9,3

1 review over Camping L'Etang du Camp in het Nederlands

Zeer aangename camping in het hart van de Aveyron

Rob
16-12-2012

Dit voorseizoen was ik voor de tweede keer op camping L’Etang du Camp. Ik was van plan anderhalve week te blijven, maar het werden er 3. Het is een rustige camping in een mooie omgeving. De camping is zeer fraai aangelegd en ligt aan een visvijver. De campingplaatsen zijn ruim. Het sanitair wordt goed onderhouden. Gratis wifi. En elke ochtend heerlijk vers brood. Als je van fietsen houd kan je op de camping fietsen huren. De Engelse eigenaren, Christine en Stuart, zijn ontzettend vriendelijk en zeer gastvrij. Voor tips voor uitstapjes ben je bij Christine aan het juiste adres. De omgeving is prachtig met mooie, oude dorpjes zoals Conques, Estaing, Espalion, Belcastel, en nog veel meer. Een heerlijk gebied om te wandelen en te fietsen. Bijvoorbeeld de wandeling bij La Vinzelle, met mooie uitzichten op de Lot. In verschillende dorpjes zijn markten die zeer de moeite waard zijn, o.a. in Figeac. Kortom, een uitstekende camping als je van rust en natuur houdt.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang du Camp in Senergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang du Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.