Vakantiepark Le Balcon des Raspes (Chalet- en mini Camping)

Vakantiepark Le Balcon des Raspes (Chalet- en mini Camping)

8.7Fantastisch

8.4Zwembad
7.7Onderkomen
8.1Hygiëne

Vakantiepark Info

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon des Raspes (Chalet- en mini Camping) voor je op een rij gezet:

88 reviews over Vakantiepark Le Balcon des Raspes (Chalet- en mini Camping) in het Nederlands

• 7AWR03-08-2019

Prima gehad

Net een half uur van millau, waar voldoende te doen is. Als je een echte natuurliefhebber bent, zit je hier goed.

Je ziet dat de huidige eigenaren net vorig jaar de camping hebben overgenomen. Aan enthousiasme ontbreekt het zeker niet. Alleen wel wat achterstallig onderhoud bij het bijhouden van bijv het zwembad maar ook het park. Even de onkruidjes weg halen, speeltoestellen en het grote veld opknappen en het ziet er meteen een stuk gezelliger uit

Ps 1 van hygiëne klopt niet, ik kan dat alleen niet aanpassen meer

Met oudere kinderen

• 2018
    9Walter29-12-2018

Nieuwe eigenaars wel Gastvriendelijk

Rijd in dorp voorbij afslag zodat je met een camper niet links hoeft in te draaien.

9Service
    8Eetgelegenheden
    9Zwembad

Richard, eigenaar, 18-03-2019

Bedankt voor deze review, wij doen er alles aan om het onze Gasten naar hun zin te maken. Daarom is het voor ons erg prettig zo'n mooi cijfer te mogen ontvangen.

• 8Lies Willem04-09-2018

Ontspannen in mooie groene omgeving

Zalig genieten. Veilige plaats voor de kinderen . In de buurt veel uitstapwaardige plaatsen.

8Service
    8Prijs/kwaliteit
    7Onderkomen
    7Hygiëne

Richard, eigenaar, 18-03-2019

Goedemiddag, bedankt voor de recensie. Wij blijven hard werken om ook de verbeterpunten aan te pakken. Maar een mooi cijfer voor het eerste jaar.

• 9Familie van der Linden29-08-2018

Heerlijke camping in een prachtige omgeving.

Heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving. De gastheer en -vrouw zijn het visitekaartje van de camping. Ze doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook voor de kinderen worden er leuke activiteiten georganiseerd.

10Ligging
    8Prijs/kwaliteit
    9Kindvriendelijk

Richard, eigenaar, 18-03-2019

Bedankt voor jullie review. Super dat we van jullie zo'n mooie recensie hebben mogen ontvangen en dat in ons eerste jaar.

• 8RV24-08-2018

Mooie plek voor een aangename vakantie!

Mooi en natuurlijk gelegen park, keurige chalets, mooi zwembad, goede horeca met een breed assortiment en niet onbelangrijk: attente en enthousiaste eigenaren.

9Kindvriendelijk
    7Onderkomen
    8Hygiëne
    9Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    8Eetgelegenheden

• 9Kevin03-08-2018

Zeker een aanrader

Prachtige mooie propere mini camping. De Nederlandse eigenaars geven je een echt thuis gevoel, niets is de veel voor hen. Broodjes kunnen besteld worden. Ook kan je héérlijke genieten van een ontbijt of snack en dagelijks word er ook een suggestie vermeld. Activiteiten voor kids zijn super leuk, kanotocht met aansluitend BBQ, kidsdisco, speurtocht, voetballen.Onze zoon van 9 heeft zich prima vermaakt.In de buurt vele leuke uitstapjes gedaan roquefort, Couvertoirade, marktje Saint Affrique. Tour de France reed hier langs ook daarvoor nog eens dank aan Richard en Marrielle om een lunch te voorzien. Maar we hebben vooral genoten van de rust en het mooie uitzicht met een glaasje.

10Zwembad
    10Eetgelegenheden

• 9Michel Tol01-08-2018

Super

Echt een super gezellige en leuke camping. Richard en Mariëlle doen er echt alles aan om er een onvergetelijke vakantie van te maken! Voor rust en ruimte moet je hier wezen, de drukte kun je opzoeken op ongeveer 20 min rijden. Wat echt uniek is om te kanoën op de tarn onder de burg van Milau door! Huisjes zijn ruim genoeg en zeer schoon.

9Onderkomen

• 9Danielle De jong17-05-2018

Fantastische familie camping

Fantastische familie camping, waar je thuis gevoel bij krijg. Sinds een aantal maanden heeft de camping nieuwe eigenaren die al veel veranderingen op de camping heeft gedaan, o.a. het opknappen van de chalets, een volledig nieuwe bar met terras waar je heerlijk buiten kan zitten onder het genot van een drankje terwijl de kinderen ongestoord kunnen spelen in de speeltuin of zwembad. Je kunt er heerlijk eten van een kleine kaart. Oftewel een perfecte plek voor een ongestoorde vakantie !!!

9Ligging

• 8B. de Raad17-05-2018

Zeer ontspannen genieten van er even tussen uit

Super gezellige mini camping. Als je wilt genieten van een rustige vakantie maar toch ook af en toe iets wilt ondernemen is dit de ideale plek. Nieuwe eigenaars Richard en Mariëlle weten hoe het werkt. Hoe je het mensen naar de zin moet maken. Ook de kinderen helpen hierbij. Ze hebben alles opgeknapt en zijn nog steeds bezig. Ziet er heel sfeervol uit. Je kan ook een heerlijke duik nemen in het ( verwarmde) zwembad. Ook een kids club en filmavondjes ook mogelijk. Op loop afstand een schitterende omgeving. Is alles mooi en koeke en ei...... Nee, het weer werkte even niet mee 😂 en ik heb helaas niet meer vakantie dagen.

Wil je niet met en bij de grote massa op vakantie....... Ga dan naar deze camping

8Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

Met vrienden

• 10Willem de Jong17-05-2018

Geweldig!

Wat een geweldige metamorfose. De camping en park is onherkenbaar opgeknapt. Met de nieuwe eigenaren is er een fantastische vakantie bestemming in Frankrijk bijgekomen. Wij volgden op afstand de verrichtingen van deze wederopbouw (via Facebook en Instagram) maar verbaasden ons van het (voorlopige) resultaat. Nu al een prachtige locatie en het wordt met de dag mooier en beter. Wij gaan er volgend jaar weer heen. Wat een ontvangst. Wij waren voelden ons direct thuis ondanks dat we nog een rit van 10 uur moesten. De Complimenten en veel succes.

10Onderkomen
    10Zwembad
    10Activiteiten
    10Eetgelegenheden
    10Ligging

Met jonge kinderen

13 tips over Vakantiepark Le Balcon des Raspes (Chalet- en mini Camping)

• Waroquier Han, 16-07-2012

Micropolis, Peyre, Fietsen op trein-rail (Korting indien reservatie via het vakantiepark), Kanovaren. 1h30 van Montpellier en Middelanse Zee. 15' van een Lac de Lévezou, ...

• carette wim, 24-06-2012

Wandelroute "jaune" met start en finish in dorpje is uitdager...Is beetje voor gevorderden .U komt terecht in de rimboe aan de oevers van de verfrissende rivier van de tarne.Ook kajakken is aanrader.

• Joke Meersman, 21-05-2013

Er zijn in de buurt leuke, actieve watersporten te doen, zelfs voor jonge kinderen. Het stadje Saint-Affrique met z'n wekelijkse markt is gezellig en op amper 10 minuutjes rijden van het park.

5 vragen over Vakantiepark Le Balcon des Raspes (Chalet- en mini Camping)

• Christinde Desmedt, 13-08-2014

Ventilator

Moeten we een ventilator meebrengen of valt de warmte in de slaapkamers mee bij warm weer.

declerck pol, 25-08-2014

een ventilator kun je gratis lenen bij joost en anje maar de warmte valt heel goed mee veel gr

• lambregt carine, 30-01-2014

camping

goeiemorgen mijn vraag is mag de hond (mits aangelijnd) mee op de camping (caravan) alvast bedankt grt carine

verholle christiana, 29-06-2014

ze hebben een nieuwe plaats aangelegd voor camping, heel ruime plaatsen , nieuwe gebouwen met douches en toiletten, en dieren zijn zeker welkom. grtjs Chris

• blommaerts, 22-01-2016

camping

Prijs voor 2pers hond caravan auto electriciteit voor 14 dagen in juni blommaerts

Vakantiepark info

• BBQToegestaan