Appartement Font Neuve

33 reviews over Appartement Font Neuve in het Nederlands

Geweldige, unieke vakantie

Marian
5-9-2017

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad met 3 kinderen van 8, 10 en 13 jaar oud. Ideale vakantie voor mensen die van rust houden bij hun accommodatie, maar ook ideaal als basis om naar leuke stadjes te gaan (Rocamadour, Sarlat ect) of naar de grotten. Wij hebben ook een hele mooie kanotocht gemaakt over de Dordogne. We konden onze auto bij het beginpunt neerzetten en de eigenaar Wilbert bracht ons naar het startpunt. Ook een heel leuk klimpark in de buurt.

Maar wat het meeste indruk heeft gemaakt was de persoonlijke, hele goed service van Wilbert en Willemien. Ze zorgen dat je je heel erg welkom voelt. In de ochtend wordt er altijd brood gehaald. De kinderen vonden het ook geweldig. Ze hebben een avond opgepast en pannekoeken gebakt en geknutseld en gezwommen in de avond. Een onvergetelijke ervaring. Wij hadden een heel prettig, ruim appartement met een geweldig uitzicht. Ik heb heimwee maar gelukkig gaan we volgend jaar weer hier naartoe.

Uitstekend

Anton Coolen Schaijk
11-4-2017

Inmiddels heb ik of alleen of met mijn vrouw of met mijn kinderen en kleinkinderen deze locatie meer dan 10X bezocht . Enkele weken terug weer een keertje alleen en daarna naar de Auvergne. 2 mei gaan wij wederom voor 12 dagen . Wij zijn luxe paardjes en hebben veel noten op onze zang .

Voor 95 % voldoen de eigenaren en de locatie aan onze hoge verwachtingen .

Voor de duidelijkheid wij reizen meer dan 3 maanden per jaar en zijn veel luxe gewend. Dus wij durven te zeggen ervaringsdeskundigen .

Dus een aanrader zeker prijs kwaliteit.

Fijn met kleine kinderen

M&A
9-7-2016

Font Neuve wordt gerund door twee goedgehumeurde, behulpzame doorpakkers. Het domein is gelegen in een eigen valleitje en is verrassend ruim en rustig van opzet. Wij zaten met drie kinderen onder de vijf jaar in appartement Osiris. De kamers zijn fris wit geschilderd en comfortabel ingericht. Het terras is ruim en biedt voldoende privacy, de aanwezige ligstoelen zijn uitstekend. Met kleine kinderen zit je graag aan de zwembadzijde, zodat je vanaf het terras de kinderen in de gaten kan houden. Ons appartement had wel bovenburen, daar moet je dus wat geluk mee hebben, want de vloeren zijn van hout. Als het goed is zit je echter weinig binnen. Er kan en mag veel op het domein, zoals bbq op houtskool, en de sfeer is ronduit ontspannen. Wij zijn erg content en hopen zeker nog een keer terug te komen.

Kleinschalige toplocatie

Frank en Martha
12-1-2014

In september 2013 sloten wij als gast het vakantieseizoen bij Font Neuve af. Wat een prachtige locatie in een toch al zo mooi deel van Frankrijk.

Goed ingerichte appartementen met een geweldig uitzicht over de privé-vallei van Wilbert en Willemien. Natuurschoon, kleinschaligheid, service, vriendelijkheid en luxe, allemaal mooie woorden welke stuk voor stuk van toepassing zijn op deze plek. Of je nu absolute rust wilt of toch gezellig met de andere gasten wilt vertoeven, Font Neuve leent zich voor beide varianten. Het grote overdekte prieel biedt mogelijkheid voor gezellig samenzijn, samen koken met een grote groep. De vele zithoekjes in de eigen vallei of je eigen terras bieden je echter weer de mogelijkheid om te genieten van de rust en de natuur. Een aanrader voor zowel stellen, jonge gezinnen en grotere groepen.

Wij gaan er zeker nog een keer terug. Voor nu aan Wilbert en Willemien: hartstikke bedankt voor de geweldige tijd die we in jullie paradijsje hadden, het was werkelijk TOP.

Paradijsje

Hans en Marion Spierenburg
21-9-2013

Tien dagen hebben wij op deze prachtige locatie doorgebracht. Bij aankomst werden we meteen allerhartelijkst door Willemien en Wilbert verwelkomt. Ons appartement was ruim en gezellig ingericht. De appartementen lagen iets hoger waardoor je een prachtig uitzicht hebt op het dal en het zwembad. De persoonlijke aandacht van Willemien en Wilbert was hartverwarmend. Iedere dag werd er op verzoek voor vers brood/croissants gezorgd. Bijna iedere dag kregen wij van Willemien verse eieren van de eigen kippen. Heerlijk. Willemien en Wilbert hartelijk dank!!!!

