Camping Domaine Lacs de Gascogne

Frankrijk, Midi Pyrenees, Seissan

7.4Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Lacs de Gascogne voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Camping Domaine Lacs de Gascogne in Seissan (Gers) heeft een eigen meertje waar je gratis kunt kanoën, maar ook een uitgebreid zwembad. De kinderen kunnen zelf lekkers en spelmateriaal halen met de kidscard. In het restaurant kun je kiezen voor heerlijke menu's die niet te duur zijn. Bezoek zeker eens de Franse dorpjes Bassoues en Tillac.

302 reviews over Camping Domaine Lacs de Gascogne

• 6J.N.05-08-2020

Eens en niet meer. Zo zonde van deze locatie!

Dit jaar waren wij voor het eerst op deze camping met de caravan. Het ontvangst bij de receptie was slecht. Geen glimlach of welkom gevoel. We kregen ook geen info over de camping of de omgeving. Onze plek was prachtig. Groot en uitzicht op het meer. Er wordt gebouwd aan de overkant van het meer, waardoor S’Ochtends vroeg het bouwverkeer langs onze caravan kwam. Verder hoorden we van mensen die er al jaren komen dat ze niet meer terugkomen, omdat het zo veranderd is. En terecht! De horeca is duur, duurt lang (Als je al krijgt wat je besteld hebt) vaak zijn dingen uit het assortiment en het personeel gaf ons geen welkom gevoel: ‘What do you want!’ was de vraag toen mijn dochter van 2 en ik al 10 minuten bij het ijsjesbord stonden te wachten. Sanitair ronduit smerig. dat tijdens de Corona-periode is onbegrijpelijk. Wel een dikke pluim voor Pascal die de animatie super goed heeft verzorgd.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5anoniem03-08-2020

Niet meer wat het was, maar alle potentieel

Prachtige en ruim, geëngageerde animator, geweldig meer, gezellige lounge, toffe activiteiten (bv robinson). Alle potentieel in zich. Maar niet zoals vorig jaar... Sanitair: echt niet proper en onvoldoende aangevuld (echt niet coronaproof, maar los daarvan: ook onvoldoende proper). Eten: viel erg tegen (zowel op terras als brood 's ochtends (beperkt en hard). We reden naar bakker en vonden ergens anders eetadresje. Niet te vergelijken met vorig jaar wat betreft verhouding prijs-kwaliteit. We denken dat accenten te fel verschoven zijn naar opbouw glamping met jacuzzi’s en geen investering in het behouden van wat erg goed was (restaurant, brood, proper sanitair, vriendelijkheid/gemoedelijkheid, onderhoud onkruid,...). Meer dan jammer, maar misschien zijn de eigenaars wendbaar genoeg om hun accenten en prioriteiten te herbekijken? Dit lijkt ons meer dan noodzakelijk om hun cliënteel te kunnen behouden. Hopelijk kunnen ze hierin doorgroeien

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 3V. F.02-08-2020

Helaas gewoon net niet ....

De reviews van verleden jaren waren zo positief waardoor wij echt zin hadden om naar deze camping te gaan. Helaas voor ons bleek dat de camping dit jaar van eigenaren is veranderd waardoor het gewoon NET NIET was. Sanitair ronduit slecht, lees gewoon vies. Ook de hygiëne van het zwembad laat zeer te wensen over. Verder wordt er veel geïnvesteerd in het opknappen van de camping, terras etc. Alleen blijft de bediening op het terras erg achter. Een biertje en wijntje bestellen gaat prima maar het daadwerkelijk krijgen is de vraag. Veelal duurt het ruim 30 minuten voordat de bestelling wordt gebracht. De camping ligging, de plaatsen (grote), het meer en zwembad (mits schoon) is super.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9fam vd Broek24-12-2019

Geweldige camping!

Wij zijn voor het tweede jaar op deze camping geweest. Verblijf van twee weken waarin de kinderen (9, 10 jaar) zich heel goed hebben vermaakt. Voornamelijk Nederlanders op de camping, dus voor de kinderen al snel leuke vrienden. Goede animatie met leuke activiteiten, ook voor de wat ouderen kinderen werden er leuke spellen georganiseerd. Restaurant is prima, vriendelijke en goede bediening. Italiaanse avond in het restaurant. Even wachten in de rij voor het buffet, maar was uiteindelijk zeker de moeite waard! Kortom, geweldige vakantie op deze gemoedelijke camping, voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Miranda01-09-2019

Supercamping!

