Appartement Font Neuve

FrankrijkMidi PyreneesSouillac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Font Neuve voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 28 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 28 reviews
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

33 Reviews over Font Neuve

• 10Marian05-09-2017

Geweldige, unieke vakantie

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad met 3 kinderen van 8, 10 en 13 jaar oud. Ideale vakantie voor mensen die van rust houden bij hun accommodatie, maar ook ideaal als basis om naar leuke stadjes te gaan (Rocamadour, Sarlat ect) of naar de grotten. Wij hebben ook een hele mooie kanotocht gemaakt over de Dordogne. We konden onze auto bij het beginpunt neerzetten en de eigenaar Wilbert bracht ons naar het startpunt. Ook een heel leuk klimpark in de buurt. Maar wat het meeste indruk heeft gemaakt was de persoonlijke, hele goed service van Wilbert en Willemien. Ze zorgen dat je je heel erg welkom voelt. In de ochtend wordt er altijd brood gehaald. De kinderen vonden het ook geweldig. Ze hebben een avond opgepast en pannekoeken gebakt en geknutseld en gezwommen in de avond. Een onvergetelijke ervaring. Wij hadden een heel prettig, ruim appartement met een geweldig uitzicht. Ik heb heimwee maar gelukkig gaan we volgend jaar weer hier naartoe.

• 9Anton Coolen Schaijk11-04-2017

Uitstekend

Inmiddels heb ik of alleen of met mijn vrouw of met mijn kinderen en kleinkinderen deze locatie meer dan 10X bezocht . Enkele weken terug weer een keertje alleen en daarna naar de Auvergne. 2 mei gaan wij wederom voor 12 dagen . Wij zijn luxe paardjes en hebben veel noten op onze zang . Voor 95 % voldoen de eigenaren en de locatie aan onze hoge verwachtingen . Voor de duidelijkheid wij reizen meer dan 3 maanden per jaar en zijn veel luxe gewend. Dus wij durven te zeggen ervaringsdeskundigen .

Dus een aanrader zeker prijs kwaliteit.

• 9M&A09-07-2016

Fijn met kleine kinderen

Font Neuve wordt gerund door twee goedgehumeurde, behulpzame doorpakkers. Het domein is gelegen in een eigen valleitje en is verrassend ruim en rustig van opzet. Wij zaten met drie kinderen onder de vijf jaar in appartement Osiris. De kamers zijn fris wit geschilderd en comfortabel ingericht. Het terras is ruim en biedt voldoende privacy, de aanwezige ligstoelen zijn uitstekend. Met kleine kinderen zit je graag aan de zwembadzijde, zodat je vanaf het terras de kinderen in de gaten kan houden. Ons appartement had wel bovenburen, daar moet je dus wat geluk mee hebben, want de vloeren zijn van hout. Als het goed is zit je echter weinig binnen. Er kan en mag veel op het domein, zoals bbq op houtskool, en de sfeer is ronduit ontspannen. Wij zijn erg content en hopen zeker nog een keer terug te komen.

• 9Frank en Martha12-01-2014

Kleinschalige toplocatie

In september 2013 sloten wij als gast het vakantieseizoen bij Font Neuve af. Wat een prachtige locatie in een toch al zo mooi deel van Frankrijk. Goed ingerichte appartementen met een geweldig uitzicht over de privé-vallei van Wilbert en Willemien. Natuurschoon, kleinschaligheid, service, vriendelijkheid en luxe, allemaal mooie woorden welke stuk voor stuk van toepassing zijn op deze plek. Of je nu absolute rust wilt of toch gezellig met de andere gasten wilt vertoeven, Font Neuve leent zich voor beide varianten. Het grote overdekte prieel biedt mogelijkheid voor gezellig samenzijn, samen koken met een grote groep. De vele zithoekjes in de eigen vallei of je eigen terras bieden je echter weer de mogelijkheid om te genieten van de rust en de natuur. Een aanrader voor zowel stellen, jonge gezinnen en grotere groepen. Wij gaan er zeker nog een keer terug. Voor nu aan Wilbert en Willemien: hartstikke bedankt voor de geweldige tijd die we in jullie paradijsje hadden, het was werkelijk TOP.

• 9Hans en Marion Spierenburg21-09-2013

Paradijsje

Tien dagen hebben wij op deze prachtige locatie doorgebracht. Bij aankomst werden we meteen allerhartelijkst door Willemien en Wilbert verwelkomt. Ons appartement was ruim en gezellig ingericht. De appartementen lagen iets hoger waardoor je een prachtig uitzicht hebt op het dal en het zwembad. De persoonlijke aandacht van Willemien en Wilbert was hartverwarmend. Iedere dag werd er op verzoek voor vers brood/croissants gezorgd. Bijna iedere dag kregen wij van Willemien verse eieren van de eigen kippen. Heerlijk. Willemien en Wilbert hartelijk dank!!!!

• 9Bas23-07-2013

Zeer mooie plek

In het voorjaar op deze schitterende plek geweest. Het terrein is echt erg mooi. Overal gezellige zitjes. Mooi zwembad en whirlpool. Het is aan de dure kant, maar dan krijg je wel wat.

• 9Jiska18-03-2013

Net weer geboekt!

Vorig jaar met mijn man en kinderen naar deze heerlijke plek geweest in de Dordogne. Veel ruimte/mogelijkheden om te sporten, schitterende ligging, mooi weer, lekker koken 's avonds en dan ontspannen! Verder zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw die je van alle gemakken voorzien. Zojuist geboekt voor deze zomer, nu al zin in! Wat een start van het paasweekend: kan ik iedereen aanraden om te doen!

Vriendelijke groet,

Jiska

• 9Theunis Post24-10-2012

Hier voel je je thuis

Mooi gelegen appartementen in een fantastische groene omgeving. Omgeven door heuvels en halverwege het glooiende grasveld een heerlijk zwembad. Ons appartement was zeer smaakvol ingericht. Een ideale basis om de omgeving te verkennen en om naar terug te keren. De kinderen worden regelmatig bij het zwembad vermaakt door Willemien en Wilbert en desgewenst kan men verse broodjes voor het ontbijt bestellen.

• 10De Zonnetjes22-10-2012

Een Paradijs

Wanneer het hek voor je open gaat kom je in een prachtige vallei waar het appartementen complex op de heuvel ligt. De warme ontvangst door de eigenaren Wilbert en Willemien met een glas wijn en kaas maakt dat je je gelijk op je gemak voelt. Het appartement (Osiris)is erg smaakvol ingericht, en heeft uitzicht op het zwembad.Je verblijft midden in de natuur en geniet van de rust.'s Morgens vroeg lopen er herten op het terrein. Voor kinderen is het er geweldig. W&W doen er alles aan om het ze naar de zin te maken. Kinderen kunnen hier nog echt spelen, hebben geen computerspelletjes nodig. We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en vinden het een echt paradijs. Deze omgeving is een vande minst lichtvervuilde plekken van Europa en je ziet bij helder weer duizenden sterren aan de hemel(heerlijk in de Jacuzzi). Dat wij niet de enigen zijn die er zo over denken, bewijst dat we ook weer mensen troffen die wij 2 jaar geleden hebben meegemaakt. Wilbert en Willemien. Het was weer helemaal TOP!

• 3Budje06-10-2012

Prijs/kwaliteit niet in orde

Omdat je vooraf niet kunt zien welke appartement je boekt bij touroperator kan het zomaar zijn dat je in het oudste appartement terecht komt wat bij ons dus gebeurde. Hiervoor geldt dat het verouderd en niet luxe maar basic is. Slechte boxspring bedden in combinatie met broeierig linnengoed, jaren 70-80 inrichting. Ik ben bereid om 200 euro per nacht te betalen maar dit sloeg echt nergens op en zeker geen 140 euro per nacht waard. Omdat het zo kleinschalig is ben je met de andere gasten en eigenaar op vakantie. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Wilbert Elferink, owner, 24-10-2012

Wij willen graag reageren op de geleverde reaktie van Budje ofwel de heer Budding zoals hij in werkelijkheid heet. Iedere vorm van kritiek is welkom en zal ons aansporen tot verbetering maar deze reaktie is in onze ogen zeer onterecht. In de afgelopen 10 jaar hebben wij Font Neuve volledig gerenoveerd van een oude boerderij naar de huidige 5 appartementen. Er bestaat dus geen oudste appartement zoals u dit noemt. De inrichting staat u kennelijk niet aan maar dat mag. Alle bedden zijn nieuwe boxsprings en een veel gehoorde "klacht/compliment" op Font Neuve is dat men er zo fantastisch slaapt. Kleinschaligheid wordt door vrijwel al onze gasten enorm gewaardeerd en er zijn op Font Neuve heel wat nieuwe vriendschappen gesloten. Dat u zich niet op uw gemak heeft gevoeld kunnen we ons zeer goed voorstellen. De gasten van Font Neuve komen bijna allemaal voor de rust en zijn dus jonge gezinnen met kleine kinderen of ouderen. Parijs was voor u een betere keus geweest. Vr gr. Wilbert&Willemien

Appartement Font Neuve info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij