Reviews over Senergues

Zeer aangenaam om te verblijven.

Fam. Martens,
    9-9-2018

Goed: zeer mooie ligging, parkachtig terrein, rust, zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, talen: Engels, Frans en Duits, sanitair en terrein worden goed onderhouden, zeer geschikt om van hieruit te wandelen, fietsen en uitstapjes te maken

Aanrader!

Annerieke Kops,
    12-8-2018

Prachtige camping in de Aveyron met mooie, grote plaatsen, een flink aantal aan een vismeertje. De enthousiaste eigenaars sprekend vloeiend Frans, Duits en Engels en leggen met veel plezier van alles uit over de omgeving. Conques, Bozouls, Salles-la-Source, Estaing en Belcastel zijn zeker de moeite waard. Tweemaal per week worden er heerlijke maaltijden verzorgd. Erg schoon sanitair.

Schitterende camping

Jolanda,
    27-7-2018

Een prachtige rustige camping aan een meer midden in de mooie natuur van de Aveyron.

Ruime plekken, super schoon sanitair, lekker brood en koffie en zeer gastvrije eigenaars.

Als je van vissen houdt, kun je hier prima je hengel uitgooien. Er zit van alles, onder andere snoek en karper.

Echt een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden in een prachtige omgeving waar genoeg te doen en te zien is.

Komen graag terug naar deze mooie camping

Heleen,
    2-5-2018

Een mooie kleine camping, met grote plaatsen aan een visvijver, in een mooi groen gebied. Dicht bij Congues, een bedevaartsoord op de route naar Compostelle. Erg vriendelijke eigenaren en zeer goed onderhouden sanitair en campsite.

Geweldig mooi en heerlijk rustig

Suzanne Groen,
    22-10-2017

Prachtige camping met ruime plekken met bomen, mooie grote vijver en supervriendelijke eigenaren. Als je rust en natuur maar wel comfort zoekt is dit de ideale plek. Een pareltje in de Aveyron.

Senergues scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews