Camping La Draille

Camping La Draille
8,3

223 reviews over Camping La Draille in het Nederlands

Met jonge kinderen

Echt vakantie, heel mooie omgeving.

Kees Van keulen
12-9-2018

Voor de 8ste x geweest.

Elk jaar is het weer leuker, en de kinderen 5,8,11 kijken er maanden naar uit om weer naar la draille te gaan.

Zoveel animatie, en zo n leuk team.

Laatste 2 jaar veel vernieuwde huisjes,trampolie, zwembad aangepakt,enzenz.

Supermooie omgeving,en de kinderen zijn 2 weken lang aan spelen, schommelen,voetballen, volleyballen, zwemmen,kreeften vangen,bioscoop s avonds. Ook dagje naar de dordogne is en aanrader.Mooie schone verzorgde camping en schoon sanitair,en vind het leuke dat er van alle richtingen samenkomen en het 1 groot geheel vormt. Echt vakantie als we hier naar toe gaan. En tip dagje kanovaren de kastelen route.

Heerlijke camping!

Ramona Deij
10-9-2018

Prachtige camping! Heel netjes en goed verzorgd. Wij zaten in een prachtige Limoges accommodatie en keken vanaf onze veranda het dal in op de tenten en tourcaravans. Prachtige plek! Het zwembad was simpel, en bij temperaturen van 38 graden wat aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten, maar denk dat iedere camping dat in deze zomer zo heeft ervaren. De glijbaan is super! De snackbar is prima! Lekkere Hollandse snacks. Wel ging hij pas om 17.30 uur open en zeker op de aankomstdag vond ik dat te laat, er stond dan ook best en flinke rij. Door de weeks ging het prima. Verder waren de pizza's echt heerlijk! Het hele team is super aardig! Van pizzeria tot aan receptie enz. Zou deze camping zeker aanraden! Het beekje tussendoor was erg leuk voor de kids, kreeften vangen! Prachtige omgeving! Veel te doen! Lidl op 10 minuten rijden. Misschien nog als tip: een dartboard of pooltafel. Verder vooral zo doorgaan!

Gezellige gezinsvakantie

Visser
18-8-2018

Prachtige park, goede verbeteringen met vorig jaar doorgevoerd . Kinderen vermaken zich goed met kinder programma . Veel te doen in de omgeving!

Verzorgde camping

Van Elburg
9-8-2018

Per toeval op deze camping beland voor een paar dagen.zeer vriendelijk ontvangen en een prachtig verzorgd park. We mochten zelf uit de vrije plekken uitzoeken welke we wilde. Sanitair super mooi en schoon en heerlijke douches. Genoeg annimatie en voor een ieder wel wat te doen.

Zwembad keurig en goed verzorgd, helaaas moest je voor de ligbedjes apart betalen. En wat wat wij jammer vonden is dat er jongeren groepen bij het zwembad lagen die behoorlijk aan het vloeken en schelden waren waar hun ouders niet bij waren . En dat op een christelijke camping.

Verder een goede sfeer met alleen maar nederlanders.

Een heel leuk en mooi park

Janze
7-8-2018

Een heel leuk en mooi park. Leuke activiteiten en leuke plekken voor de jongeren

Genoten!

fam Duijster
    3-8-2018

Op de weg terug van ruim 2 weken La Draille. Wat was het weer super.

Alex en Sonja met hun team doen al alles aan om je een geweldige vakantie te geven.

Vooral een dikke pluim voor het sanitair, de hele dag is er iemand aanwezig om schoon te maken.

De kinderen hebben genoten van het animatie programma.

Kortom een echte aanrader. Nu al zin in volgende zomer.

Mooi, met (christelijk) activiteiten park

Fam. Tromp
    27-7-2018

Wij waren op La Draille met het gezin (vader,moeder en twee kinderen van 6 en 3 jaar) voor de tweede keer (afgezien van een vakantie van 18 jaar terug met ouders ;-)). La Draille is een erg mooi, groen en verzorgd park/camping. Bij elk bezoek is er te zien dat de tijd niet heeft stil gestaan. Elke keer worden er nieuwe accommodaties geplaatst, voorzieningen vervangen/verbeterd, speeltuinen vernieuwd en het zwembad gerenoveerd. Er hangt een erg fijne/relaxte sfeer. Wij ervaren een vakantie op La Draille dan ook echt als (christelijke) rust vakantie. Ook hebben wij het personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaren. Het animatieteam werd ook als erg leuk ervaren door onze kinderen. Wij hadden een mooie accommodatie (chalet MH Limoges) met prachtig uitzicht over het park en tevens voldoende privacy door de bomen. Voor volgend jaar hetzelfde chalet in optie gezet. Een minpuntje: Het zwembad is in het hoogseizoen wat te klein.

geweldig

Verschuure
    20-7-2018

Het was weer fantastisch. Weer en sffer goed en weer leuke contacten.

familie

Haan
        16-7-2018

Ruime plekken, schoon sanitair, voor jeugd is er zoveel recreatie aanbod dat de keuze moeilijk wordt, of kanovaren of een voetbaltoernooi... Keuze stress op vakantie. Zwembad is goed maar mag wat groter worden, maar de nieuwe trap is geweldig!

super rustige en ruim opgezette locatie fantastisc

Jaap Goossen
        16-7-2018

Alle ruimte en leuke animatie ook voor de jongste kinderen. Veel groen en overdag en savonds alle rust. Heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Draille in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Draille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.