Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°-2°
Camping Le Domaine de la Paille Basse

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de la Paille Basse voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Le Domaine de la Paille Basse in het Nederlands

Misschien een lamp plaatsen op het muurtje thv zwembad. Als je vanaf de camping richting receptie enz loopt, kan je tegen het muurtje aan lopen. Het is er erg donker(Uitstulping )

Carole Bonin,
19-8-2018

Raphael,
19-8-2018

Freddy,
18-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijk genoten dit jaar, mede dankzij het uitstekende

Kees & Cora,
13-8-2018

Heerlijk genoten dit jaar, mede dankzij het uitstekende weer.

Gereisd anders in augustus 2018

Voor ons een camping zoals die hoort te zijn: Doen

Frank en Esther,
10-8-2018

Domaine La Paille Basse bezochten wij van 15 juli tot 2 augustus 2018. Een fijne camping met veel faciliteiten. Het gebied rond de receptie is prachtig gerestaureerd. De kampwinkel is beperkt, maar brood, ijs, friet en pizza's zijn goed. Sanitair wordt hele dag door schoongemaakt en is goed, voor ons altijd belangrijk. Er zijn veel verhuuraccommodaties, waardoor het nooit heel druk is bij het saniatir. Zwembad is grootste deel diep 2,5m, Glijbanen liggen apart. Alles is schoon en netjes. Campingterrein ligt onder bomen, altijd schaduw, maar ook genoeg openingen voor zon. De camping ligt aan beide zijden van de receptie, waardoor ie minder groot lijkt dan hij is. Animatie is gezellig, vaak tot 23 uur, soms tot 00 uur, op eerste deel van de camping (deel voor je bij de receptie komt) heeft er weinig hinder van, want geluid staat andere kant op. Camping grond draineert goed, wel rotspennen nodig. In omgeving is veel te zien en te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

geweldig

noor,
23-7-2018

Het is hier super leuk!! Het zwembad is geweldig dd glamping ligt heel mooi en het eten is super lekker

Gereisd anders in juli 2018

Super camping.

Herb,
5-7-2018

Mooi gelegen, fantastisch zwembad. Vriendelijk personeel. Super schoon sanitair. Restaurant en take away met nieuwe eigenaar/ beheerder sterk verbeterd. Heerlijk ijs eten op het terras. Voorseizoen lekker rustig.

Gereisd anders in juli 2018

Nooit meer

Herrie en nog eens herrie,
6-8-2017

Vriendelijk personeel en veel schaduw plekken. Was en douch gelegenheden klein en wat verouderd. In de avond is er altijd wat te doen, met altijd veel herrie en heel veel licht. Camping ligt erg afgelegen. De omgeving is prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

wat een teleurstelling!

c81,
30-7-2017

Na het lezen van alle positieve reacties dachten we naar een klein paradijsje te gaan. Viel dat dik tegen!!!

Huisje : voorzien van alle comfort, wij hadden een model 'cosy', klein maar praktisch. Matrassen van erg slechte kwaliteit, luchtmatrassen gaan kopen. Huisjes staan vlak naast mekaar, geen privacy, veel (nacht)lawaai van omstaanders (je hoort ze douchen, afwassen, dit zelf tot voorbij middernacht. Om 's morgens door krijsende kinderen gewekt te worden.

Activiteiten : alles op een oorverdovend lawaai. Op deze camping kan je niet aan je nachtrust beginnen voor middernacht. Tijdens concert stonden de ramen van het huisje te trillen van het lawaai.

Personeel overal erg vriendelijk.

Winkel : beperkt aanbod, wel erg betaalbaar! Brood moet je op voorhand bestellen

Afhaalpizza's en frieten zeer lekker.

We gingen naar deze camping voor de rust maar hebben dit niet gekregen. Voor het eerst in al die jaren wilden we vroeger vertrekken maar dit voor de kinderen niet gedaan. We zijn doodop teruggekomen na te weinig slaap. Er is een mooi regelement voor de nodige rust maar dit wordt door niemand nageleefd, zelfs niet door het domein zelf

Aan zwembad niet altijd een redder aanwezig. Kinderen mochten niet op de glijbaan. Handdoekleggers zijn verboden, maar zijn in grote mate aanwezig waardoor je vaak geen ligplaats had!

Camping oogt ook niet gezellig doordat de huisjes tegen mekaar staan en omgeven zijn door een overwoekering aan onkruid.

Douche kan je niet nemen in het huisje, ofwel heb je koud ofwel heet water, dus maar een douche genomen in de sanitaire blok

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine de la Paille Basse in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine de la Paille Basse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.