Vakantiehuis Les Fontanelles

9,4

11 reviews over Vakantiehuis Les Fontanelles in het Nederlands

Marlies Jansen,
9-11-2018

Prachtig gelegen,super vriendelijk, gastvrij , ideaal voor gezinnen.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Een fantastische week!

Eline de V,
2-8-2017

Wat een geweldige week hebben wij gehad in Les Fontanelles!

Wij zaten in 'La Maison'. Een van de 3 sites met de grote binnenplaats. Wat een heerlijke plek! Het huis is heel schoon en het ontbreekt je aan niets! De kasten overvol en alles keurig netjes. Alles is tot in de puntjes afgewerkt! Zo mooi!

Kitty is een hele vriendelijke en fijne gastvrouw! Onze kids waren al meteen dol op haar (en Dougal, haar lieve hond) Wij hechten veel waarde aan onze privacy en ook dat vonden we op Les Fontanelles. Heel fijn!

Er is een ontzettend leuk zwemmeer bij Montcuq op 5 minuutjes afstand. Montcuq is een gezellig Frans dorpje, waar een supermarkt en verschillende bakkertjes te vinden zijn. De markt op zondag is erg leuk!

Dagje Cahors, dagje kanoen op de Lot, er is zat te beleven in de omgeving!

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Kitty! Echt een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek. Je wilt nooit meer naar huis

Miranda Jillissen
26-9-2016

Gastvrouw Kitty is er één uit duizenden. Het is en Ideale plek met of zonder kinderen.

De gites zijn met veel zorg, zeer stijl en sfeervol ingericht. Het ontbreekt je aan niks. Veel ruimte rond om de gites. Het dorp is vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Onvergetelijk! Aanrader!

Monique Hendriks
26-9-2016

Een prachtig landgoed, met sfeervolle gîtes! Kitty, de gastvrouw, staat altijd voor je klaar. Hele rustige omgeving, met een mooi meer. De omgeving is adembenemend, heuvelachtig en mooie vergezichten. Het plaatsje Montcuq is ook heel gezellig, met leuke eettentjes.

Gereisd met partner in augustus 2016

We komen terug!

Moniek
23-8-2016

Frans Toscane! Rust, ruimte, gezellige dorpjes, mooie wandelroutes, een zwemvijver in de buurt en een fantastisch onderkomen. Het is heerlijk om je vakantie in één van de goed ingerichte sfeervolle gîtes van Les Fontanelles door te brengen. Zeker omdat je daar ook een mooi terras, heerlijke tuin en een eigen bos om te wandelen tot je beschikking hebt. En natuurlijk met een warm ontvangst van de gastvrouw die altijd voor je klaar staat. Kortom een heerlijke plek om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2016

Droomweek bij Kitty

Caro
16-8-2016

Wij hebben een superweek gehad bij de fantastische Kitty. Wat een uitzonderlijk goede gastvrouw. Mooie omgeving leuk voor kids en volwassenen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

geweldig

margot
19-9-2015

Fantastische gites. Leuke gastvrouw!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtig verblijf in een mooie omgeving!

Fam. Reyes
4-10-2013

We hebben een heerlijke vakantie genoten in Gite Les Fontanelles. Het is een heel mooi gerenoveerde grote woning. Van alle gemakken voorzien en met heerlijke bedden (boxspring). Het ligt in een landelijke omgeving, graan- en zonnebloemvelden. Dit alles ligt nabij een typisch klein Frans dorpje en een zwemmeertje. De eigenaresse Kitty is een geweldige gastvrouw. We zijn heerlijk tot rust gekomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Blijft geweldig!!

Karin Meijer
23-8-2013

Les Fontanelles is 'the place to be' als je van rust, ruimte maar ook sfeer en gezelligheid houdt! Mooie, luxe gîtes waar je je welkom voelt! Wij komen graag WEER terug. Fam. Meijer, Dirksland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Wat een fijn plekje!!

Daanopreis
4-8-2013

Drie prachtige en sfeervolle vakantiehuizen op een mooi plekjein De Lot. We hebben genoten. Echt een aanrader voor wie zoekt naar sfeer, ruimte en rust.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Fontanelles in Sainte-Croix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Fontanelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.