9,3

1 review over Camping L'Etang du Camp in het Nederlands

super idyllische plek en zeer sfeervolle camping

brigitte lorist
26-7-2013

we hebben voor 1 week de safaritent aan het meer geboekt met zijn viertjes. (2volw en 2 kind) mooie plek en zeer vriendelijke eigenaren(Engels) die alles voor je uit willen zoeken. Gezellig kampvuur gemaakt en er is een kleine speeltuin. Er is geen zwembad maar in het dorpje ligt een heerlijk zwembad en de rivieren in de buurt geven je verkoeling. zeer schoon sanitair en alles wordt super keurig onderhouden. Al kampeer je aan het meer er zijn geen muggen, de 600 meter hoogte zal het verschil maken. Heerlijke week gehad en we vinden het nog mooier dan de Ardèche!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang du Camp in Senergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang du Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.