Camping L'Etang du Camp

Camping Info

Meer campinginfo

20 reviews over Camping L'Etang du Camp

• 9brigitte lorist26-07-2013

super idyllische plek en zeer sfeervolle camping

we hebben voor 1 week de safaritent aan het meer geboekt met zijn viertjes. (2volw en 2 kind) mooie plek en zeer vriendelijke eigenaren(Engels) die alles voor je uit willen zoeken. Gezellig kampvuur gemaakt en er is een kleine speeltuin. Er is geen zwembad maar in het dorpje ligt een heerlijk zwembad en de rivieren in de buurt geven je verkoeling. zeer schoon sanitair en alles wordt super keurig onderhouden. Al kampeer je aan het meer er zijn geen muggen, de 600 meter hoogte zal het verschil maken. Heerlijke week gehad en we vinden het nog mooier dan de Ardèche!

• 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9Rob16-12-2012

Zeer aangename camping in het hart van de Aveyron

Dit voorseizoen was ik voor de tweede keer op camping L’Etang du Camp. Ik was van plan anderhalve week te blijven, maar het werden er 3. Het is een rustige camping in een mooie omgeving. De camping is zeer fraai aangelegd en ligt aan een visvijver. De campingplaatsen zijn ruim. Het sanitair wordt goed onderhouden. Gratis wifi. En elke ochtend heerlijk vers brood. Als je van fietsen houd kan je op de camping fietsen huren. De Engelse eigenaren, Christine en Stuart, zijn ontzettend vriendelijk en zeer gastvrij. Voor tips voor uitstapjes ben je bij Christine aan het juiste adres. De omgeving is prachtig met mooie, oude dorpjes zoals Conques, Estaing, Espalion, Belcastel, en nog veel meer. Een heerlijk gebied om te wandelen en te fietsen. Bijvoorbeeld de wandeling bij La Vinzelle, met mooie uitzichten op de Lot. In verschillende dorpjes zijn markten die zeer de moeite waard zijn, o.a. in Figeac. Kortom, een uitstekende camping als je van rust en natuur houdt.

• 9Staat v/h sanitair

Alleenreizend

2 tips over Camping L'Etang du Camp

• inez Martin, 27-07-2012

Je kunt ook een safaritent huren: met echte bedden en een kooktoestel. Als je dat doet en je maakt gebruik van het vliegveld in Rodez, dan kan je heel prima een vlieg-tentvakantie boeken in een adembenemende mooie Franse streek waar de lekkerste kaas vandaan komt.

• Thommie, 16-08-2014

Mocht je zelf geen tent hebben, dan zijn de ingerichte safaritenten ook een goede optie! Deze zien er erg mooi uit!

0 vragen over Camping L'Etang du Camp

• SchaduwplaatsenAanwezig