Appartement La Souleille des Lannes

AppartementWeer vandaag16°4°
Appartement La Souleille des Lannes

We hebben een aantal aanbieders voor La Souleille des Lannes voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement La Souleille des Lannes in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer, na 2 nachten gevlucht!

Fred
25-9-2011

In een paar woorden: Vies, goor, vervallen en smerig! Maar een schitterende omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Souleille des Lannes in Seix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Souleille des Lannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.