Camping Domaine Lacs de Gascogne

• 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Camping Domaine Lacs de Gascogne in Seissan (Gers) heeft een eigen meertje waar je gratis kunt kanoën, maar ook een uitgebreid zwembad. De kinderen kunnen zelf lekkers en spelmateriaal halen met de kidscard. In het restaurant kun je kiezen voor heerlijke menu's die niet te duur zijn. Bezoek zeker eens de Franse dorpjes Bassoues en Tillac.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Lacs de Gascogne voor je op een rij gezet:

Contact

298 reviews over Camping Domaine Lacs de Gascogne

• 9Miranda01-09-2019

Supercamping!

Kleinschalige camping omgeven door bossen,heuvels en meertjes! Onze kinderen van 3 en 6 hebben echt de tijd van hun leven gehad!van alles te doen maar niet te overdreven.veel ruimte om de caravan we hadden vrij uitzicht op het meer.caravan zelf wat aan de krappe kant, touroperator verkoopt deze type caravan als type bali met een totale opp. Van 36m2 ,maar het was echt niet groter dan 25m2 incl.veranda,dus dat eigenlijk de enige tegenvaller.heerlijk gegeten in het restaurant tegen goede prijs, 14,50 voor een 3 gangen menu,kortom een topvakantie gehad!we komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 9MB11-08-2019

Geweldig met kinderen onder de 14 jaar

Geweldig mooie camping. Ruime plaatsen, huisjes staan ook erg ruim en met prachtig zicht op t meer. Achteraan de camping echt rustige, zeer ruime plaatsen. Vooraan ook erg ruim maar anders, dichter bij zwembad en meer. Animatie voor de kndn is erg gevarieerd en enthousiast. Bv spooktocht, weerwolven, buikglijden, kennosmakingsspelletjes bv gotcha... Het meer was lekker warm, en ook het zwembad was prima. Het eten is heerlijk en betaalbaar. 14,5 euro voor driegangenmenu. De eigenaar is duidelijk een kok en vindt dat het echt top moet zijn volgens ons. Onze kinderen willen voorlopig niet anders meer, en wij komen er echt helemaal tot rust. Nadeel is dat er minder te doen is id omgeving. De camping biedt wel mogelijkheid rafting aan met een externe organisatie, er is vlakbij een zeer prima klimpark id schaduw. Wij hebben alvast een plekje gereserveerd voor volgend jaar :).

• 9Staat v/h sanitair

• 7Mc Stam07-08-2019

Prima camping maar slechts éénmalig

Mooie camping met grote plekken. Zwem en viswater in overvloed. Voor kleine kinderen, tot ongeveer 8 a 9 jaar, voldoende te beleven. Voor de oudere kinderen weinig aanbod. Bezienswaardigheden in de omgeving zijn beperkt en om ergens na toe te gaan zit je al snel 45 minuten in de auto. Waar de camping niets aan kan doen was het weer en de temperatuur s'avonds. We hebben relatief veel regen gehad en de nacht temperatuur zakte snel waardoor de kinderen niet voldoende hadden aan een slaapzak in hun tent. Een ander nadeel van de vele regen was dat bij een mooie dag de temperatuur van het zwembad water er koud werd. Toiletgebouw op de achterkant zijn enigzins verouderd maar wel netjes. Wij komen niet meer terug maar dat heeft niets te maken met de camping maar meer met het weer en de omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Arjan02-08-2019

Camping ok, omgeving niet zo interessant

Mooie camping en zeer grote plekken, veel te doen voor kinderen t/m 12 jaar. Voor de oudere jeugd niets te doen. Ontvangst door personeel correct maar zakelijk. Douche en toilet ok maar voldoet niet aan totaal plaatje van de camping. Omgeving weinig interessant, ver rijden wil je wat leuke steden/de bergen bezoeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Corver23-07-2019

Geweldige camping.

Geweldige camping met zeer vriendelijke eigenaars/personeel en hele grote staanplaatsen.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Fam Rosenbrand19-07-2019

Fantastisch!

Geweldige camping! Zijn er voor het 2de jaar. Onze kinderen wilden zo graag terug. Zeer vriendelijke eigenaars. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Ruim opgezet. Voor ieder wat wils. Leuk zwembad, 3 meren (zwemgedeelte is afgezet. Vissen kun je er prima. Mooie karpers gevangen). Je kunt gratis kano’s meenemen. De kinderen krijgen een pasje waarmee ze wat lekkers kunnen halen en vishengels en pijl/boog kunnen lenen. Leuke toegankelijke animatie. Je kunt er goed eten. (Leuke prijzen). Mooie omgeving. Onze 2 weken zijn omgevlogen! Ontzettend leuk en relaxt. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Ger15-07-2019

Fantastisch.

Een prachtige camping met zeer ruime plekken. Erg netjes en zeer vriendelijk.

• 2018
    8Nout15-09-2018

Prima!

