Reviews over Salviac (Lot)

Leuke plaats

Hugo Braam
    13-7-2018

Zeer warm weer en verrassend koel interieur in het huis dat we verhuren. Zeer rustige plaats, het zwembad is druk, maar leuke sfeer ik raad de zondagsmarkt in Cazals aan. Vraag het personeel voor meer informatie.

Fantastisch !

Piet van Adweenald
    3-7-2018

Fantastische plek om te verblijven. De eigenaar was vriendelijk en delen met ons enkele geheime plaatsen in de omgeving te bezoeken. Ik zou zeker een kanotocht over de rivier de Dordogne aanraden.

Fijn vakantiepark

Fam VdHoeven
    7-9-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit park. Het is klein, verzorgd, overzichtelijk en erg rustig. Rond de vrijstaande huizen veel gras en privacy. Het huis was eenvoudig ingericht, maar goed schoon. Bedden lagen prima en de veranda zorgt voor een goede schaduwplek voor de zon. Het zwembad is niet groot, maar goed genoeg voor kinderen om zich te vermaken (ca. 110-180cm diep).

Eigenaar is erg vriendelijk, relaxt en biedt goede service, zoals elke ochtend verse broodjes (zelf opschrijven en bij vertrek betalen) en suggesties voor de omgeving. Wifi is vooral in omgeving van de receptie; vanuit ons huis hadden we bereik, maar dat gold niet voor alle huizen op het park.

Kortom: een prima plek om je vakantie te vieren!

Perfecte vakantie

Jay Giocatore
    19-8-2016

Een geweldige plek!

Een verzorgt groen park.

Het huisje dat je huurt is verzorgt en mooi.

De bedden slapen goed.

Gezellig Terras.

De eigenaar (Nick) is een aardige man.

Heerlijk voor kinderen!

Fam. Meier
    29-7-2016

Wat een relaxte vakantie hebben wij gehad. Het is een rustig park met een heerlijk zwembad dat elke dag wordt schoongemaakt. Niek en zijn hulp zijn heel vriendelijk. Je hoeft geen vakantie planning te maken. Niek verteld je graag wat er allemaal in de buurt te doen is. Mooie kastelen, leuke dorpjes/steden en natuurlijke de rivier de Dordogne waar je kan kanoën of visjes vangen en picknicken.

Salviac (Lot) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 20 reviews