Zeer mooie plek

Bas
23-7-2013

In het voorjaar op deze schitterende plek geweest. Het terrein is echt erg mooi. Overal gezellige zitjes. Mooi zwembad en whirlpool. Het is aan de dure kant, maar dan krijg je wel wat.

Net weer geboekt!

Jiska
18-3-2013

Vorig jaar met mijn man en kinderen naar deze heerlijke plek geweest in de Dordogne. Veel ruimte/mogelijkheden om te sporten, schitterende ligging, mooi weer, lekker koken 's avonds en dan ontspannen! Verder zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw die je van alle gemakken voorzien. Zojuist geboekt voor deze zomer, nu al zin in! Wat een start van het paasweekend: kan ik iedereen aanraden om te doen!

Vriendelijke groet,

Jiska

Hier voel je je thuis

Theunis Post
24-10-2012

Mooi gelegen appartementen in een fantastische groene omgeving.

Omgeven door heuvels en halverwege het glooiende grasveld een heerlijk zwembad. Ons appartement was zeer smaakvol ingericht.

Een ideale basis om de omgeving te verkennen en om naar terug te keren. De kinderen worden regelmatig bij het zwembad vermaakt door Willemien en Wilbert en desgewenst kan men verse broodjes voor het ontbijt bestellen.

Een Paradijs

De Zonnetjes
22-10-2012

Wanneer het hek voor je open gaat kom je in een prachtige vallei waar het appartementen complex op de heuvel ligt. De warme ontvangst door de eigenaren Wilbert en Willemien met een glas wijn en kaas maakt dat je je gelijk op je gemak voelt. Het appartement (Osiris)is erg smaakvol ingericht, en heeft uitzicht op het zwembad.Je verblijft midden in de natuur en geniet van de rust.'s Morgens vroeg lopen er herten op het terrein. Voor kinderen is het er geweldig. W&W doen er alles aan om het ze naar de zin te maken. Kinderen kunnen hier nog echt spelen, hebben geen computerspelletjes nodig. We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en vinden het een echt paradijs. Deze omgeving is een vande minst lichtvervuilde plekken van Europa en je ziet bij helder weer duizenden sterren aan de hemel(heerlijk in de Jacuzzi). Dat wij niet de enigen zijn die er zo over denken, bewijst dat we ook weer mensen troffen die wij 2 jaar geleden hebben meegemaakt.

Wilbert en Willemien. Het was weer helemaal TOP!

Prijs/kwaliteit niet in orde

Budje
6-10-2012

Omdat je vooraf niet kunt zien welke appartement je boekt bij touroperator kan het zomaar zijn dat je in het oudste appartement terecht komt wat bij ons dus gebeurde. Hiervoor geldt dat het verouderd en niet luxe maar basic is. Slechte boxspring bedden in combinatie met broeierig linnengoed, jaren 70-80 inrichting. Ik ben bereid om 200 euro per nacht te betalen maar dit sloeg echt nergens op en zeker geen 140 euro per nacht waard. Omdat het zo kleinschalig is ben je met de andere gasten en eigenaar op vakantie. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Wilbert Elferink, owner, 24-10-2012

Wij willen graag reageren op de geleverde reaktie van Budje ofwel de heer Budding zoals hij in werkelijkheid heet. Iedere vorm van kritiek is welkom en zal ons aansporen tot verbetering maar deze reaktie is in onze ogen zeer onterecht. In de afgelopen 10 jaar hebben wij Font Neuve volledig gerenoveerd van een oude boerderij naar de huidige 5 appartementen. Er bestaat dus geen oudste appartement zoals u dit noemt. De inrichting staat u kennelijk niet aan maar dat mag. Alle bedden zijn nieuwe boxsprings en een veel gehoorde "klacht/compliment" op Font Neuve is dat men er zo fantastisch slaapt. Kleinschaligheid wordt door vrijwel al onze gasten enorm gewaardeerd en er zijn op Font Neuve heel wat nieuwe vriendschappen gesloten. Dat u zich niet op uw gemak heeft gevoeld kunnen we ons zeer goed voorstellen. De gasten van Font Neuve komen bijna allemaal voor de rust en zijn dus jonge gezinnen met kleine kinderen of ouderen. Parijs was voor u een betere keus geweest. Vr gr.

Wilbert&Willemien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Font Neuve in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Font Neuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.