Tijdelijk €25 aanbetaling

Bourgaille

8.2FantastischScore uit 9 reviews

8.2FantastischScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Bourgaille

• 10Sevda en Yoldas18-05-2017

zo een aanrader! geweldig was het!

Wat was het super mooi daar! Erg naar smaak ingericht en zo romantische plek en het sfeer ook! Top was het! Wij waren weg van Ron en Til super leuke gezellige en zorgzame stel! Ze kunnen allebei zoveel :0 Ron is zelf een chefkok en dat hebben wij geweten :)) en Til maakt zo de lekkerste jammen heerlijk stel! En ze zijn super gezellig! Huis is warm ingericht en zeker ook een plek om nog eens terug te komen en dan wel Met de kinderen! Die zullen dol zijn hier op het natuur en de dieren :) Dank jullie wel voor onze super verblijf in jullie BB.. Wij komen terug!! tot snel :)) doeiiii

• 10Elly Janssen30-07-2013

Gewoonweg " ZALIG "

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.Superlekker ontbijt en diner met kwaliteitswijnen.Heel goede uitvalsbasis voor mooie natuurwandelingen met de mogelijkheid van een heerlijke picknick.Supergezellige B&B voor de echte natuurliefhebber!!

• 10Joke Buffing 20-11-2011

een bijzonder mooie plek

Enthousiaste gastvrouw en gastheer, puur natuur. Een mooie en omgeving. Kamers erg mooi en creatief ingericht. Eten, elke dag weer erg lekker en met liefde bereid.

• 8Fred30-10-2011

geniet en kom tot rust

BB Bourgaille was voor ons de ideale locatie om van daar uit te genieten van de overweldigende natuur en een verscheidenheid aan bijzondere wandel- en auto routes. De BB zelf is niet alleen prachtig gelegen aan de voet van de Pyreneen, maar onderscheidt zich met name door de culinaire hoogstandjes van de eigenaren. Daarnaast zorgen Ron en Til voor een heerlijk "feel like home" gevoel, zijn de kamers verrassend ingericht en zijn de sanitaire voorzieningen ok. De ezels, honden en katten onderstreepten het huiselijke gevoel. De ligging van de BB en directe omgeving is minder geschikt voor kleine kinderen.

• 9aty lubbers09-10-2011

Nu al heimwee!

Net terug van een week Bourgaille en ik wil eigenlijk direct alweer terug. Op het mooiste plekje in de Ariege hebben de eigenaren een paradijsje neergezet. Prachtige kamers, super verwen-ontbijtjes van Till, hemelse diners van Ron, precies de goede tip voor de juiste dag en alle informatie over de streek is beschikbaar en wordt met veel plezier toegelicht. Maar ook : eten in een goed restaurant in de buurt? Rondleiding door de grotten van Niaux? Het wordt voor je geregeld! Op en top een aanrader als je van natuur, cultuur, (de Catharen!!) gastvrijheid en lekker eten houdt. Oh ja, voor ons Nederlanders´ook erg belangrijk: alles was meer dan redelijk geprijsd!!

• 9Paul en Monique22-08-2010

Absoluut de moeite waard.

In augustus een aantal dagen hier gelogeerd. Zeer ruime kamers die er heel verzorgd uit zien. Een schitterende omgeving waar veel te doen en te zien is. Schitterende wandelingen met nog mooiere uitzichten. De eigenaren waren zeer vriendelijk en gastvrij. Dat de eigenaren in NL een restaurant hebben gehad was te merken, het eten was ronduit geweldig. Wij zijn hier maar 3 nachten geweest en dat was tekort, wij komen hier absoluut weer terug. Paul en Monique

• 9Hans van Veller05-08-2010

Aanrader !!!!!!!!!

In juni drie dagen in Bourgaille gelogeerd. We kwamen totaal verzopen op de motor aan maar dat was geen enkel punt we kregen alle hulp en plek om onze spullen te drogen. De kamer zag er pico uit en met veel liefde ingericht. Het diner was om de vingers bij af te likken 3 gangen allemaal zeer de moeite waard, veel ingredienten uit de eigen groentetuin. De ligging en omgeving zijn zelfs voor 'Pyreneese begrippen' werkelijk prachtig. Ook het contact met de 'herbergier-echtpaar' ervaarden wij als ongedwongen en gastvrij. Prijs-kwaliteit verhouding : dik voor elkaar. Wij vinden het een aanrader. Lea konings en Hans van Veller. Texel

• 4M03-12-2009

nooit meer

Afgelopen zomer zijn mijn vrouw en ik hier verbleven. Nederlandse eigenaren. We schrokken ons rot van de rekening die we aan het einde kregen! Echt iedere dingentje wordt meegerekend. Wordt er 's avonds wijn aangeboden en neem je 1 glas en dan betaal je dus voor een hele fles terwijl de bewoners zelf die fles leeg drinken. Avondeten is goed verzorgd. Nadeel dat de eigenaren mee eten aan dezelfde tafel daardoor totaal geen privacy. Ontbijt kan uitgebreid maar dan moet je wel diep in de buidel tasten. Het standaard ontbijt is zéér minimaal. Kamers zien er verzorgd en ruim uit. Je hoort wel duidelijk de andere huurders. Terrein erg slecht onderhouden. Omgeving schitterend. Naar deze omgeving komen wij terug maar zeker niet meer naar Bourgaille.

• 5juliette16-08-2008

niet geschikt voor kleine kinderen

Mooie ruime kamers. Goede bedden. Alleen is het wel gehorig en hoor je de bovenburen gewoon lopen, praten enz. Wij hadden op de eerste etage de kamers Montcalm en trois seigneur. Deze hebben geen eigen opgang. De douche/wc deel je als je 1 van de kamers hebt. Bij aankomst werd ons gevraagd of we en kop thee wilde deze werd later zelf meegerekend bij de rekening! Het avond eten is goed verzorgd. Alleen is er voor kinderen niks te eten en ook niet voor een aangepast bedrag een maaltijd. Het eten wat word gereserveerd is niks voor kinderen dus mee eten met het bord van papa en mama is ook geen optie. De eigenaars eten mee aan dezelfde tafel. Het ontbijt stelt weinig voor. Wij hadden voor 4 personen 6 broodjes. Het waren mini bolletjes( wel erg lekker) en we kregen er 4 soorten jam bij. Dat voor 12 euro pp!! Het terrein is voor kleine kinderen levensgevaarlijk! Steil , overal brandnetels, diepe afgronden enz. Mooie plek voor volwassenen maar niet om met kinderen naar toe te gaan.

Bed & Breakfast Bourgaille info

• Adresgegevens