Hotel Des Deux Rivières

FrankrijkMidi PyreneesSeix

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Des Deux Rivières voor je op een rij gezet:

2OnvoldoendeScore uit 1 review

2OnvoldoendeScore uit 1 review

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Des Deux Rivières

• 2Johan Oostlander10-08-2021

Eten goed, overnachting doorrijden

Afgelopen juli in deze Auberge met mijn gezin vier dagen verbleven. Het personeel m.n. Robert is inadequaat om in de horeca te werken. 'Spreekt u weinig Frans, jammer dat u ons menu niet kunt lezen.' en ondanks de vegetarische belofte alleen het gehele menu te nemen. Een omelet bakken was teveel. We zijn door een krakkemikkig bed gezakt en onze douche lekte naar de eetzaal. Schijnbaar was dit al een tijdje zo. 'Op welke manier neemt u uw douche?' Eten prima maar verblijven is een ramp. Zeker geen aanrader, ik zou doorrijden.

• 0Lientje04-01-2012

Heerlijk gegeten op een mooie plek

In de Auberge des Deux Rivières op 4 km van het dorp in het gehucht Pont de la Taule in het dal van de Salat en op het kruispunt van de rivieren de Salat en de Alet, hebben wij heerlijk gegeten.

De auberge zelf beschikt over 9 kamers allen voorzien van een eigen badkamer met WC en is gelegen op de weg naar het skigebied van Guzet Neige, dicht bij winkels (in Seix) en gunstig gelegen voor een grote verscheidenheid aan wandelingen. Direct gelegen aan de rivier is de auberge een ideale plaats voor forelvissers alsmede voor fietsers en motorrijders; diverse bekende en minder bekende cols uit de Tour de France liggen in de buurt van de auberge.

Hotel Des Deux Rivières info

Building information