Kleinschalige camping omgeven door bossen,heuvels en meertjes! Onze kinderen van 3 en 6 hebben echt de tijd van hun leven gehad!van alles te doen maar niet te overdreven.veel ruimte om de caravan we hadden vrij uitzicht op het meer.caravan zelf wat aan de krappe kant, touroperator verkoopt deze type caravan als type bali met een totale opp. Van 36m2 ,maar het was echt niet groter dan 25m2 incl.veranda,dus dat eigenlijk de enige tegenvaller.heerlijk gegeten in het restaurant tegen goede prijs, 14,50 voor een 3 gangen menu,kortom een topvakantie gehad!we komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9MB11-08-2019

Geweldig met kinderen onder de 14 jaar

Geweldig mooie camping. Ruime plaatsen, huisjes staan ook erg ruim en met prachtig zicht op t meer. Achteraan de camping echt rustige, zeer ruime plaatsen. Vooraan ook erg ruim maar anders, dichter bij zwembad en meer. Animatie voor de kndn is erg gevarieerd en enthousiast. Bv spooktocht, weerwolven, buikglijden, kennosmakingsspelletjes bv gotcha... Het meer was lekker warm, en ook het zwembad was prima. Het eten is heerlijk en betaalbaar. 14,5 euro voor driegangenmenu. De eigenaar is duidelijk een kok en vindt dat het echt top moet zijn volgens ons. Onze kinderen willen voorlopig niet anders meer, en wij komen er echt helemaal tot rust. Nadeel is dat er minder te doen is id omgeving. De camping biedt wel mogelijkheid rafting aan met een externe organisatie, er is vlakbij een zeer prima klimpark id schaduw. Wij hebben alvast een plekje gereserveerd voor volgend jaar :).

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 7Mc Stam07-08-2019

Prima camping maar slechts éénmalig

Mooie camping met grote plekken. Zwem en viswater in overvloed. Voor kleine kinderen, tot ongeveer 8 a 9 jaar, voldoende te beleven. Voor de oudere kinderen weinig aanbod. Bezienswaardigheden in de omgeving zijn beperkt en om ergens na toe te gaan zit je al snel 45 minuten in de auto. Waar de camping niets aan kan doen was het weer en de temperatuur s'avonds. We hebben relatief veel regen gehad en de nacht temperatuur zakte snel waardoor de kinderen niet voldoende hadden aan een slaapzak in hun tent. Een ander nadeel van de vele regen was dat bij een mooie dag de temperatuur van het zwembad water er koud werd. Toiletgebouw op de achterkant zijn enigzins verouderd maar wel netjes. Wij komen niet meer terug maar dat heeft niets te maken met de camping maar meer met het weer en de omgeving.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7Arjan02-08-2019

Camping ok, omgeving niet zo interessant

Mooie camping en zeer grote plekken, veel te doen voor kinderen t/m 12 jaar. Voor de oudere jeugd niets te doen. Ontvangst door personeel correct maar zakelijk. Douche en toilet ok maar voldoet niet aan totaal plaatje van de camping. Omgeving weinig interessant, ver rijden wil je wat leuke steden/de bergen bezoeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Corver23-07-2019

Geweldige camping.

Geweldige camping met zeer vriendelijke eigenaars/personeel en hele grote staanplaatsen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Fam Rosenbrand19-07-2019

Fantastisch!

Geweldige camping! Zijn er voor het 2de jaar. Onze kinderen wilden zo graag terug. Zeer vriendelijke eigenaars. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Ruim opgezet. Voor ieder wat wils. Leuk zwembad, 3 meren (zwemgedeelte is afgezet. Vissen kun je er prima. Mooie karpers gevangen). Je kunt gratis kano’s meenemen. De kinderen krijgen een pasje waarmee ze wat lekkers kunnen halen en vishengels en pijl/boog kunnen lenen. Leuke toegankelijke animatie. Je kunt er goed eten. (Leuke prijzen). Mooie omgeving. Onze 2 weken zijn omgevlogen! Ontzettend leuk en relaxt. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Staat v/h sanitair

Camping Domaine Lacs de Gascogne info