Camping Le Clos Barrat

10 reviews over Camping Le Clos Barrat in het Nederlands

zalig !

Anuschka
19-11-2017

Hele fijne camping, mooi gelegen. Supernetjes en veel sanitair. Ik ken grotere campings waar je verhoudingsgewijs veel minder sanitair per gast hebt ! De gastheer en gastvrouw zijn hele aangename mensen. Heb er voor de eerste keer kennis gemaakt met toegankelijke yoga door Jolanda gedaan en dit is zo meegevallen dat ik dit ben blijven voortdoen. Zelfs mijn dochter van 16 vond dit zalig... Leuk terras, harde werkers, grote supermarkten op half uurtje, kleiner winkeltje dichtbij en elke dag vers brood op de camping. Kortom aanradertje !

Rustgevende omgeving.

Jan
2-10-2017

Bijzonder vriendelijke hartelijke eigenaren.

Mooi natuurlijk terrein.

Gezelligheid met de andere kampeerders.

Internationale bezetting, Engelsen, Fransen, Nederlanders en veel Belgen.

Ondanks de kleine bezettingsgraad werd elke dag het sanitair super schoon gemaakt.

Er werd veel georganiseerd maar zonder enige verplichting.

Niet goed was het weer, maar daar kunnen Yolanda en Johan niets aan doen.

De fijnste naturistencamping in frankrijk ...

Greet en Paul
10-9-2017

In een prachtige omgeving tussen Lot en Tarn ligt heel goed bereikbaar Le Clos Barrat. Wie die camping aandoet blijft langer dan gepland. De heerlijke ruimte en de aangename sfeer zonder sociale druk zijn weldadig. De BelgischeYolanda en Johan kennen hun gasten en mede omdat de camping middelgroot is heb je het gevoel dat het jouw plek is. Wij kennen veel terreinen in Frankrijk, en Le Clos Barrat staat bovenaan. En dat allles ook heel redelijk wat de kosten betreft

Geweldige camping

Hendrik & Esther
26-8-2017

Naturisme camping waar je jezelf mag zijn, prachtige plekken in zon of schaduw

Weer geweldig en lekker gegeten

Frits & Tiny
19-7-2017

Er zijn veel ruime plaatsen. Beheerders doen hun best het naar je zin te maken. 2x per week lekkere maaltijd+bijbehorend wijntje en 1x gezamelijke BBQ.

Oude reviews (archief)

Geweldige "vernieuwde" camping

Frits en Tiny
19-7-2016

De camping is vorig jaar door een leuk Belgisch koppel overgenomen. Ze hebben heel hard gewerkt om het terrein en voorzieningen op een veel beter niveau te brengen. We wilden een paar dagen blijven, maar het werden 3 weken, zo gezellig was het. 2x per week heerlijke maaltijden van Yolanda en een incl. streekwijntje van Johan voor een leuke prijs. Grote plaatsen, nu weer goed sanitair en mooie omgeving. Komen volgend jaar zeker weer terug.

Le Clos Barrat is een prachtig gelegen naturistencamping. De nieuwe eigenaren zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam en hebben al veel klachten uit het verleden opgelost. De kampeerplaatsen zijn ruim, de meeste hebben een weids uitzicht; het sanitair is tiptop in orde. Het zwembad is gedateerd maar schoon. Er zijn enkele malen per week prettig geprijsde gezamenlijke maaltijden en de WiFi werkt ook op de plek heel redelijk.

naturisme zoals het hoort te zijn.

Ruud van den Bos
22-11-2009

een prachtige camping vriendelijke eigenaren heel gemoedelijke sfeer mooie mix van diverse nationaliteiten een aanrader voor wie van rust en een gezellige ambiance houdt ook erg geschikt voor kleine kinderen.

Tot ziens in 2010!!!

Voor herhaling vatbaar

Fred
20-8-2009

Vriendelijke eigenaar, prachtig terrein. Goed zwembad. Sanitair kan beter.

Voor herhaling vatbaar

Fred
20-8-2009

Fijne camping, super vriendelijke eigenaren.

Ruim terrein. Zwembad goed. Sanitair kan beter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Barrat in Serignac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Barrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Barrat scoort een 8.7 uit 10 op basis van 10 reviews.