Camping L'Etang du Camp

Camping L'Etang du Camp
9,1

12 reviews over Camping L'Etang du Camp in het Nederlands

Komen graag terug naar deze mooie camping

Heleen
2-5-2018

Een mooie kleine camping, met grote plaatsen aan een visvijver, in een mooi groen gebied. Dicht bij Congues, een bedevaartsoord op de route naar Compostelle. Erg vriendelijke eigenaren en zeer goed onderhouden sanitair en campsite.

Geweldig mooi en heerlijk rustig

Suzanne Groen
22-10-2017

Prachtige camping met ruime plekken met bomen, mooie grote vijver en supervriendelijke eigenaren. Als je rust en natuur maar wel comfort zoekt is dit de ideale plek. Een pareltje in de Aveyron.

L' Etang du Camp staat voor mij met ster bovenaan

Kees Henstra
29-8-2017

Alles was goed: schitterend gelegen, vrijwel geheel omringd door water, met zonnige en schaduwrijke plekjes, door de hoge ligging wat koeler dan in het dal; rust en prachtige natuur rondom; sanitair spic en span; Christine, die vloeiend Frans, Duits en Engels spreekt, staat altijd voor je klaar met haar partner Stewart.

Heerlijke mensen. Af en toe organiseren Christine en Stewart een gezamenlijke maaltijd. Goede restaurants en eetcafés in de omgeving. Bijv. het dagmenu van Café du Sport in St.Cyprien, €10,- à €12.50, omstreeks 12.00-13.00.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Veel wandelmogelijkheden (vraag het maar aan Christine). Wij kampeerden in een Safaritent met een echt bed, verlichting en een elektrische kookplaat. Als we niet de omgeving verkenden, zat ik met een boek voor de tent aan het water. Een minpunt kan ik echt niet bedenken.

Prachtige camping met zeer gastvrije eigenaren

E. de Groot
16-8-2017

Een aanrader om hier naar toe te gaan. Een prachtige omgeving met veel karakterstieke dorpjes en een schitterende heerlijk rustige camping met grote plaatsen, die geleid wordt door enthousiaste en zeer gastvrije eigenaren. Niet alleen met Frans, maar ook met Engels en Duits kun je hier goed uit de voeten. We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

Oude reviews (archief)

voor rustzoekers

40720025
17-7-2016

Eigenaren zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen, vooral aan het meertje zeer groot (>150 m2). Andere plaatsen ruim en met heggen gemarkeerd. Prachtige ligging op plateau (600 m hoogte) met, langs het meer, uitzicht op heuvels. Toegang naar de camping vanaf St. Cyprien 5 km stijgende weg gemiddeld 5%, maar goed berijdbaar. Toiletgebouw enigszins gedateerd, maar goed schoongehouden. Ruime receptie. Frans, Duits en Engels gesproken (eigenaren zijn Engels/Duits). Een paar speeltoestellen voor de kleintjes in de buurt van de receptie. Overal voldoende aansluitingen voor elektriciteit (6A). Ruim voldoende watertappunten. In de buurt van de receptie gratis WiFi. De camping is een prima uitgangspunt voor tochten door de prachtige omgeving en het bezoeken van historische stadjes en dorpjes. Inkoopmogelijkheden op 5 km (in St. Cyprien een kleine SPAR) en op 20 km (Intermaché) in Marcillac. Fietsen vanwege de vele heuvels alleen voor goed geoefenden mogelijk.

Elk jaar een reisje naar het paradijs

Suzanne Groen
30-6-2016

Mooie, rustige, ruime camping gerund door Christine en Stuart. Wat een lieve mensen en wat een schoonheid straalt deze plek uit. Niet alleen de natuur maar ook de faciliteiten zijn prachtig. Ze koken ook superlekker en het is leuk om dan mee te doen en de andere campinggasten te leren kennen. Ongedwongen gezellig. Dit jaar hebben we in de buurt kano gevaren met de honden op de Lot, vorig jaar prachtig gewandeld in La Vinzelle. Al me al: een aanrader voor wie rust & natuur maar toch ook een beetje gezelligheid zoekt.

Fantastische plek

Menno en Betty
27-10-2014

Prachtige camping in een mooie omgeving. Vanuit de voortent kun je vissen op karper. Camping heeft ruime plaatsen en veel privacy. Ook is er een verwarmde ruimte waar je kunt zitten om te lezen, wat te drinken en te internetten. Zeer behulpzame eigenaars die er alles aan doen om je een zeer plezierig verblijf te geven.

Heerlijke rustige mooie camping

Thommie
16-8-2014

De eerste indruk, toen we arriveerden op de camping was al super.

We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen onze plek aangewezen.

Wanneer gewenst, konden we nog even langskomen voor informatie over de omgeving.

In de omgeving was namelijk veel te zien en te beleven.

Er waren leuke dorpjes met op verschillende dagen een marktje.

Het was mogelijk om te kayakken. (wat we ook iedereen aanraden)

Het sanitair werd goed onderhouden en schoongemaakt.

De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en organiseerden voor de camping erg leuke activiteiten.

Zo hebben wij o.a. meegedaan aan een wijnproeverij, kampvuur, gezamenlijk 4 gangen diner, kratstapelen en nog meer.

Als je informatie nodig hebt, kun je deze altijd bij de eigenaren krijgen.

Er wordt vloeiend Frans, Duits en Engels gesproken, wat natuurlijk erg handig is.

De prijs was erg goed. De plaatsen zijn groot en liggen ontzettend mooi.

Klein paradijs

Louise Sijbranda
17-7-2014

We zijn hier in juni 2014 geweest. Als echte trekkers waren we van plan er 3 nachten te staan, maar we bleven uiteindelijk 6 nachten in dit kleine paradijs. Als we weer in de buurt komen gaan we zeker terug! De camping is parkachtig aangelegd ligt fraai op een plateau waardoor er ook op snikhete dagen een aangename temperatuur heerst. We stonden op een mooie en ruime plek met zicht op de waterbuffels. Er zijn ook plekken aan het water. Je hoort er heel veel vogels. Zeer vriendelijke (Engelse) eigenaren die je prima tips geven - we hebben daardoor heerlijk gewandeld. En o ja: brandschoon sanitair.

super idyllische plek en zeer sfeervolle camping

brigitte lorist
26-7-2013

we hebben voor 1 week de safaritent aan het meer geboekt met zijn viertjes. (2volw en 2 kind)

mooie plek en zeer vriendelijke eigenaren(Engels) die alles voor je uit willen zoeken. Gezellig kampvuur gemaakt en er is een kleine speeltuin. Er is geen zwembad maar in het dorpje ligt een heerlijk zwembad en de rivieren in de buurt geven je verkoeling. zeer schoon sanitair en alles wordt super keurig onderhouden. Al kampeer je aan het meer er zijn geen muggen, de 600 meter hoogte zal het verschil maken. Heerlijke week gehad en we vinden het nog mooier dan de Ardèche!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang du Camp in Senergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang du Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Etang du Camp scoort een 9.13 uit 10 op basis van 15 reviews.