Camping Le Clos Barrat

Meer camping info

18 reviews over Camping Le Clos Barrat

• 2019
    9Jaap en Lieneke27-09-2019

Wat een geweldige camping vol natuur en ongelooflijk vriendelijke eigenaren. Johan en Jolanda doen er echt van alles voor om het naar je zin te maken. Het sanitair is altijd schoon en ook voor de animatie word gezorgd. Het zwembad is prima in orde met heerlijke ligstoelen. en van de betere die we zijn tegengekomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Frits en Tiny07-02-2019

Fantastisch, om regelmatig te bezoeken

Leuke Camping centraal gelegen in de Lot/ Dordogne. We komen er nu al een paar jaar, sinds de camping is overgenomen en je ziet de kwaliteit steeds beter worden. Moderner sanitair en verblijven, Gezellige eigenaren (Vlaamse) die het erg naar je zin maken met lekkere maaltijden en streekwijnen tegen een redelijke prijs.

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    10Jos Huffmeijer08-08-2018

Een bijzondere en gastvrije camping.

Er zijn van die campings waar je eigenlijk niet meer weg wil gaan. Le Clos Barrat is zo'n camping. Wat een geweldige plek om je vakantie te vieren. De eigenaren Yolanda en Johan creëren een hele fijne open sfeer waar iedereen zich welkom voel. Er wordt ook best wel veel georganiseerd door Yolanda en Johan maar ook veel door de gasten zelf. Velen van hen komen daar al jaren. Er wordt gewandeld in de mooie omgeving, elke dag is er de mogelijkheid om te boulen, met een toernooitje in het weekend, woensdagavond is het BBQ-avond, donderdagavond een hele gezellige muziek quiz. Yolanda kan ook heerlijk koken en de gezamenlijke maaltijden zijn ook altijd heel goed bezocht. Ook het kampvuur op dinsdagavond met muziek is altijd vol. Je voelt je gast en vrij om mee te doen met de activiteiten of niet. Kortom wij hebben er een fantastische vakantie gehad en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Anneke en Loek30-07-2018

Geweldig genoten.

Een mooi terrein waar je ruist en ruimte vindt, er ook diverse mogelijkheden zijn om jezelf te vermaken, je al dan niet aan kan schuiven bij gezamenlijke (heerlijke) maaltijden en de eigenaren (echte toppers) er elke dag van alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.

• 9Marc en Rita24-06-2018

Meer dan fantastisch.!!

Alle goede, positieve, enthousiaste, lekkere, aangename beoordelingen die we gelezen hebben zijn waar. Wij zijn op zoek gegaan naar de waarheid in de recensies en hebben ondervonden dat ze allemaal zonder uitzondering waar zijn. Zo’n 10 dagen waren wij te gast bij Yolanda en Johan, zij hebben ons verbaast. Wij hebben al veel campings bezocht maar niet 1 kan tippen aan Le Clos Barrat. Dikke proficiat aan de eigenaars!

• Oude reviews

10Anuschka19-11-2017

zalig !

Hele fijne camping, mooi gelegen. Supernetjes en veel sanitair. Ik ken grotere campings waar je verhoudingsgewijs veel minder sanitair per gast hebt ! De gastheer en gastvrouw zijn hele aangename mensen. Heb er voor de eerste keer kennis gemaakt met toegankelijke yoga door Jolanda gedaan en dit is zo meegevallen dat ik dit ben blijven voortdoen. Zelfs mijn dochter van 16 vond dit zalig... Leuk terras, harde werkers, grote supermarkten op half uurtje, kleiner winkeltje dichtbij en elke dag vers brood op de camping. Kortom aanradertje !

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Greet en Paul10-09-2017

De fijnste naturistencamping in frankrijk ...

In een prachtige omgeving tussen Lot en Tarn ligt heel goed bereikbaar Le Clos Barrat. Wie die camping aandoet blijft langer dan gepland. De heerlijke ruimte en de aangename sfeer zonder sociale druk zijn weldadig. De BelgischeYolanda en Johan kennen hun gasten en mede omdat de camping middelgroot is heb je het gevoel dat het jouw plek is. Wij kennen veel terreinen in Frankrijk, en Le Clos Barrat staat bovenaan. En dat allles ook heel redelijk wat de kosten betreft

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Hendrik & Esther26-08-2017

Geweldige camping

Naturisme camping waar je jezelf mag zijn, prachtige plekken in zon of schaduw

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Frits & Tiny19-07-2017

Weer geweldig en lekker gegeten

Er zijn veel ruime plaatsen. Beheerders doen hun best het naar je zin te maken. 2x per week lekkere maaltijd+bijbehorend wijntje en 1x gezamelijke BBQ.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Frits en Tiny19-07-2016

Geweldige "vernieuwde" camping

De camping is vorig jaar door een leuk Belgisch koppel overgenomen. Ze hebben heel hard gewerkt om het terrein en voorzieningen op een veel beter niveau te brengen. We wilden een paar dagen blijven, maar het werden 3 weken, zo gezellig was het. 2x per week heerlijke maaltijden van Yolanda en een incl. streekwijntje van Johan voor een leuke prijs. Grote plaatsen, nu weer goed sanitair en mooie omgeving. Komen volgend jaar zeker weer terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016