Vakantiehuis Les Fontanelles

10 reviews over Vakantiehuis Les Fontanelles in het Nederlands

Een fantastische week!

Eline de V
2-8-2017

Wat een geweldige week hebben wij gehad in Les Fontanelles!

Wij zaten in 'La Maison'. Een van de 3 sites met de grote binnenplaats. Wat een heerlijke plek! Het huis is heel schoon en het ontbreekt je aan niets! De kasten overvol en alles keurig netjes. Alles is tot in de puntjes afgewerkt! Zo mooi!

Kitty is een hele vriendelijke en fijne gastvrouw! Onze kids waren al meteen dol op haar (en Dougal, haar lieve hond) Wij hechten veel waarde aan onze privacy en ook dat vonden we op Les Fontanelles. Heel fijn!

Er is een ontzettend leuk zwemmeer bij Montcuq op 5 minuutjes afstand. Montcuq is een gezellig Frans dorpje, waar een supermarkt en verschillende bakkertjes te vinden zijn. De markt op zondag is erg leuk!

Dagje Cahors, dagje kanoen op de Lot, er is zat te beleven in de omgeving!

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Kitty! Echt een aanrader!!

Fantastische plek. Je wilt nooit meer naar huis

Miranda Jillissen
26-9-2016

Gastvrouw Kitty is er één uit duizenden. Het is en Ideale plek met of zonder kinderen.

De gites zijn met veel zorg, zeer stijl en sfeervol ingericht. Het ontbreekt je aan niks. Veel ruimte rond om de gites. Het dorp is vlakbij.

Onvergetelijk! Aanrader!

Monique Hendriks
26-9-2016

Een prachtig landgoed, met sfeervolle gîtes! Kitty, de gastvrouw, staat altijd voor je klaar. Hele rustige omgeving, met een mooi meer. De omgeving is adembenemend, heuvelachtig en mooie vergezichten. Het plaatsje Montcuq is ook heel gezellig, met leuke eettentjes.

We komen terug!

Moniek
23-8-2016

Frans Toscane! Rust, ruimte, gezellige dorpjes, mooie wandelroutes, een zwemvijver in de buurt en een fantastisch onderkomen. Het is heerlijk om je vakantie in één van de goed ingerichte sfeervolle gîtes van Les Fontanelles door te brengen. Zeker omdat je daar ook een mooi terras, heerlijke tuin en een eigen bos om te wandelen tot je beschikking hebt. En natuurlijk met een warm ontvangst van de gastvrouw die altijd voor je klaar staat. Kortom een heerlijke plek om terug te komen!

Droomweek bij Kitty

Caro
16-8-2016

Wij hebben een superweek gehad bij de fantastische Kitty. Wat een uitzonderlijk goede gastvrouw. Mooie omgeving leuk voor kids en volwassenen!

geweldig

margot
19-9-2015

Fantastische gites. Leuke gastvrouw!

Prachtig verblijf in een mooie omgeving!

Fam. Reyes
4-10-2013

We hebben een heerlijke vakantie genoten in Gite Les Fontanelles. Het is een heel mooi gerenoveerde grote woning. Van alle gemakken voorzien en met heerlijke bedden (boxspring). Het ligt in een landelijke omgeving, graan- en zonnebloemvelden. Dit alles ligt nabij een typisch klein Frans dorpje en een zwemmeertje. De eigenaresse Kitty is een geweldige gastvrouw. We zijn heerlijk tot rust gekomen!

Blijft geweldig!!

Karin Meijer
23-8-2013

Les Fontanelles is 'the place to be' als je van rust, ruimte maar ook sfeer en gezelligheid houdt! Mooie, luxe gîtes waar je je welkom voelt! Wij komen graag WEER terug. Fam. Meijer, Dirksland

Wat een fijn plekje!!

Daanopreis
4-8-2013

Drie prachtige en sfeervolle vakantiehuizen op een mooi plekjein De Lot. We hebben genoten. Echt een aanrader voor wie zoekt naar sfeer, ruimte en rust.

Geweldige plek in een natuurrijke omgeving !

Paul van den Hoven
8-12-2011

Vakantie verblijf Les Fontanelles is een paleisje in de wijn streek nabij Cahors. Vlakbij het stadje Montcuq ligt het dorp St. Croix in een golvend landschap met veel bos. Geweldig om te wandelen en te genieten van de natuur, maar zeker ook van een bezoekaan de markt in Montcuq of een trip naar Toulouse (90 km).

Vakantiehuis Les Fontanelles 9.7 10 10 .