t servies vd buitenkeuken drijfnat, ondanks dat t in 'kasten' stond. Nergens plek om in tent te zitten, omdat ik 'geklaagd' heb bij receptie zijn er per tent 1 tafeltje en 4 plastic stoeltjes gebracht: netjes opgelost! Sanitair erg verouderd: wc's spoelen slecht door, sommige douches krijg je niet aan, andere douches juist niet uit > blijven 24/7 aan. Vwb wasje draaien op de camping: slecht! Voor hele camping 3 machines beschikbaar, 1 machine 'en panne'. kosten per wasje: 4,50! Bij receptie wel wastablet vragen, zo niet kreeg ik tot 2 x toe alleen een muntje... gebruik droger: 4 euro per keer: belachelijk (vind ik)! Maar, al met al een mooie camping met schitterend zwembad!

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Mark22-08-2022

mooie camping, gave omgeving

mooie camping, echt mooie omgeving, de campingzelf ligt wel wat verder van de stad dan verwacht, maar voor een dag of 2 volledig afhankelijk op de camping was dit ook geen probleem, er was van alles te doen / werd georganiseerd, eten en drinken op verschillende wijze beschikbaar (bar/winkel/restaurant/) Wij stonden met caravan in de volle zon, dit was met het hete weer wel even wat minder, maar ondanks dat een mooie vakantie gehad. De omgeving is super mooi, kastelen / oude steden.. top top

Aantal aandachtspunten: geen warmwater tijdens de afwas, maakt niet uit welk tijdstip op de dag, gewoon slecht.... geen excuus.... moet veranderen. 2e punt, zwemwater rook niet naar chloor, door de drukte (hete weer) veel mensen in het zwembad, wit uitslaan. waarschijnlijk gevolg kinderen met zware oorontsteking.. " zwemwater controleren / onderhoud. Wel super geholpen door de receptie en een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost, dikke duim.....

• 6Dirk13-08-2022

The road to camping is long and bumpy. Toilets are old, only 4 showers at nearest building. No coins for washing machine?? So come back next week or do laundry in soulliac??? Power cables runnig all over the place, we had to put tent different because of three cables of other tent were in the way and we dont want to put the tent on top of it obviously.

For a 5 star camping all in all its not enough.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Fam Smelt13-08-2022

Negatief puntjes;Geen Nederlands sprekend animatie,achterstallig onderhoud lampen toilet kapot en koud water douche. Positief;goede sfeer bij podium avond, mooi zwembad, rustige plaats

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Sharon Verhaal02-08-2022

Fijne vakantie gehad!

Wij hebben een fijn verblijf gehad hier! Let op dat er alleen Franse animatie is! Wij hebben hier bewust voor gekozen, het belemmert onze kinderen niet. Het zwembad is super, de kids waren er niet weg te slaan. Helaas is alles wat ver bij de camping vandaan, maar hier staat de omgeving om bekend dus dat heeft niets met de camping te maken. Voor ons volgend jaar een wat kleinere camping, maar dat heeft onze vakantie zeker niet negatief beïnvloed. Laat je niet teveel beïnvloeden door alle negatieve recensies! In het restaurant veel voornamelijk Franse gerechten, maar bij het winkeltje zit een klein restaurantje die echt suuuper lekkere burgers en pizza's heeft! Ik kan het hier echt aanraden!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Stijn28-09-2021

Voor herhaling vatbaar

Heel mooi rustig gelegen camping met een heel leuk zwembad. De pizza’s en burgers in het restaurant zijn zeker een aanrader

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Mattias28-09-2021

Top camping 👍kom zeker terug

Mooie camping, alles prima in orde,proper, vriendelijk personeel,lekker eten, de gastheer van het Restaurant/winkel is Top, heb er een leuke tijd gehad kom zeker terug 👌

• 10Eetgelegenheden
  • 8Koen en Nina28-09-2021

We hebben er enorm van genoten. Prachtig domein met super vriendelijk en enthousiast personeel.

• 9Eveline28-09-2021

Top!!!

Super! Zeer aangenaam, mooie chalets, goed verzorgd, top bediening, zalige locatie, zeer groot en leuk wandelen! Chapeau voor de uitbaters groot domein maar alles goed verzorgd! Top! Ik zal zeker nog teruggaan!

• 4Rianne23-08-2021

Nee voor ons niet meer

Deze camping viel ons erg tegen. Voor onze kleine kinderen 4,5 en 7 jaar was er weinig te doen op de camping. Alles ligt ver uit elkaar en alles in het frans, dus ze konden nergens aan meedoen. Overdag is het muisstil op de camping. Wij misten de gezelligheid. Het zwembad was prima en mooi gelegen. Het sanitair vonden wij echt ondermaats schoon. Zeker in deze ‘coronatijd’. Nergens desinfectiepunten en zeker de douches waren echt vies. Wifi is er nauwelijks en ook 3 of 4G geen bereik. 17 min rijden naar de winkel. Nee, we komen niet terug en geen aanrader. Zeker geen 5* camping zoals wij gewend zijn.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar