Camping Le Domaine de la Paille Basse

Camping Le Domaine de la Paille Bassestersterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Souillac (Dordogne)

8.3Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de la Paille Basse voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

310 reviews over Camping Le Domaine de la Paille Basse

• 2019
    8Erwin22-08-2019

Mooie camping, goed gelegen. Personeel wil prima helpen. Bij vragen. Vraag me wel altijd af waarom de ontvangst op de camping zo kil en zakelijk is. Weinig hostmanship gericht.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Marcel15-08-2019

Goede camping maar niet alles is 5 sterren

2,5 week op de camping gestaan. Geen camping die we normaliter kiezen, want groot en een hoop animatie ed. We waren laat met boeken en hebben het gegokt. We zijn echter aangenaam verrast. Het gebied rond de receptie is prachtig. Gunstige ligging op de grens van de Dordogne en Lot. Wel afgelegen (15 min van Soulliac). Bereikbaar via een smalle en steile weg, maar met de caravan te doen. Vriendelijk personeel. Goede eetgelegenheden. Veel wespen, maar geen muggen zoals op de campings langs de rivier. Grote zwembad is onverwarmd, maar wij vonden het juist heerlijk. Wel overvol eind vd dag. Sanitair was wel het minste wat we op een 5 sterrencamping hebben gehad en is aan een upgrade toe. De foto's op de site zijn van de familiedouches, de rest is heel basic. Wel goed schoon. Onze standaard plaats was echt ongeschikt voor caravans. Heel lastig bereikbaar en niet vlak. Elke avond veel rumoer, vooral als je een plek rondom het centrum hebt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Arnoud P.h.m.12-08-2019

10 km is te hard op camping, als veiligheid kinderen voorop staat( 5 km) Misten prullenbakjes in individueele toiletten en brillenreiniger om toiletbril te reinigen. Verder prima, leuke activiteiten, veel muziek

• 7Eetgelegenheden

• 6Ed11-08-2019

In potentie goed maar wel een veel aandachtspunten

Ik kom tot maar net een voldoende maar in potentie is het gewoon goed! De ligging is erg mooi maar de indeling van de camping vrij rommelig. Daarnaast hadden wij een kampeerplek aan het einde van de camping. Daar zou je heel mooi uitzicht kunnen hebben maar de omringende beplanting is zo hoog dat je niet vrij uit kan kijken. De wc’s zijn schoon maar s’ochtends is het papier bij veel wc’s op. Het zwembad is erg mooi en de glijbanen zijn voor kinderen fantastisch maar er is wel heel erg streng toezicht en veel regels. Kinderen onder 12 jaar mogen bijvoorbeeld alleen onder toezicht. Het restaurant en de bar zijn prima, erg lekker eten bij beide.

We hebben eerder bij andere campings van les castels gestaan. Daar hadden de camping over de hele camping echt een hele mooie ‘kasteel’ uitstraling. Dat miste ik hier. Rondom de receptie is het echt prachtig maar daarbuiten was de uitstraling niet heel bijzonder.

Het was prima voor een weekje maar zal niet snel terugkomen.

• 10Eetgelegenheden

• 8Tristan Jacobs11-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Mooie en sfeervolle camping. Restaurant en bar zijn prima. Zwembad wat aan de kleine kant voor de capaciteit van de camping. Behulpzaamheid van het personeel mag zeker aan gewerkt worden. Echt op z’n Frans. Zelfs de Nederlandstalige mensen (op dame van de animatie en Jelle de kok na) waren niet meedenkend, nors en kortaf. Animatie was veel gericht op de Fransen ondanks alle moeite en energie die de nl dame erin stopte kreeg ze daar weinig voor elkaar. Haar Franse collega weigerde te luisteren naar haar input.

Wel een hele fijne vakantie gehad!!

• 8Linda10-08-2019

Leuke camping. Wel goed opletten de plekken zijn stuk voor stuk anders er zitten hele kleine plekjes bij maar ook super grote plekken. Er zijn plekjes bij waarvan wij vinden dat ze daar alleen een klein trekkerstenten kunnen neer zetten. Toch proberen ze er grote tunneltenten met gezinnen op te zetten. Vervolgens na klagen krijgen die dan toch een andere plek. Terecht!

• 9Diane06-08-2019

Hele mooie, sfeervolle camping!

Service ter plekke prima, vriendelijk personeel, sfeervolle eetgelegenheid/bar

• 9Staat v/h sanitair

• 8Patrick29-07-2019

Hele leuke camping mooi gelegen.....en het geboed is prachtig.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2019

• 8Kee02-07-2019

Mooi maar niet meer

Opzicht een mooie camping met veel zwembaden. Sanitair blok is ook prima en schoon, maar vies gemaakt door sommige gebruikers. Vriendelijke bediening van het restaurant. Geen netwerk dekking in de camping, kan geen telefoon ontvangen ook niet internetten. Je kun betalen voor wifi maar staat erop dat het geen ADSL is dus download is niet mogelijk. Dus nooit meer deze camping helaas.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Joop24-06-2019

Geweldige camping

Mooie camping. Heel schoon en zeker in de periode dat wij er waren, in juni, heerlijk rustig. Heel goed restaurant.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd in juni 2019

2 tips over Camping Le Domaine de la Paille Basse

• kurt.clarisse, 23-08-2013

Ben je van paln om Gouffre de Padirac te bezoeken boek dan je tickets online vooraf. Wij zijn er s'morgens om 9u30 aangekomen en toch nog bijna 2 uur moeten aanschuiven.

• Fleurtje, 08-08-2012

Sarlat is een mooi plaatsje maar ontzettend toeristisch. Ga daarom niet op zaterdag (markt), dan lijkt het net of je in NL bent... Het noten museum is erg leuk, ook voor jongere kinderen!

4 vragen over Camping Le Domaine de la Paille Basse

• cas, 23-07-2019

voetbalveld

is er hier ook een voetbal veld of iets van een veldje met goals ? alvast bedankt :)

• rene van den berg, 26-12-2018

gsm

hoe is de dekking van de mobiele internet op de camping?

• calckwil, 02-02-2016

hond mee op vakantie

Goedendag Mag er ook een hondje (Sheltie) mee als wij bij u een vakantie boeken

Camping Le Domaine de la Paille Basse info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa