Vakantiehuis Sol Del Deyme

FrankrijkMidi PyreneesSalviac (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Sol Del Deyme voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 59 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 59 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

59 Reviews over Sol Del Deyme

• 10Oliver Clarke13-07-2018

Fantastic place

Fantastic spot to stay. The owner was kind and share with us some secret places to visit nearby. I would definetely recommend canoe tour on Dordogne river.

• 10Hugo Braam13-07-2018

Leuke plaats

Zeer warm weer en verrassend koel interieur in het huis dat we verhuren. Zeer rustige plaats, het zwembad is druk, maar leuke sfeer ik raad de zondagsmarkt in Cazals aan. Vraag het personeel voor meer informatie.

• 10Piet van Adweenald03-07-2018

Fantastisch !

Fantastische plek om te verblijven. De eigenaar was vriendelijk en delen met ons enkele geheime plaatsen in de omgeving te bezoeken. Ik zou zeker een kanotocht over de rivier de Dordogne aanraden.

• 10Patrick Hughes03-07-2018

Lovely Holiday

Friendly staff. Large place to sit around. Nice outdoor eating area. Good staring point for biking routes. Lovely place!

• 8Fam VdHoeven07-09-2016

Fijn vakantiepark

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit park. Het is klein, verzorgd, overzichtelijk en erg rustig. Rond de vrijstaande huizen veel gras en privacy. Het huis was eenvoudig ingericht, maar goed schoon. Bedden lagen prima en de veranda zorgt voor een goede schaduwplek voor de zon. Het zwembad is niet groot, maar goed genoeg voor kinderen om zich te vermaken (ca. 110-180cm diep). Eigenaar is erg vriendelijk, relaxt en biedt goede service, zoals elke ochtend verse broodjes (zelf opschrijven en bij vertrek betalen) en suggesties voor de omgeving. Wifi is vooral in omgeving van de receptie; vanuit ons huis hadden we bereik, maar dat gold niet voor alle huizen op het park. Kortom: een prima plek om je vakantie te vieren!

• 10Jay Giocatore19-08-2016

Perfecte vakantie

Een geweldige plek! Een verzorgt groen park. Het huisje dat je huurt is verzorgt en mooi. De bedden slapen goed. Gezellig Terras. De eigenaar (Nick) is een aardige man.

• 10serge maissonnier13-08-2016

un vrai petit paradis

nous y allons depuis des années, nos enfants devenus maintenant adultes et parents eux-mêmes, y reviennent avec plaisir et je ne peux que confirmer les bons avis lus. le moins : branchement internet difficile et tv aussi.

• 10Fam. Meier29-07-2016

Heerlijk voor kinderen!

Wat een relaxte vakantie hebben wij gehad. Het is een rustig park met een heerlijk zwembad dat elke dag wordt schoongemaakt. Niek en zijn hulp zijn heel vriendelijk. Je hoeft geen vakantie planning te maken. Niek verteld je graag wat er allemaal in de buurt te doen is. Mooie kastelen, leuke dorpjes/steden en natuurlijke de rivier de Dordogne waar je kan kanoën of visjes vangen en picknicken.

• 10GuusJanssen21-08-2015

Wat een heerlijke plek

De accommodatie op zich is super, alles is er wat je zou kunnen nodig hebben, leesboeken en spelletjes aanwezig, mooi zwembad Als je niet van het park komt merk je maar weinig van de overvloed aan toeristen in deze omgeving. Wil je toch de drukte en gezelligheid opzoeken, op enkele autominuten ben je in Toulouse.

Hier zijn vele restaurantjes, markten en zelfs avondmarkten.

Wat een heerlijke tijd, wij komen hier zeker nog terug.

• 10JohanVanIngen21-08-2015

Leuke Vakantie

Het huis is zeer netjes. De keuken is voorzien van alle moderne comfort (echt alles wat je thuis hebt voor frequent gebruik is aanwezig) en er is meer dan voldoende servies en bestek.

Slaapkamers zijn ruim en kwaliteit van de bedden is ok.

De eigenaar is erg vriendelijk en kunnen u tips over de plaatsen om te bezoeken. Sarlat en Rocamadour zijn sommige dorpen te bezoeken, De locale eten is geweldig.

Vakantiehuis Sol Del Deyme info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij