Reviews over Seissan

Prima!

Nout,
    15-9-2018

Een heerlijke camping!! Zeer rustig op 15 september. Toch nog wel behoorlijke bezetting, en goed sanitair. We moesten wel zowat een uurtje afwijken van onze route om hier te kunnen overnachten, maar met veel plezier! Is tegelijk een mooie afwisseling met de doorgaande wegen.

De prijs, ach..een camper, 2 volwassenen en 2 hondjes, elektriek (maar inclusief) en toeristenbelasting: €20,40

Dat is toch te geef bijna...😀👍

Een menu in eigen restaurant kost €14,50, dan wel zónder wijn natuurlijk, hahaha.

Een echte aanrader!!!

Mooie leuke goede camping,rustige mooie omgeving

Angelique,
    3-9-2018

Ruime camping, zwembad lekker fris en het meer is heerlijk! De Kano’s zijn erg leuk.

Animatie leuk opgezet. Wel veelal voor kids tot en met 10. Maar goed de oudere kids zoeken elkaar toch zelf op, als ze maar wifi hebben.

Eten op de camping is goed, geen winkeltje. Wel mogelijkheid tot verse broodjes smorgens.

Sanitair wordt goed schoongehouden maar is achter aan vervanging toe wellicht ook uitbreiding kwa aantal douches.

Speelmogelijkheden ook top zeker voor, achter wellicht vervangen dan wel netjes afwerken.

In het dorpje zelf een ruime supermarkt en 1 restaurant en de markt op vrijdag.

Auch ongeveer 15 min rijden, Toulous en Lourdes 1uur 15 min.

Prima camping

Jessica,
    17-8-2018

Twee weken op deze camping doorgebracht. We hebben erg genoten. Goede sfeer, leuke animatie. Prima zwembad en een fijn meer om in te zwemmen en te kanoën. De plekken zijn zeer ruim en de meeste hebben voldoende schaduw.

Het sanitair is een aandachtspunt. Het is naar ons idee toe aan een goede opknapbeurt. Er wordt regelmatig schoongemaakt, maar door de staat waarin het geheel zich bevindt, blijft het er smoezelig uit zien.

De kids card is leuk voor de kinderen. Ze kunnen er lekkere dingen mee halen(chips, frietje, frikandel, ijsje en limonade) bij de bar en spelmateriaal lenen.

Wij vonden de omgeving erg mooi. Er zijn een hoop leuke dorpjes. Voor sommige dingen moet je inderdaad wel wat verder rijden. Het Klimbos in de omgeving is een aanrader, evenals het cité l'espace (Ruimtevaartmuseum) in Toulouse.

Wij hebben twee keer in het restaurant gegeten.

Prachtige rustige camping

marielle,
    14-8-2018

Heerlijke 10 dagen gehad op deze camping. We hadden een schitterende plek. Aan het water (visvijver) en aan de zijkant de koeien van de boer. De ruimte tussen de caravans is zeer prettig. Het uitzicht ook. De camping is terrasvormig. Animatie is ruim voldoende. Zwembad is héérlijk. Altijd wel een ligbedje te vinden. Ook als je later op de dag komt. In de vijver kun je op een bepaald stuk zwemmen. Water is heerlijk warm. Kano's kun je zo pakken. Geen campingwinkel aanwezig. In de ochtend kun je verse broodjes halen en overdag een simpele snack, pizza, panini en ijs. In de buurt weinig te doen. Auch is mooi (30m rijden) evenals lourdes (1u15m) goed te combineren met de grotten. Die zijn ook prachtig! En rij eens de Pyreneeën is. Wij zijn geëindigd in het plaatsje arreau. Erg klein maar prachtig!! 1u rijden. Ik kan deze camping iedereen aanraden

Fantastiche camping!

Frank,
    10-8-2018

Wat een top camping! Zwemmeer met opblaasglijbaan zijn de kinderen heel de dag mee bezig, een strandje en stukje gras met heerlijke stoelen.

Een kindvriendelijk zwembad, en topanimatie voor kinderen tot 10 jaar. (disco in de avond zou wel vaker mogen, en dan lekker buiten ergens) Ontzettend gemoedelijke sfeer, en iedere dag verse broodjes en prima eten. Erg leuk was de kidscard waarmee onze dochter lekkere traktaties kun halen en allerlei spullen kon lenen bij de bar. Voor de sportliefhebber kon je de Tour/Formule 1/voetbal volgen. Omgeving is wat minder te doen maar je kan er prachtig fietsen en de markt in Seissan is ook leuk. Verder zijn wij in het klimbos geweest en was voor eenieder uitdagend. Het is verder ruim opgezet en daardoor is nooit ergens te druk of vol. Een aanrader!!

Seissan scoort een 5,5 uit 10, op basis van 54 reviews