Sorteren

Reviews over Saverdun

Cuatro días para recordar

Ana Marañón
    27-5-2011

Estuvimos un grupo de amigos. Pasamos cuatro días que serán difíciles de olvidar. Excelente acogida de los propietarios. muy buenos desayunos preparados por Barry. El día lo pasábamos visitando los magníficos lugares próximos, como Toulouse, Mirepoix, Foix, Carcassonne y volvíamos para la cena, que preparaba Sallyann, en una mesa puesta con todo detalle. después de cenar se podían tomar unas copas frente a la chimenea a unos precios muy asequibles.

was fantastisch

ina
    5-4-2011

deze camping is al jaren gesloten helaas. Was de mooiste en fijnste naturistencamping in Frankrijk. Hoop dat hij nog weer open gaat.

Paradijselijke plek

hansjansen38
    10-10-2009

Domaine Roudeille is een Chambre d'hôte nabij de plaats Saverdun in de Ariège (Midi Pyrenee) in Zuid Frankrijk. De accomodatie is schitterend gesitueerd in het landschap en beschikt over een zwembad. De chambre d'hôte heeft 5 ruime en prachtig ingerichte en ruime kamers en heeft ook een gîte (appartement/ huisje), die u ook kunt huren. Het zeer sympathieke nederlandse eigenaarsechtpaar Bernard en Jeanette zorgen voor een heel aangename sfeer, maar ook voor een heel goed (nederlands) ontbijt en een fantastisch diner, elke avond weer!

Vanuit Domaine Roudeille kunt u geweldige trips maken naar de Pyreneeën; Andorra is binnen 2 uur te bereiken. Maar dat geldt ook voor bijveoorbeeld Barcelona of Carcasson: Bernard en Jeanette kunnen u alles vertellen over de bezienswaardigheden. Kortom een paradijselijke plek waar wij zeer van hebben genoten. Een absolute aanrader (kijk vooral op hun internetsite).

Hans en Ineke Jansen

Pradijselijke plek

hans en ineke jansen
    8-10-2009

Domaine Roudeille is een Chambre d'hôte nabij de plaats Saverdun in de Ariège (Midi Pyrenee) in Zuid Frankrijk. De accomodatie is schitterend gesitueerd in het landschap en beschikt over een zwembad. De chambre d'hôte heeft 5 prachtige ingerichte en ruime kamers en heeft ook een gîte (appartement/ huisje), die u ook kunt huren. Het zeer sympathieke nederlandse eigenaarsechtpaar Bernard en Jeanette zorgen voor een heel aangename sfeer, maar ook voor een heel goed (nederlands) ontbijt en een fantastisch diner, elke avond weer!

Vanuit Domaine Roudeille kunt u geweldige trips maken naar de Pyreneeën; Andorra is binnen 2 uur te bereiken. Maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld Barcelona of Carcasson: Bernard en Jeanette kunnen u alles vertellen over de bezienswaardigheden. Kortom een paradijselijke plek waar wij zeer van hebben genoten. Een absolute aanrader (kijk vooral op hun internetsite).

Hans en Ineke Jansen