Een heerlijke camping!! Zeer rustig op 15 september. Toch nog wel behoorlijke bezetting, en goed sanitair. We moesten wel zowat een uurtje afwijken van onze route om hier te kunnen overnachten, maar met veel plezier! Is tegelijk een mooie afwisseling met de doorgaande wegen. De prijs, ach..een camper, 2 volwassenen en 2 hondjes, elektriek (maar inclusief) en toeristenbelasting: €20,40 Dat is toch te geef bijna...😀👍 Een menu in eigen restaurant kost €14,50, dan wel zónder wijn natuurlijk, hahaha. Een echte aanrader!!!

• 8Angelique03-09-2018

Mooie leuke goede camping,rustige mooie omgeving

Ruime camping, zwembad lekker fris en het meer is heerlijk! De Kano’s zijn erg leuk. Animatie leuk opgezet. Wel veelal voor kids tot en met 10. Maar goed de oudere kids zoeken elkaar toch zelf op, als ze maar wifi hebben. Eten op de camping is goed, geen winkeltje. Wel mogelijkheid tot verse broodjes smorgens. Sanitair wordt goed schoongehouden maar is achter aan vervanging toe wellicht ook uitbreiding kwa aantal douches. Speelmogelijkheden ook top zeker voor, achter wellicht vervangen dan wel netjes afwerken.

In het dorpje zelf een ruime supermarkt en 1 restaurant en de markt op vrijdag. Auch ongeveer 15 min rijden, Toulous en Lourdes 1uur 15 min.

Met oudere kinderen

• 7Jessica17-08-2018

Prima camping

Twee weken op deze camping doorgebracht. We hebben erg genoten. Goede sfeer, leuke animatie. Prima zwembad en een fijn meer om in te zwemmen en te kanoën. De plekken zijn zeer ruim en de meeste hebben voldoende schaduw. Het sanitair is een aandachtspunt. Het is naar ons idee toe aan een goede opknapbeurt. Er wordt regelmatig schoongemaakt, maar door de staat waarin het geheel zich bevindt, blijft het er smoezelig uit zien. De kids card is leuk voor de kinderen. Ze kunnen er lekkere dingen mee halen(chips, frietje, frikandel, ijsje en limonade) bij de bar en spelmateriaal lenen. Wij vonden de omgeving erg mooi. Er zijn een hoop leuke dorpjes. Voor sommige dingen moet je inderdaad wel wat verder rijden. Het Klimbos in de omgeving is een aanrader, evenals het cité l'espace (Ruimtevaartmuseum) in Toulouse. Wij hebben twee keer in het restaurant gegeten.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

29 tips over Camping Domaine Lacs de Gascogne

• Tamara, 01-09-2013

Als je in het donker aan wilt komen (of vertrekken) volg dan niet je navigatie, maar rijdt door naar Toulouse, vandaar naar Auch en vanuit daar is het 1 rechte weg naar Seissan. (De navigatie stuurt je door alle dorpen en bergen heen waar het erg donker is en veel scherpe bochten zijn en waar je in het donker kan schrikken van loslopende dieren.

• van den Akker, 30-08-2013

Een uitstapje naar het klimbos Le Vert en l'Air in Pavie op 20 minuten rijden is hartstikke leuk!

• Jan&Christel, 16-06-2013

Het dorpje komt tot leven op vrijdag als het wordt ingenomen door marktkooplui. Auch is binnen een kwartier rijden bereikbaar voor de grotere booschappen en leuke restaurantjes. En je hoeft helemaal niet gelovig te zijn om de taferelen in Lourdes (1,5 uur) te kunnen waarderen.

15 vragen over Camping Domaine Lacs de Gascogne

• anton, 25-10-2018

weer

Wij zitten nog te twijfel of we hier heen gaan om het weer in de bouwvak vakantie. Zijn er meer mensen die wat over het weer kunnen zeggen in juli en augustus

• Rick, 10-07-2017

Karpers

Zitten er grote/veel karpers in de visvijver?

John Graafman, 25-01-2018

Nee zit niet zoveel vis, hele kleine karpertjes, en geen goede stekken, heel moeilijk om een karper te vangen, je moet echt minstens 12 uur achter elkaar vissen om 1 karper van ongeveer 25 cm te vangen. Er zitten ook heel veel kreeften, die vang je wel snel, vreten zo je boilie eraf. Camping is wel echt super gaaf! Maar zou er niet naar toe gaan als je karpers wilt vangen.

Groeten, John (Den Haag)

• Joep, 07-09-2016

Ervaringen weer camping /Gers

Deze camping lijkt ons geweldig voor komende zomer met onze 3 kids. We zijn echter wat huiverig met boeken ivm minder (of minder goed) weer tov van bijv Ardèche of Drome.

Ik kan allerlei statistieken vinden over departement Gers, maar ben met name benieuwd hoe jullie de vakantieweken qua weer op deze prachtige camping hebben ervaren. Goed weer, warm , nauwelijks regen , ect.?

M., 06-10-2016

Wij zijn vorig jaar de eerste weken van juli op deze camping geweest, het weer kan inderdaad wisselvallig zijn. Van de 2 weken vakantie hebben we zeker 5 dagen regen gehad, maar daar naast ook dagen dat het ruim boven de 30 graden was.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig