Sorteren

Reviews over Seissan

Prachtige streek

Jules
    20-2-2017

Rustig dorpje in een prachtige omgeving, met zowel Toulouse als de Pyreneeën binnen een uurtje rijden.

Zeer mooie vakantie gehad

ines
    20-2-2017

Seissan is klein dorpje met supermarkt, markt en kleine winkeltjes.

Het ligt op 20 minuten van de grotere stad Auch. De omgeving is zeker de moeite waard om te gaan touren.

Prachtige velden met zonnebloemen.

Mooie omgeving

Fam. Kronenberg
    13-6-2016

Als je het fijn vindt om door de omgeving te rijden en leuke uitzichten te zien dan kun je hier wel terecht. Voor activiteiten is het bomenpad erg leuk voor de kinderen, als ook de dierentuin in de buurt waar je ook een deel safari hebt. (met de auto tussen de dieren door rijden)

Rustig. Authentiek.

Cindy Dillen
    5-9-2015

In dorpje niet veel te beleven, maar wel charmant. Op vrijdag markt met streekproducten. Supermarkt en doe-het-zelver en bar tabac en enkele cafeetjes in het dorp.

Gezellig dorp

Caroline
    10-8-2015

Gezellig dorp. Leuke markt.

Seissan scoort een 7,2 uit 10, op basis van 54 reviews