Camping Domaine Lacs de Gascogne

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°16°
Camping Domaine Lacs de Gascogne
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Lacs de Gascogne voor je op een rij gezet:

287 reviews over Camping Domaine Lacs de Gascogne in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima!

Nout
15-9-2018

Een heerlijke camping!! Zeer rustig op 15 september. Toch nog wel behoorlijke bezetting, en goed sanitair. We moesten wel zowat een uurtje afwijken van onze route om hier te kunnen overnachten, maar met veel plezier! Is tegelijk een mooie afwisseling met de doorgaande wegen.

De prijs, ach..een camper, 2 volwassenen en 2 hondjes, elektriek (maar inclusief) en toeristenbelasting: €20,40

Dat is toch te geef bijna...😀👍

Een menu in eigen restaurant kost €14,50, dan wel zónder wijn natuurlijk, hahaha.

Een echte aanrader!!!

Ruime camping, zwembad lekker fris en het meer is heerlijk! De Kano’s zijn erg leuk.

Animatie leuk opgezet. Wel veelal voor kids tot en met 10. Maar goed de oudere kids zoeken elkaar toch zelf op, als ze maar wifi hebben.

Eten op de camping is goed, geen winkeltje. Wel mogelijkheid tot verse broodjes smorgens.

Sanitair wordt goed schoongehouden maar is achter aan vervanging toe wellicht ook uitbreiding kwa aantal douches.

Speelmogelijkheden ook top zeker voor, achter wellicht vervangen dan wel netjes afwerken.

In het dorpje zelf een ruime supermarkt en 1 restaurant en de markt op vrijdag.

Auch ongeveer 15 min rijden, Toulous en Lourdes 1uur 15 min.

Prima camping

Jessica
17-8-2018

Twee weken op deze camping doorgebracht. We hebben erg genoten. Goede sfeer, leuke animatie. Prima zwembad en een fijn meer om in te zwemmen en te kanoën. De plekken zijn zeer ruim en de meeste hebben voldoende schaduw.

Het sanitair is een aandachtspunt. Het is naar ons idee toe aan een goede opknapbeurt. Er wordt regelmatig schoongemaakt, maar door de staat waarin het geheel zich bevindt, blijft het er smoezelig uit zien.

De kids card is leuk voor de kinderen. Ze kunnen er lekkere dingen mee halen(chips, frietje, frikandel, ijsje en limonade) bij de bar en spelmateriaal lenen.

Wij vonden de omgeving erg mooi. Er zijn een hoop leuke dorpjes. Voor sommige dingen moet je inderdaad wel wat verder rijden. Het Klimbos in de omgeving is een aanrader, evenals het cité l'espace (Ruimtevaartmuseum) in Toulouse.

Wij hebben twee keer in het restaurant gegeten.

Prachtige rustige camping

marielle
14-8-2018

Heerlijke 10 dagen gehad op deze camping. We hadden een schitterende plek. Aan het water (visvijver) en aan de zijkant de koeien van de boer. De ruimte tussen de caravans is zeer prettig. Het uitzicht ook. De camping is terrasvormig. Animatie is ruim voldoende. Zwembad is héérlijk. Altijd wel een ligbedje te vinden. Ook als je later op de dag komt. In de vijver kun je op een bepaald stuk zwemmen. Water is heerlijk warm. Kano's kun je zo pakken. Geen campingwinkel aanwezig. In de ochtend kun je verse broodjes halen en overdag een simpele snack, pizza, panini en ijs. In de buurt weinig te doen. Auch is mooi (30m rijden) evenals lourdes (1u15m) goed te combineren met de grotten. Die zijn ook prachtig! En rij eens de Pyreneeën is. Wij zijn geëindigd in het plaatsje arreau. Erg klein maar prachtig!! 1u rijden. Ik kan deze camping iedereen aanraden

Fantastiche camping!

Frank
10-8-2018

Wat een top camping! Zwemmeer met opblaasglijbaan zijn de kinderen heel de dag mee bezig, een strandje en stukje gras met heerlijke stoelen.

Een kindvriendelijk zwembad, en topanimatie voor kinderen tot 10 jaar. (disco in de avond zou wel vaker mogen, en dan lekker buiten ergens) Ontzettend gemoedelijke sfeer, en iedere dag verse broodjes en prima eten. Erg leuk was de kidscard waarmee onze dochter lekkere traktaties kun halen en allerlei spullen kon lenen bij de bar. Voor de sportliefhebber kon je de Tour/Formule 1/voetbal volgen. Omgeving is wat minder te doen maar je kan er prachtig fietsen en de markt in Seissan is ook leuk. Verder zijn wij in het klimbos geweest en was voor eenieder uitdagend. Het is verder ruim opgezet en daardoor is nooit ergens te druk of vol. Een aanrader!!

Leuke camping

Familie Scheening
9-8-2018

2,5 week in een tent van touroperator verbleven op deze leuke camping met onze kinderen van 1,5, 3 en 5 jaar. Mooie camping, met volgens ons, veel potentie, maar er zijn zeker nog wel een aantal verbeterpunten. Het sanitair is verouderd (achterste deel camping) en in het hoogseizoen zijn er echt te weinig wc's en douches (van beiden 4). Persoonlijk vind ik een apart dames en herengedeelte dat afgesloten is prettiger (ik voelde me soms zo te kijk zitten). Er werd regelmatig schoongemaakt, maar helaas was het al snel weer vies en ik had het idee dat de wc's zelf niet echt een grondige beurt kregen. Een gedeelte voor kleine kinderen zou ook fijn zijn geweest. Zwembad is mooi, maar niet al te groot (wel fijn overzichtelijk). Jammer dat het hekje aan de kant van de wc's dicht zat. Mijn zoontje kon het vaak amper redden tot aan de wc. Omgeving verkennen is inderdaad stukje rijden, maar wij vonden de ritjes ook leuk. Leuke animatie!

Fijne camping

Jansen
8-8-2018

Twee weken op het achterste gedeelte van de camping gekampeerd. Mooie ruime plekken en prachtig uitzicht. Als je op tijd boekt zal ik zeker gaan voor een plek aan het meer. Camping is een paradijs voor iedereen die vissen leuk vindt. Veel gezinnen met jonge kinderen. Aan het voorste gedeelte van de camping bevinden zich alle faciliteiten: zwembad, zwemmeer, kano's, vlot, tennis en voetbalveld, boogschieten en het restaurant. Hier is het dus iets drukker dan achterste gedeelte. Sanitair op achterste gedeelte was minder. Voor sommige plekken echt ver lopen en door de bouw altijd vieze vloer. Toiletten hoog, misschien te hoog voor kleine kinderen (bril vaak vies) en prullenbakjes in washok en douche is misschien ook geen overbodige luxe. (Schoonmakers waren vaak aanwezig hoor! Aan hun lag dit probleem niet!!). Toulouse (en Airbusfabriek) Lourdes en Pyreneeën zijn prima vanaf de camping te bereiken.

Geweldig

Kind anoniem
8-8-2018

Mijn moeder vond het jammer dat er geen heren en vrouwen toilet apart was. Maar het is echt geweldig dat je dingen kan huren en dat er kano's zijn die je gratis kan pakken en er is een meer én een zwembad!!!! Er is ook een animatiepersoon die heel veel van paddenstoelen houdt en ook daarover uitleg geeft. En hij kan heel goed met kinderen omgaan!

Prima camping

Heidi Huurdeman
6-8-2018

Wat hebben wij twee weken in jullie genoten op deze camping. Personeel is heel aardig. Animatie is top! Voor elk kind is een woordje, gebaar of aai. Wij hadden een ingerichte bungalowtent aan een van de visvijvers en hadden hierdoor veel privacy. Tent is ietwat basic ingericht, maar alles is aanwezig. Meertje en zwembad zijn goed, kinderen vermaken zich prima. Enig minpuntje is het sanitairgebouw op het achterste veld. Deze zijn verouderd en op bepaalde momenten bij een volle bezetting vind ik deze niet toereikend. Binnen een uur rijden zit je in de pyreneen. Klimbos en Lourdes zijn de moeite waard!

Een mooie camping met zeer gastvrije eigenaren, een enthousiast team en een zeer goede organisatie. Alles klopt hier :-)

De camping is middelgroot, erg geschikt voor families. 3 kleine meertjes waar je kunt zwemmen, kanoën, vissen. Een uitstekend restaurant. De mobil homes zijn voorzien van de belangrijkste functionaliteit - hoewel een ligbed of luie stoelen erbij t geheel compleet zou maken ;-) het zwembad is bescheiden van formaat met name voor de allerkleinste kinderen. Tieners zul je hier minder treffen, die missen misschien een discotheek.

De kids cart is een gouden idee voor de kinderen: die kunnen daarmee zelf een keer een ijsje of snack krijgen.

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Lacs de Gascogne in Seissan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Lacs de Gascogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.