9,3

17 reviews over Camping L'Etang du Camp in het Nederlands

Elk jaar een reisje naar het paradijs

Suzanne Groen
30-6-2016

Mooie, rustige, ruime camping gerund door Christine en Stuart. Wat een lieve mensen en wat een schoonheid straalt deze plek uit. Niet alleen de natuur maar ook de faciliteiten zijn prachtig. Ze koken ook superlekker en het is leuk om dan mee te doen en de andere campinggasten te leren kennen. Ongedwongen gezellig. Dit jaar hebben we in de buurt kano gevaren met de honden op de Lot, vorig jaar prachtig gewandeld in La Vinzelle. Al me al: een aanrader voor wie rust & natuur maar toch ook een beetje gezelligheid zoekt.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastische plek

Menno en Betty
27-10-2014

Prachtige camping in een mooie omgeving. Vanuit de voortent kun je vissen op karper. Camping heeft ruime plaatsen en veel privacy. Ook is er een verwarmde ruimte waar je kunt zitten om te lezen, wat te drinken en te internetten. Zeer behulpzame eigenaars die er alles aan doen om je een zeer plezierig verblijf te geven.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke rustige mooie camping

Thommie
16-8-2014

De eerste indruk, toen we arriveerden op de camping was al super. We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen onze plek aangewezen. Wanneer gewenst, konden we nog even langskomen voor informatie over de omgeving.

In de omgeving was namelijk veel te zien en te beleven. Er waren leuke dorpjes met op verschillende dagen een marktje. Het was mogelijk om te kayakken. (wat we ook iedereen aanraden)

Het sanitair werd goed onderhouden en schoongemaakt.

De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en organiseerden voor de camping erg leuke activiteiten. Zo hebben wij o.a. meegedaan aan een wijnproeverij, kampvuur, gezamenlijk 4 gangen diner, kratstapelen en nog meer. Als je informatie nodig hebt, kun je deze altijd bij de eigenaren krijgen. Er wordt vloeiend Frans, Duits en Engels gesproken, wat natuurlijk erg handig is.

De prijs was erg goed. De plaatsen zijn groot en liggen ontzettend mooi.

Gereisd Met partner in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein paradijs

Louise Sijbranda
17-7-2014

We zijn hier in juni 2014 geweest. Als echte trekkers waren we van plan er 3 nachten te staan, maar we bleven uiteindelijk 6 nachten in dit kleine paradijs. Als we weer in de buurt komen gaan we zeker terug! De camping is parkachtig aangelegd ligt fraai op een plateau waardoor er ook op snikhete dagen een aangename temperatuur heerst. We stonden op een mooie en ruime plek met zicht op de waterbuffels. Er zijn ook plekken aan het water. Je hoort er heel veel vogels. Zeer vriendelijke (Engelse) eigenaren die je prima tips geven - we hebben daardoor heerlijk gewandeld. En o ja: brandschoon sanitair.

Gereisd Met partner in juni 2014

super idyllische plek en zeer sfeervolle camping

brigitte lorist
26-7-2013

we hebben voor 1 week de safaritent aan het meer geboekt met zijn viertjes. (2volw en 2 kind) mooie plek en zeer vriendelijke eigenaren(Engels) die alles voor je uit willen zoeken. Gezellig kampvuur gemaakt en er is een kleine speeltuin. Er is geen zwembad maar in het dorpje ligt een heerlijk zwembad en de rivieren in de buurt geven je verkoeling. zeer schoon sanitair en alles wordt super keurig onderhouden. Al kampeer je aan het meer er zijn geen muggen, de 600 meter hoogte zal het verschil maken. Heerlijke week gehad en we vinden het nog mooier dan de Ardèche!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Zeer aangename camping in het hart van de Aveyron

Rob
16-12-2012

Dit voorseizoen was ik voor de tweede keer op camping L’Etang du Camp. Ik was van plan anderhalve week te blijven, maar het werden er 3. Het is een rustige camping in een mooie omgeving. De camping is zeer fraai aangelegd en ligt aan een visvijver. De campingplaatsen zijn ruim. Het sanitair wordt goed onderhouden. Gratis wifi. En elke ochtend heerlijk vers brood. Als je van fietsen houd kan je op de camping fietsen huren. De Engelse eigenaren, Christine en Stuart, zijn ontzettend vriendelijk en zeer gastvrij. Voor tips voor uitstapjes ben je bij Christine aan het juiste adres. De omgeving is prachtig met mooie, oude dorpjes zoals Conques, Estaing, Espalion, Belcastel, en nog veel meer. Een heerlijk gebied om te wandelen en te fietsen. Bijvoorbeeld de wandeling bij La Vinzelle, met mooie uitzichten op de Lot. In verschillende dorpjes zijn markten die zeer de moeite waard zijn, o.a. in Figeac. Kortom, een uitstekende camping als je van rust en natuur houdt.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

Een parel in de Aveyron!

inez Martin
27-7-2012

Wij komen al een paar jaar achterelkaar op camping l'etang du camp in de Aveyron. Het is hier fantastisch: alles klopt: de prachtig aangelegde camping, veel mooie bomen, rustige omgeving en geweldige gastvrije eigenaars (Spreken Engels, Duits en Frans). Veel wandelmogelijkheden in de buurt, allemaal onderdelen van de Jacobsroute. Schitterende natuur en authentieke dorpjes. Ruime plaatsen voor de tent of caravan. En elke ochtend vers stokbrood op bestelling!

Gereisd Met partner in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang du Camp in Senergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang du Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.