Camping Domaine Lacs de Gascogne

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°12°
Camping Domaine Lacs de Gascogne
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Lacs de Gascogne voor je op een rij gezet:

267 reviews over Camping Domaine Lacs de Gascogne in het Nederlands

Heerlijk!

Sascha, 3-2-2018

Super fijne camping met een heerlijk restaurantje. Kinderen hebben binnen een uur vriendjes en kun je vrij over de camping laten omdat deze zo overzichtelijk is. Leuk meer met zandstrandje. Animatie een dikke vette 10! Wij komen hier al 5 jaar met veel plezier.

Heerlijke camping, Arie en Heleen Bedankt!

Alex en Ine, 24-12-2017

Laat je verrassen, wij hebben bij aankomst steeds weer het WOW effect, komen er steeds weer graag gedurende onze reis naar Spanje, en terugreis naar Nederland en verheugen ons op het warme welkom en het lekkere eten. Een geweldige plek.

TOP camping aan de voetvan de Pyreneeën.

Magda en Paul, 5-10-2017

Wat een gastvrijheid, zelfs aan het eind van het seizoen! Camping in een bosrijk gebied met 3 meertjes en veel voorzieningen voor kinderen, jongeren en ouderen.

Het ontbreekt aan niets om je vakantie te doen slagen. Plaatsen met mobil homes, voor tenten, caravans en campers.

Het zwembad was al gesloten maar zal in het seizoen een Eldorado zijn.

Het sanitair is praktisch en schoon.(deze winter wordt er nog het nodige aan verbetert en komt er om het zwembad een hekwerk).

De omgeving biedt genoeg mogelijkheden om te wandelen, te fietsen en met de auto er op uit te trekken.

Voor ons een camping om naar terug te komen, het liefst met de kleinkinderen.

Heerlijke vakantie gehad!

Fam Metus, 22-9-2017

Domaine Lacs de Gascogne is een heerlijke familiecamping. Goede sfeer, personeel was vriendelijk. De animatoren enthousiast. Wij hadden een chalet gehuurd, die was echt super schoon! Mooi uitzicht over het meer. Heerlijk gegeten in het restaurant. Prijs kwaliteit goed. Het meer is heerlijk om in te zwemmen of om op te dobberen. Onze jongste zoon heeft nog een karper gevangen. Er is een voetbalveldje en de animatie was voor onze kinderen precies goed. Af en toe een sporttoernooi, waar ze graag aan meededen. Al met al een aanrader!

Volgend jaar weer!

Christa, 16-9-2017

Hele fijne camping in een prachtige omgeving. Kampeerplaatsen liggen leuk en de sfeer is gemoedelijk en plezierig. We voelden ons er meteen thuis!

Omdat we nog lang niet uitgekeken zijn hebben we al weer geboekt voor volgend jaar. Zin in! 🙂

Ideale camping met kinderen!!

Chris, 14-9-2017

Per toeval bij deze camping terecht gekomen, maar het was een lot uit de loterij. De ligging is prachtig. Ruime plaatsen. Wij zaten in een stacaravan (via de camping geboekt). Lag prachtig tussen de bomen met zicht op een van de meertjes. Op een mooie afstand van het zwembad, restaurant en zwemmeertje. Bij aankomst enorm vriendelijk ontvangen en (klant)vriendelijkheid staat hier echt enorm hoog in het vaandel. Als ik een vraag of verzoek had, dan heb ik echt nooit een nee of het is niet mogelijk als antwoord gehad. De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt. De animatie (Jinte, Anouk, Stijn en Nane) was geweldig. De spooktocht hebben ze het nu nog over (lang leve de kettingzaag haha). Maar ook al het andere personeel vriendelijk, behulpzaam, etc. In het restaurant kun je lekker eten voor een normale prijs. De omgeving is mooi, heerlijk om te (race)fietsen maar uitstapjes zijn een stukje rijden. Maar de rust en het feit dat de kinderen zich vermaken, maakte dit echt een topvakantie!!!

Wij hebben prachtige dagen gehad.

mart, 9-9-2017

Wij waren laat in het seizoen, Het was rustig op de camping. Alles zag er verzorgd uit. Omdat het al vroeg donker was, vonden wij wel dat er wat meer verlichting op de camping aanwezig mocht zijn. Op ons veld stond geen verlichting. Door de bomen was het erg donker.

Geweldige camping

Gerline, 2-9-2017

Ons chalet stond op een prachtig rustig plekje aan het vismeer. Er kon daardoor makkelijk en veel gevist worden, met af en toe een grote vis als resultaat. Fijn dat de woonkamer door de schuifdeuren direct overgaat in het gedeeltelijk overdekte terras met prachtig uitzicht op het meer.

Er was veel te doen voor onze kinderen van 13 en 15: zwemmen, kanoën, vissen, tennissen, boogschieten. Goed dat je allerlei sportmateriaal gratis kunt lenen bij de receptie. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, waardoor je je snel thuis voelt. Leuk dat er ook andere kinderen waren van dezelfde leeftijd. Al werd dat aan het einde van de vakantie minder, doordat andere regio's alweer naar school moesten.

Het klimpark in de buurt is een aanrader. Ook fijn dat het dorp op loopafstand is. We hebben ook genoten van de openluchtcinema in het dorp. De film was weliswaar in het Frans, maar de komedie was toch wel te volgen voor de kinderen en het was een bijzondere ambiance.

Wat een geweldige camping

Babette, 25-8-2017

Wat was dit een heerlijke vakantie op deze camping. De Nederlandse eigenaren Heleen en Arie zijn ontzettend betrokken en behulpzaam.

In het restaurant kun je voor een prima prijs heerlijk eten. Er is een leuk zwembad zonder poespas. Ook het meer waarop je kunt kanoën (liggen er gratis voor je) is heerlijk.

De Dames En Heren van DE animatie Waren geweldig! Ze gingen zo leuk met de kids om, deden leuke dingen als pijl en boog schieten, verstoppertje, spooktocht etc.

Kortom een geweldige plek om te vertoeven.

Toppie, voor 3de jaar een top vakantie gehad

Johan saskia jordy fenne de jong, 20-8-2017

Erg leuk dat je in het meer en zwembad kan spelen, de animatie was erg leuk!! De thema avonden zijn ook er leuk!! Mooie plekken om te kamperen. Relaxte sfeer. Gezellig terras. Je kan er volop vissen. Veel gratis dingen te doen, zoals boogschieten, lenen van spulletjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Lacs de Gascogne in Seissan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Lacs de Gascogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Lacs de Gascogne scoort een 8.73 uit 10 op basis van 270 reviews.