FrankrijkMidi PyreneesSeissanCampings SeissanCamping Domaine Lacs de Gascogne

Camping Domaine Lacs de Gascogne

FrankrijkMidi PyreneesSeissan

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Domaine Lacs de Gascogne voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 318 reviews
+113/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 318 reviews
  • 4Staat v/h sanitair
  • 4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Domaine Lacs de Gascogne in Seissan (Gers) heeft een eigen meertje waar je gratis kunt kanoën, maar ook een uitgebreid zwembad. De kinderen kunnen zelf lekkers en spelmateriaal halen met de kidscard. In het restaurant kun je kiezen voor heerlijke menu's die niet te duur zijn. Bezoek zeker eens de Franse dorpjes Bassoues en Tillac.

Tonen op kaart

Contact

320 Reviews over Domaine Lacs de Gascogne

• 8Myrthe06-09-2021

Heerlijk, echt genieten!

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad op Whaka Lodge en wat is er hard gewerkt! Het meer blijft een fantastische plek voor de kinderen, heerlijk zwemmen, suppen, kanoën, glijden en schommelen!! De combinatie van huisjes, tenten en camping zorgt voor een gezellige en leuke sfeer. Accomodaties voor ieder wat wils, supermarkt op loopafstand. Leuke en gezellige plek om te borrelen...het enige wat wij nog missen is een goede kok die zorgt voor lekkere verse maaltijden en een leuke afwisselende kaart.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Marieke24-08-2021

Redelijk

Deze camping heet inmiddels Whaka Lodge. We vertrouwden iets te blind op de marketingtekst op de website die gouden bergen beloofde en het Les Castels logo, waar wij goede ervaringen mee hadden.De camping is niet zo slecht als dat ik in sommige reviews lees. Ik zou dat negatieve beeld dus graag nuanceren. Maar het is wél een feit dat deze camping overduidelijk van bedrijfsplan is veranderd. Wij verwachtten een leuke familiecamping... Maar op veel standplaatsen staan nu (fraaie) huisjes, luxe safari- en glampingtenten. Op zich niks mis mee, maar dit is inderdaad niet het soort camping waar je als Nederlandse kampeerders nog tussenpast. Het meer, het zwembad en het restaurantje zijn heel leuk. Het eten viel ons een beetje tegen. Het ontvangst was verder gastvrij en vriendelijk, dus wat dat betreft niks te klagen. Maar al met al voldeed Whaka Lodge domweg níet aan onze verwachtingen.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Stijn de meester10-08-2021

Beter dan vroeger

Toen we hier in 2019 de eerste keer kwamen waren we direct verkocht! Prachtige plaatsen, veel faciliteiten,...In 2020 waren we hier terug. Met de nieuwe eigenaars waren een aantal zaken veranderd en inderdaad minder goed. Wat je wel zag is dat de nieuwe eigenaars wel degelijk werk steken in de verbetering van hun camping. Zeker niet alles was perfect maar misschien moeten alle mensen die hier negatieve reviews schrijven eens rekening houden met de situatie van de nieuwe eigenaars. Het moet verschrikkelijk moeilijk zijn om in een covid jaar perfect werk af te leveren. Wij zijn momenteel voor de derde keer op de camping. We hebben het ons nog geen seconde beklaagd. De camping heeft een duidelijke upgrade gekregen maar er is nog steeds plaats voor iedereen. Om een voorbeeld te geven. De vier-vijf kayaks die je gratis kon gebruiken in 2019 zijn ondertussen een vloot van een 15tal kayaks, Sups,... Zoals vaak hebben de afwezigen ongelijk.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Elize Poppe27-07-2021

Verborgen parel!

Mooie camping..groen...rust...kids genieten..mooi zwemmeer....vriendelijke eigenaren..kortom super!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4Ensing15-10-2020

Jammer, nieuwe eigenaren slecht

We zouden hier voor het 4e jaar komen. We hadden deze vakantie zelfs al tijdens onze vorige vakantie geboekt. Begin dit jaar kregen wij een mail dat de vorige eigenaren zijn gestopt. Helaas, maar waarom zou het slechter worden. Maar niets bleek minder waar. We waren een dag eerder aangekomen, netjes gebeld of dat kon. Dat was mogelijk, alleen onze plek was nog niet vrij. Dat kan, geen probleem. Bij aankomst bleek hij wel vrij te zijn. De nieuwe eigenaar wist niet eens wat plek 2 was! De volgende dag een rondje over de camping gelopen. Het speelveld lag vol met takken en het tennisveld zat onder het onkruid. Eerst zelf maar schoongemaakt. Restaurant was er niet meer. Helaas, Arie had een echt goed restaurant. Geen mogelijkheid om formule 1 te kijken, alhoewel de nieuwe eigenaar dat wel beloofde. De glijbaan in het meer was niet goed vastgezet, waardoor deze snel omviel en de kinderen de schuld kregen. DUS: NOOIT MEER.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Nathalie Beernaert, Propriétaire, 23-03-2021

Inderdaad, de camping is vorig jaar in maart van eigenaar veranderd. We hadden een ambitieus renovatieproject voor de camping, maar helaas konden we door de sanitaire situatie niet alles wat we hadden gepland op tijd en onder normale omstandigheden voldoen. Het einde van de werkzaamheden veroorzaakte ondanks onze inspanningen enig ongemak en ontevredenheid. Daarnaast waren een aantal trouwe klanten van de camping diep teleurgesteld de voormalige Nederlandse eigenaren en het oude team niet terug te vinden. De meeste negatieve meningen komen trouwens van klanten die sinds meerdere jaren naar de camping kwamen en er zich thuis voelden. Een verandering van eigenaar en project is altijd moeilijk, dat weten we en we begrijpen dat het bepaalde personen kan mishagen. Helaas spreken teleurgestelde klanten luider dan de tevreden klanten, die ondanks de speciale situatie talrijk geweest zijn, zoals u kunt lezen op TripAdvisor. We hebben deze winter ingrijpende renovatie gedaan op de camping : sanitair, zwembad, tennisbaan, speeltuin en gemeenschappelijke gebouwen. De camping heeft van naam veranderd en maakt nu ook deel uit van de campingketen Les Castels en wordt binnenkort geclassificeerd als 4 sterren. We zijn er klaar voor en kijken ernaar uit om onze vakantiegangers te verwelkomen en een fantastische vakantie te kunnen laten beleven op Whaka Lodge.

• 3paul01-10-2020

waardeloos en verschrikkelijk achteruit gegaan

mooie camping alleen zoals eerder gemeld het blijft bij de staanplaats en het meer . Restaurant dicht bar gesloten en geen mogelijkheid om brood te bestellen behalve in de dure huisjes daar word het bezorgd. Soms flink geluidsoverlast en veel tekort geopend sanitair wat niet goed schoon gemaakt werd . In 2019 was het fantastisch maar nu is het nooit meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 6Fam vK28-08-2020

Mooie natuurcamping, prachtig zwemmeer, veel rust.

Zeer laat geboekt wegens Corona en genoten van de rust op de camping en de omgeving. Camping is een echte natuurcamping, ruim opgezet en gericht op jonge kinderen. Onze drie jonge meiden vonden de paardjes en het zwemmeer fantastisch, evenals de activiteiten gericht op natuur en samenspelen. Het gratis mogen gebruiken van kano’s en sup-boards is heel fijn. Het restaurantje heeft een matige kaart, het sanitair is verouderd en niet altijd even schoon. Het zwembad was deels afgesloten. De eigenaren zijn vooral met zichzelf bezig wat van negatieve invloed is op de sfeer op de camping, de klusjesman is fantastisch, zeer behulpzaam. Evenals Pascal die de animatie deed, petje af voor zijn inzet!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Nathalie Beernaert, Propriétaire, 23-03-2021

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. De gezondheidscrisis in verband met covid-19 heeft het herstel en het goede beheer van de camping afgelopen zomer niet vergemakkelijkt. We zijn ons ervan bewust dat er veel onvolkomenheden waren en onze excuses daarvoor. In tegenstelling tot wat je misschien hebt gevoeld, waren we constant in de gaten wat er gebeurde op de camping en de manier waarop de klanten op de camping leefden om de prioriteiten voor verbeteringen te kunnen identificeren. We zijn blij u te kunnen vertellen dat we het sanitair blok aan de boszijde, de tennisbaan en de technische installaties van de defecte zwembaden volledig hebben gerenoveerd. De sfeer die je voelde hing grotendeels samen met de teleurstelling van een groot aantal terugkerende klanten die teleurgesteld en verdrietig waren om de vorige eigenaren niet te vinden, elke verandering van eigenaar is ingewikkeld. Weet alsjeblieft dat we deze winter enorm werk hebben verricht om veel verbeteringen aan te brengen. We staan ​​klaar om u vanaf 10 april te verwelkomen in goede omstandigheden en in overeenstemming met de covid-19 gezondheidsbeperkingen.

• 4Gezin met jonge kinderen26-08-2020

zo jammer

zo jammer, een prachtig terrein met geweldig zwemmeer en zwembad, maar de nieuwe eigenaren weten dit al in 3 maanden geheel om zeep te helpen. Ze hebben geen idee wat er nodig is om een camping te runnen. Ze werken zelf ook niet/amper mee, lunchen /borrelen alleen op het terras. Ze kopen paardjes, zetten die midden op het terrein, ruimen poep niet op, met ongedierte tot gevolg. Eigenaren verwachten van de animatie dat ze ook de paarden verzorgen, terwijl die daar ook geen verstand van hebben. Zielig. Terreinbeheer wordt niet gedaan, de speelvelden liggen vol met takken/rommel. Het restaurant heeft alleen een paar tapas. sanitair was maar beperkt open en smerig. Met de juiste eigenaren een top plek voor een ideale vakantie, maar deze eigenaren focussen alleen op glamping/dure verhuuraccomodaties. Eeuwig zonde!

Nathalie Beernaert, Propriétaire, 24-03-2021

Zoals veel vaste klanten van de camping was je erg teleurgesteld dat de vorige eigenaren er niet meer waren en dat kunnen we begrijpen. Dit geeft u echter niet het recht om ons zonder objectiviteit te bekritiseren. Moeten we u eraan herinneren dat we bezit hebben genomen van de camping midden in de covid-19-crisis? De periode was delicaat en een beetje vriendelijkheid en begrip van de vaste gasten zou welkom zijn geweest. We werkten inderdaad niet direct op de camping omdat we onze eigen baan hebben. Daarom hebben we het beheer toevertrouwd aan een operations manager, een campingprofessional. We zijn ons ervan bewust dat het niet aan uw verwachtingen voldeed en onze excuses daarvoor. We kunnen begrijpen dat u "uw" camping niet wilt zien veranderen, maar ons plan is om het een echte facelift te geven. Om dit te doen, hebben we geobserveerd en geluisterd, en zelfs als het je vreemd lijkt, is het terras van het restaurant de beste plek om te luisteren, te zien en aan te voelen. Dankzij deze observatiemomenten temidden van onze klanten, konden we de sterke en zwakke punten identificeren en ons renovatieprogramma en toekomstig aanbod ontwikkelen rekening houdend met uw verwachtingen. Er is deze winter veel werk verzet: het verhogen van de waterstroom om uw comfort te verbeteren, renovatie van het sanitair blok aan de boszijde, renovatie van de tennisbaan, vervanging van het houten speelkasteel door een nieuw kleurvol spel, volledige renovatie van de zwembadmachines met installatie van waterverwarming, renovatie van het terras van het restaurant met installatie van een bar-kiosk buiten, wifi-verbinding op alle plaatsen ... De camping heeft zijn naam veranderd, we hebben een nieuwe website (binnenkort beschikbaar in een nederlandse versie), we maken deel uit van de prestigieuze campingketen les Castels en krijgen binnenkort 4 sterren. We staan ​​nu klaar om u in goede omstandigheden te verwelkomen en nodigen u uit om de wijzigingen op onze facebookpagina te volgen.

• 4Sascha22-08-2020

Helaas nooit meer

Dag fantastische camping. 8 jaar was je onze vaste vakantieplek. De kinderen wilden ieder jaar weer terug en wij ook. Helaas nooit meer. Pascal, jij deed het fantastisch. Onze 3 meiden hebben zich super vermaakt dankzij jou. Restaurant ziet er super uit, maar er is niets van over. Bediening doet misschien zijn best maar ze snappen er echt niets van. Hoezo moet iemand van de bediening mensen die aankomen ontvangen. Wij werden ontvangen door de nieuwe eigenaresse en kwamen met hoge verwachtingen. Haar eerste opmerking naar ons toe: jullie zijn te vroeg. Dan voel je je echt enorm welkom. Na 2,5 uur wachten bleek onze caravan al lang klaar maar ze had ons niets verteld. Informatie van haar over de camping of nieuwe dingen kregen wij niet. Caravan was zeker niet schoon. We hebben heel vaak bijna geen water in de caravan gehad doordat de druk wegviel. Zwembad slecht onderhouden, toezicht overal matig. Met pijn in ons hart, nooit meer.

Nathalie Beernaert, Propriétaire, 24-03-2021

Zoals aangegeven, kwam je al 8 jaar naar deze camping en had je daar je gewoontes. Het is dan ook heel logisch dat je teleurgesteld was dat je niet precies dezelfde camping terugvond. We betreuren natuurlijk uw teleurstelling. We verzekeren u dat we naar alle opmerkingen hebben geluisterd om de tekortkomingen te corrigeren en de renovatiewerkzaamheden te organiseren. Het seizoen 2021 wordt ons echte eerste seizoen in de nieuwe configuratie en we doen er alles aan om u een geweldige vakantie te bezorgen.

• 4Fam.NL19-08-2020

Nooit meer !

De recencies van 2019 zijn allemaal lovend totdat de camping word overgenomen. Ons huisje was al maanden niet meer schoon gemaakt en gecontroleerd. De muren en plafond zaten onder de platgedrukte ongedierte. Overal spinnenrag, vliegen, mieren, haren op het bed, stof, papier op de grond. De smalle bedden zijn voor kleine kinderen en zeker niet voor volwassenen. De spiralen kwamen er door heen. Geen airco, watertoevoer onder het huisje geknapt waardoor alles onder water. Restaurant is al veel over geschreven en het klopt allemaal, ruim 2 uur moeten wachten om het eten te krijgen, de helft van de menukaart was niet verkrijgbaar (vertelde de bediening pas een half uur nadat het al besteld was). Sportveld verwaarloosd, geen fitness zaal wat wel vermeld staat in de reisbrochure. De nieuwe eigenaren zijn alleen maar bezig met nieuwe accemodaties maar verwaarlozen de basis van de camping. Nooit meer!!

Camping Domaine Lacs de Gascogne info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar