Vakantiepark Le Balcon des Raspes

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen8,7

13 tips over Vakantiepark Le Balcon des Raspes

sandra en kurt, 26-8-2014
de tornooitjes van ping pong , petanque enzo zijn superleuk ,
De Craemer Rafaël, 11-8-2014
mooie wandelingen ! alleen jammer dat ze niet onderhouden en weinig zijn bewandelt
Geert Soenen, 3-8-2014
Investeren in goede matrassen is nodig . Meer ligzetels aan zwembad . Terrasmeubelen zijn aan vervanging toe(tafels en stoelen versleten of kapot).Douches op te knappen.

Joke Meersman, 21-5-2013
Er zijn in de buurt leuke, actieve watersporten te doen, zelfs voor jonge kinderen. Het stadje Saint-Affrique met z'n wekelijkse markt is gezellig en op amper 10 minuutjes rijden van het park.
Marie-jeanne, 14-10-2012
ideaal om te komen met kleine kinderen en om te wandelen
lyssens, 23-8-2012

wij waren er met heel warm weer en hebben kleine uitstapjes gedaan.

De cascade in st- rome de tarn was knap en een beetje verder kon je in de Tarn gaan zwemmen met een badmeester zalig als het warm is.

Van der Vlist/Egging, 6-8-2012
Eet een keer mee, het was heerlijk. en de barbecue is zeker een aanrader!
Davy Vandewalle, 30-7-2012
bezienswaardigheden zijn zeker Millau, Montpelliers, Cape d' agde
Waroquier Han, 16-7-2012
Micropolis, Peyre, Fietsen op trein-rail (Korting indien reservatie via het vakantiepark), Kanovaren. 1h30 van Montpellier en Middelanse Zee. 15' van een Lac de Lévezou, ...
Van laere Patricia, 16-7-2012
Je kan daar gaan kanovaren , beklimmingen doen in de buurt. Je kan ook verschillende dingen gaan bezoeken.