9,3

15 reviews over Camping L'Etang du Camp in het Nederlands

Aanrader!

Saskia
17-6-2019

Wat een fijne camping. De ligging is romantisch aan het meertje. De plaatsen ruim en groen. Vers gebakken brood 's morgens. Prima schoon sanitair en de eigenaars zijn schatten die in het Frans, Duits en Engels prima communiceren. Wij wilden twee nachten blijven en dat werd langer. Voor geocachers liggen er verschillende caches in de nabije omgeving en eentje naast de camping.

Gereisd Met partner in juni 2019

Henk
30-5-2019

Dit is een geweldige natuurcamping wat alles in zich heeft om van de natuur en rust te genieten. Geweldig lieve eigenaren die ons nog herkenden van 2017 waarbij wij hier voor het eerste waren. We wilden enkele dagen blijven maar het werden er zeker 10. Het werd warm en op die hoogte, 600 meter, is het dan erg goed uit te houden. Goede service en schoon sanitair! Het is hier geweldig en nodigt uit tot meer langskomen om deze camping te bezoeken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer aangenaam om te verblijven.

Fam. Martens
9-9-2018

Goed: zeer mooie ligging, parkachtig terrein, rust, zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, talen: Engels, Frans en Duits, sanitair en terrein worden goed onderhouden, zeer geschikt om van hieruit te wandelen, fietsen en uitstapjes te maken

Gereisd Met partner in augustus 2018

Aanrader!

Annerieke Kops
12-8-2018

Prachtige camping in de Aveyron met mooie, grote plaatsen, een flink aantal aan een vismeertje. De enthousiaste eigenaars sprekend vloeiend Frans, Duits en Engels en leggen met veel plezier van alles uit over de omgeving. Conques, Bozouls, Salles-la-Source, Estaing en Belcastel zijn zeker de moeite waard. Tweemaal per week worden er heerlijke maaltijden verzorgd. Erg schoon sanitair.

Schitterende camping

Jolanda
27-7-2018

Een prachtige rustige camping aan een meer midden in de mooie natuur van de Aveyron. Ruime plekken, super schoon sanitair, lekker brood en koffie en zeer gastvrije eigenaars. Als je van vissen houdt, kun je hier prima je hengel uitgooien. Er zit van alles, onder andere snoek en karper. Echt een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden in een prachtige omgeving waar genoeg te doen en te zien is.

Komen graag terug naar deze mooie camping

Heleen
2-5-2018

Een mooie kleine camping, met grote plaatsen aan een visvijver, in een mooi groen gebied. Dicht bij Congues, een bedevaartsoord op de route naar Compostelle. Erg vriendelijke eigenaren en zeer goed onderhouden sanitair en campsite.

Geweldig mooi en heerlijk rustig

Suzanne Groen
22-10-2017

Prachtige camping met ruime plekken met bomen, mooie grote vijver en supervriendelijke eigenaren. Als je rust en natuur maar wel comfort zoekt is dit de ideale plek. Een pareltje in de Aveyron.

L' Etang du Camp staat voor mij met ster bovenaan

Kees Henstra
29-8-2017

Alles was goed: schitterend gelegen, vrijwel geheel omringd door water, met zonnige en schaduwrijke plekjes, door de hoge ligging wat koeler dan in het dal; rust en prachtige natuur rondom; sanitair spic en span; Christine, die vloeiend Frans, Duits en Engels spreekt, staat altijd voor je klaar met haar partner Stewart. Heerlijke mensen. Af en toe organiseren Christine en Stewart een gezamenlijke maaltijd. Goede restaurants en eetcafés in de omgeving. Bijv. het dagmenu van Café du Sport in St.Cyprien, €10,- à €12.50, omstreeks 12.00-13.00. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Veel wandelmogelijkheden (vraag het maar aan Christine). Wij kampeerden in een Safaritent met een echt bed, verlichting en een elektrische kookplaat. Als we niet de omgeving verkenden, zat ik met een boek voor de tent aan het water. Een minpunt kan ik echt niet bedenken.

Prachtige camping met zeer gastvrije eigenaren

E. de Groot
16-8-2017

Een aanrader om hier naar toe te gaan. Een prachtige omgeving met veel karakterstieke dorpjes en een schitterende heerlijk rustige camping met grote plaatsen, die geleid wordt door enthousiaste en zeer gastvrije eigenaren. Niet alleen met Frans, maar ook met Engels en Duits kun je hier goed uit de voeten. We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

voor rustzoekers

40720025
17-7-2016

Eigenaren zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen, vooral aan het meertje zeer groot (>150 m2). Andere plaatsen ruim en met heggen gemarkeerd. Prachtige ligging op plateau (600 m hoogte) met, langs het meer, uitzicht op heuvels. Toegang naar de camping vanaf St. Cyprien 5 km stijgende weg gemiddeld 5%, maar goed berijdbaar. Toiletgebouw enigszins gedateerd, maar goed schoongehouden. Ruime receptie. Frans, Duits en Engels gesproken (eigenaren zijn Engels/Duits). Een paar speeltoestellen voor de kleintjes in de buurt van de receptie. Overal voldoende aansluitingen voor elektriciteit (6A). Ruim voldoende watertappunten. In de buurt van de receptie gratis WiFi. De camping is een prima uitgangspunt voor tochten door de prachtige omgeving en het bezoeken van historische stadjes en dorpjes. Inkoopmogelijkheden op 5 km (in St. Cyprien een kleine SPAR) en op 20 km (Intermaché) in Marcillac. Fietsen vanwege de vele heuvels alleen voor goed geoefenden mogelijk.

Gereisd Met partner in mei 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang du Camp in Senergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang du Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.