Vakantiehuis Sol Del Deyme

54 reviews over Vakantiehuis Sol Del Deyme in het Nederlands

Leuke plaats

Hugo Braam
13-7-2018

Zeer warm weer en verrassend koel interieur in het huis dat we verhuren. Zeer rustige plaats, het zwembad is druk, maar leuke sfeer ik raad de zondagsmarkt in Cazals aan. Vraag het personeel voor meer informatie.

Fantastisch !

Piet van Adweenald
3-7-2018

Fantastische plek om te verblijven. De eigenaar was vriendelijk en delen met ons enkele geheime plaatsen in de omgeving te bezoeken. Ik zou zeker een kanotocht over de rivier de Dordogne aanraden.

Fijn vakantiepark

Fam VdHoeven
7-9-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit park. Het is klein, verzorgd, overzichtelijk en erg rustig. Rond de vrijstaande huizen veel gras en privacy. Het huis was eenvoudig ingericht, maar goed schoon. Bedden lagen prima en de veranda zorgt voor een goede schaduwplek voor de zon. Het zwembad is niet groot, maar goed genoeg voor kinderen om zich te vermaken (ca. 110-180cm diep).

Eigenaar is erg vriendelijk, relaxt en biedt goede service, zoals elke ochtend verse broodjes (zelf opschrijven en bij vertrek betalen) en suggesties voor de omgeving. Wifi is vooral in omgeving van de receptie; vanuit ons huis hadden we bereik, maar dat gold niet voor alle huizen op het park.

Kortom: een prima plek om je vakantie te vieren!

Perfecte vakantie

Jay Giocatore
19-8-2016

Een geweldige plek!

Een verzorgt groen park.

Het huisje dat je huurt is verzorgt en mooi.

De bedden slapen goed.

Gezellig Terras.

De eigenaar (Nick) is een aardige man.

Heerlijk voor kinderen!

Fam. Meier
29-7-2016

Wat een relaxte vakantie hebben wij gehad. Het is een rustig park met een heerlijk zwembad dat elke dag wordt schoongemaakt. Niek en zijn hulp zijn heel vriendelijk. Je hoeft geen vakantie planning te maken. Niek verteld je graag wat er allemaal in de buurt te doen is. Mooie kastelen, leuke dorpjes/steden en natuurlijke de rivier de Dordogne waar je kan kanoën of visjes vangen en picknicken.

Wat een heerlijke plek

GuusJanssen
21-8-2015

De accommodatie op zich is super, alles is er wat je zou kunnen nodig hebben, leesboeken en spelletjes aanwezig, mooi zwembad

Als je niet van het park komt merk je maar weinig van de overvloed aan toeristen in deze omgeving. Wil je toch de drukte en gezelligheid opzoeken, op enkele autominuten ben je in Toulouse.

Hier zijn vele restaurantjes, markten en zelfs avondmarkten.

Wat een heerlijke tijd, wij komen hier zeker nog terug.

Leuke Vakantie

JohanVanIngen
21-8-2015

Het huis is zeer netjes. De keuken is voorzien van alle moderne comfort (echt alles wat je thuis hebt voor frequent gebruik is aanwezig) en er is meer dan voldoende servies en bestek.

Slaapkamers zijn ruim en kwaliteit van de bedden is ok.

De eigenaar is erg vriendelijk en kunnen u tips over de plaatsen om te bezoeken. Sarlat en Rocamadour zijn sommige dorpen te bezoeken, De locale eten is geweldig.

Ideale Vakantie!

AlexanderVanDenEerenbeemt
20-8-2015

We zijn net terug van onze vakantie in Sol Del Deyme. Een zeer geode plek om te gaan met kinderen. Het is een residentie bestaande uit 11 huizen, met en eenorme speltuin. We verbleven in het huis nummer 4. De bedden zijn OK.Het huis was schoon en het personeel was cool.

We raden kano op Dordogne - Geweldige ervaring!

Erg leuke vakantie

EdwinMaes
15-8-2015

2 wolwassenen + 2 kinderen + een hond. Geweldige ervaring. Een mooie eigenaar met grote verhalen

Zeer ruim van binnnen, met een grote tuin. Perfect voor het spelen voor kinderen en de hond. Het zwembad is gelegen in het centrum van het park, dus we konden de kinderen van het huis of vanaf de bar kijken.

Buitengewone omgeving, met veel wandelpaden te ontdekken. Net als Nick (de eigenaar) voor sommige geheime plaatsen.

Paradijs in France!!

PietJanssen11
25-8-2014

Het vakantiehuis Puech Blanc is in een woord fantastisch. De gites zijn allemaal mooi, ruim en met een heerlijk hemelbed ingericht! De ligging is ideaal voor uitstapjes naar mooie dorpjes en steden en een relaxdag bij het zwembad behoort ook tot de mogelijkheden. Wat wil een mens nog meer?! We gaan beslist nog een keer. Hartelijke groet Piet en Ellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sol Del Deyme in Salviac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sol Del Deyme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.