Bed and Breakfast Domaine du Bouysset

31 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Bouysset

• 2019
    9Timmie03-06-2019

La belle vie!

Een prachtige plek, rustig met mooie vergezichten. Sfeervolle accomodatie. Gastheer en gastvrouw zijn top! Servicegericht en ze kunnen goede adviezen geven om de omgeving te verkennen. Prima ontbijt en mogelijkheid om's avonds aan te schuiven voor afwisselend en heerlijk 3 gangen diner.
    Voor golfers een verrassende en uitdagende 9 holes baan . Een fijn zwembad en een leuke jeux de boules baan. Ook de groepsaccomodatie mogen bekijken, heel gezellig en bijzonder. Een plek om terug te komen!

Bouysset I La belle vie Erik en Eus, Eigenaar, 09-06-2019

Merci beaucoup, avec plaisir zien we jullie weer terugkomen hier! De jeu-de-boule-competitie wordt dan meteen weer opgepakt! :-) Super gezellig!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Rob Oostendorp03-06-2019

Schitterend domein, onvoorstelbare gastvrijheid

Een prachtige vakantie. Schitterend domein, onvoorstelbare gastvrijheid, heerlijk eten en veel te doen in de omgeving. Eus en Eric Vonkelman hebben gedaan waar velen van dromen: een 15 hectare groot domein in de Lot gekocht en in anderhalf jaar met bloed, zweet en tranen getransformeerd tot een klein paradijs. Natuurlijk, er is nog genoeg te doen, maar alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie, zeker als je van golfen houdt. De 9 holes zijn prima onderhouden, liggen er schitterend bij en zijn (gelukkig) nog niet door de massa ontdekt. De baan is ook voor de geoefende golfer een uitdaging. Na het golfen een verfrissing op het terras of een duik in het zwembad. Eus en Eric zijn ook prima koks, de table d'hôte raadt ik dan ook van harte aan. Kakelvers en zeker niet duur, zoals ook de overnachtingen ook heel goed te betalen zijn. We komen hier ZEKER terug!

Bouysset I La belle vie Erik en Eus, Eigenaar, 09-06-2019

Bonsoir Rob en vrienden, merci beaucoup voor jullie mooie woorden. Wat hebben we gelachen, heerlijk! Montkukulluku was vandaag weer zeer in trek bij de gasten :-)! Wat fijn om te lezen dat jullie zeker terug komen, BIENVENUE!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10HH Oudenampsen05-05-2019

Goed verblijf met mooie omgeving.

Wij waren begin april bij jullie. De ontvangst van jullie was warm. Gelukkig maar want het weer was minder goed. De persoonlijke aandacht die jullie geven, maakt dat je je snel thuis voelt. Mooie slaap kamers met goede bedden. Het ontbijt en diner waren verrukkelijk, met plaatselijke producten en wijn. Mooie omgeving met leuke plaatsjes, om te bekijken. Zeker nog eens terug komen.

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Bonsoir Hermien en Marcel, Merci voor jullie lieve woorden! Met heel veel plezier kijken we de foto`s terug en velen ervan hebben we ook al dankbaar gebruikt voor verschillende sites. Heel fijn. We zouden het erg leuk vinden wanneer jullie ons nogmaals bezoeken.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Justin & Martine18-02-2019

Hartverwarmend..

Een heel fijn verblijf. Zelfs in de winter is het er prachtig! We zijn enorm in de watten gelegd door Eus & Erik. Het eten wss heerlijk en we komen zeker terug, al was het maar om een potje Petanque te winnen :-) Bedankt!

Erik en Eus, Eigenaar, 09-05-2019

Wat leuk Justin en Martine! We zien jullie review nu pas. We nemen jullie uitdaging voor een revanche graag aan, gezellig, bienvenue!!!!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Remy Epskamp13-10-2018

Gastvrijheid en vriendschap: onvergetelijk!

Een thuishaven waar alles vertrouwd, maar toch alles anders is en waar je gerust ‘voor anker kunt gaan’. Je betreedt er een andere wereld zodra je de poort passeert. Niet alleen om dat er een 9-holes golfbaan met een hoogteverschil van 75 meter ligt. Het zijn de riante overnachtingsmogelijkheden; het turquoise-kleurige zwembad; de vierkante boules-baan; de verrukkelijke en verrassende maaltijden; maar vooral de vriendschappelijke en gastvrije manier waarop je wordt tegemoet getreden. Ons verblijf voelde alsof we bij goede vrienden op bezoek waren. Met raad en daad stonden Eus en Erik voor ons klaar. Toepasselijke tips voor trips in de (wijde) omgeving. Wat het echtpaar bijzonder maakt is de ontmoeting en verbinding die ze tot stand brengt tussen de gasten onderling, maar ook tussen gasten en lokale bevolking. Voor ons was deze vakantie onvergetelijk!

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Wow Remy en Elise, dit is prachtig om terug te lezen, super. Merci! We denken met plezier terug aan jullie bezoek aan ons! Dus wat ons betreft geen enkel probleem om dat nog eens te doen ;-)! Gezellig!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Els en Bert29-09-2018

Fantastische 2 weken in Domaine du Bouysset gehad.

Gastvrijheid, sfeer en restaurant waren geweldig. Gîte ruim en sfeervol. Wel wat donker. De omgeving is qua natuur en pittoreske dorpen (m.n. de bastides) heel erg mooi. Geen minpunten.

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Els en Bert, hartelijk dank voor jullie mooie reactie. We horen de heerlijke lach nog steeds, fantastisch!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Bernard en Truus20-09-2018

Zeer gastvrij en fantastisch

Wij vonden het uitstekend

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Bernard en Truus, dank jullie wel. Wat hebben we genoten van jullie gezelligheid en de heerlijke lach! Super!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Marieke lamers05-09-2018

zeer rustgevend, even lekker bijkomen!

We wilde een relaxte vakantie met de kinderen. de accommodatie is erg charmant, en ligt op een idyllische plek. je kunt lekker je eigen gang gaan en de eigenaren zijn erg aardig en gastvrij. niks was te gek en ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dus echt een aanrader als je even tot rust wilt komen!

Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 18-09-2018

Merci voor het leuke verslag. Wanneer er opnieuw een rustmoment nodig is, dan verwelkomen we jullie graag weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9fam. Onijs17-08-2018

Het ultieme vakantiegevoel op 't Franse platteland

Een geweldige plek om je vakantie te vieren. Alle ingrediënten voor een topverblijf zijn aanwezig, een prachtig huis om te verblijven, mooie tuin met geweldig uitzicht waar je wordt verrast met de mooiste zonsondergangen, volop ruimte om te relaxen. Ook voor jongeren een perfecte plek om tot rust te komen. Op actief gebied is er van alles mogelijk, een uitdagende golfbaan, heerlijk zwembad of een spelletje jeu de boules; het kan allemaal . De gastheer en - vrouw, Erik en Eus, verdienen voor hun gastvrijheid een dikke tien, door hun hartelijkheid weten zij precies de juiste sfeer te creëren. Wij hebben volop genoten en het ultieme vakantiegevoel mogen ervaren, zeker een plek om terug te keren.

Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 18-09-2018

Familie Onijs wat een mooie weergave van twee hele gezellige weken. Wat ons betreft maken we de kamer weer 'studie-proof; en halen we vrijdags op de markt weer heerlijke verse oesters ;-)! Bienvenue!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Famille ten Thij09-08-2018

Een aanrader!

Als je graag per omgaande van je dagelijkse leven wil switchen naar ' instant-vakantiegevoel' dan ben je bij Bouysset aan het juiste adres. Zodra je door de poort rijdt, begint je vakantie. Gastheer Erik en gastvrouw Eus ontvangen je uiterst ontspannen en bieden je de opties om je verblijf in te richten naar je eigen wensen. Ons advies: geef je over en laaf je aan het heerlijke ontbijt, de tussendoortjes, de lokale wijn, het ijs (maar dan ook echt ijs!)koude biertje en het heerlijke avondeten onder de veranda, of beter...onder een reusachtige kastanjeboom. En het allerbeste van ons verblijf.....bleek onbetaalbaar.....iedere avond een potje jeu de boules. Bloedfanatiek, maar o zo gezellig. Als ik dan toch iets negatiefs moet nemen, dan toch maar de moeilijkheidsgraad van de golfbaan, maar dat kan ook aan mijn vorm van de dag hebben gelegen (vrijwel zeker!). Prachtige baan, fraaie vergezichten en zeer uitdagend.

Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 15-08-2018

Familie ten Thij, hartelijk dank voor jullie mooie verhaal. Het was erg gezellig en wat betreft de golfbaan....... er kan zeker een trainingsweek worden georganiseerd... ;-)! Graag tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

0 tips over Bed and Breakfast Domaine du Bouysset