Camping De Bois Redon

Tonen op kaart

78 reviews over Camping De Bois Redon

• 8evelien09-03-2020

Prettige camping

Hier voel je je prettig. De eigenaresse is gastvrij, het terrein is mooi. Goed sanitair hoewel de douche iets warmer mag. Als je een hond bij je hebt: je kunt er zalig wandelen, direct vanaf de camping. 's Morgens krijg je (op bestelling) vers brood, bij de plek afgeleverd. Een groot voordeel is dat de camping het gehele jaar geopend is! Dank voor het fijne bezoek.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in maart 2020

• 2019
    9Esther23-09-2019

Gastvrij, heerlijk rustig, fijn met kleine kids.

Deze zomer zijn wij met onze dochter van 4 jaar oud 3 weken op deze camping geweest in een huurtent.

Een heerlijke rustige maar gezellige camping waar de kinderen heerlijk zelfstandig kunnen scharrelen, spelen etc. Een fijn ruim zwembad waar altijd een plekje is om te zitten.

Montauban, Toulouse, Cahors, allemaal fijne steden om te bezoeken. Het nabij gelegen st Antonin is een fijne plek om te bezoeken om een ijsje te eten, naar de markt te gaan of een hapje te eten.

Het klimbos is een leuke activiteit voor de kinderen. Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad en kunnen de camping van harte aanraden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ivo29-08-2019

Heerlijke camping!

Heerlijke relaxte camping! De kampeerplekken zijn groot en er staan voldoende bomen voor schaduw of om je hangmat aan op te hangen. De kinderen hadden het erg naar hun zin en wij ook. In de buurt zijn leuke middeleeuwse stadjes. Er staat een milieuvriendelijke afwasmachine waar je gratis gebruik van kan maken. De nederlandse eigenaren Hans en Charlotte zijn erg aardig en behulpzaam. Indien je geen zin hebt om te koken serveren zij een aantal eenvoudige maaltijden op het terras bij de receptie. Aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Saskia Wiegant22-07-2019

Eigenlijk te fijn voor een overnachtingscamping

Kleine mooie ruime camping met hartverwarmende eigenaren. Veel kinderen! We komen hier graag terug!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Hans en Angela15-07-2019

Een fantastische, heerlijke, gezellige camping

Nu voor de derde keer op deze heerlijke camping, we krijgen er nooit genoeg van. Het is er heerlijk rustig en Hans en Charlotte zijn de meest gedreven, lieve en vriendelijke camping eigenaren die we ooit ontmoet hebben. De camping is schoon en voorzien van voldoende faciliteiten. We hebben ook deze keer weer volop genoten en gaan met pijn in ons hart weer naar huis.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wilma & Gerrit13-07-2019

Fantastische camping, absoluut een bezoek waard

Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Vanuit de camping hebben we mooie plaatsjes in de omgeving bezocht en heerlijk kunnen zwemmen in de rivieren de Aveyron en de Lot. Camping Bois Redon is een hele leuke gezellige familie camping met zeer enthousiaste en behulpzame eigenaren. De campeerplekken zijn erg ruim opgezet en de natte ruimtes zijn van een hoog niveau.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Klaas05-10-2018

Heerlijke camping

Heerlijke camping! Lekkere Franse sfeer, comfortabel sanitair, gezellig klein terras, mooi zwembad en op korte afstand tot leuke activiteiten en winkels. Aanrader: privé badkamer huren, neem verf mee om stenen te schilderen, huur een safaritent. Schoon, luxe en heel gezellig. Ook een leuke camping met je kids.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hans en Angela16-08-2018

Een fantastische, rustige en gezellige camping

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Charlotte. Kopje koffie, praatje en de perfecte plaats voor onze tent uitzoeken. We voelden ons gelijk thuis. De camping is zeer schoon, de plekken heel royaal en vooral de rust is zalig. Het contact met Hans en Charlotte is warm en gezellig, alsof je ze al jaren kent. Geen enkele moeite wordt gespaard om het je naar de zin te maken. We hebben genoten en komen in september weer terug om nog even na te genieten. We kunnen geen minpunten bedenken, dit is een echte topper!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jack en Emmy16-07-2018

Volop genieten

Rust, reinheid en ruimte. Dat zijn de kernbegrippen op camping De Bois Redon. Waren hier voor de tweede keer. Vorig jaar nog met onze eigen tent, nu in een chalet, van alle gemakken voorzien. Vorig jaar in het hoogseizoen, nu in het voorseizoen. Het zal niet de laatste keer zijn! De camping is een plek om bij te komen, met zeer hartelijke campingbeheerders, die perfecte service verlenen en op niet opdringerige wijze contact met hun 'campeurs 'hebben. De omgeving is goed voor allerlei leuke tochten naar middeleeuwse stadjes, de adembenemende gorges, Je zult er je niet vervelen. Een koele duik in het zwembad, een gezellig drankje op het terras en/of een eenvoudige maaltijd. Geen herrie, geen discoavonden, nee, dat niet. Gelukkig niet. Jong en oud vinden hier alles wat een vakantie compleet maakt. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9J.Eilander.09-07-2018

Fantastisch.

Wij zijn hier aangekomen met een kapotte portierraam om dat een Franse dame tegen onze caravan spiegel klapte,waardoor de spiegel tegen het portierraam vloog waardoor het raam in 1000 stukjes brak.Toen we op de camping aan kwamen zag Niels,de zoon van de eigenaar wat er aan de hand was,en heeft alles geregeld via de autodealer tot en met de nieuwe ruit toe. Kregen meteen koffie voor de schrik en s avonds konden we nog op het terras iets komen drinken ter afsluiting.Niels je bent een TOPPER.

Gereisd met partner in mei 2018

9 tips over Camping De Bois Redon

• E.A. Posthumus, 16-03-2013 Rapporteren

Mooie plaatsen in de buurt zijn o.a. Bruniquel, Penne en St. Antonin Noble Val.

• Ingrid Peek, 02-09-2012 Rapporteren

Gorges de Aveyron: pittoreske stadjes, kastelen en kanoen!

• Meta, 12-08-2012 Rapporteren

Voor Noordelingen: 't is in 1 dag te doen, maar voor een meer ontspannen bedoeling: boek een overnachting in Pruniers bij Moulin de Palbas (Chateauroux) http://www.palbas.com. Aanrader!

0 vragen over Camping De Bois Redon

Camping De Bois Redon info