Bed and Breakfast Domaine du Bouysset

25 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Bouysset in het Nederlands

Hartverwarmend..

Justin & Martine,
18-2-2019

Een heel fijn verblijf. Zelfs in de winter is het er prachtig! We zijn enorm in de watten gelegd door Eus & Erik. Het eten wss heerlijk en we komen zeker terug, al was het maar om een potje Petanque te winnen :-) Bedankt!

Gereisd met partner in februari 2019

Gastvrijheid en vriendschap: onvergetelijk!

Remy Epskamp,
13-10-2018

Een thuishaven waar alles vertrouwd, maar toch alles anders is en waar je gerust ‘voor anker kunt gaan’. Je betreedt er een andere wereld zodra je de poort passeert. Niet alleen om dat er een 9-holes golfbaan met een hoogteverschil van 75 meter ligt. Het zijn de riante overnachtingsmogelijkheden; het turquoise-kleurige zwembad; de vierkante boules-baan; de verrukkelijke en verrassende maaltijden; maar vooral de vriendschappelijke en gastvrije manier waarop je wordt tegemoet getreden. Ons verblijf voelde alsof we bij goede vrienden op bezoek waren. Met raad en daad stonden Eus en Erik voor ons klaar. Toepasselijke tips voor trips in de (wijde) omgeving. Wat het echtpaar bijzonder maakt is de ontmoeting en verbinding die ze tot stand brengt tussen de gasten onderling, maar ook tussen gasten en lokale bevolking. Voor ons was deze vakantie onvergetelijk!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische 2 weken in Domaine du Bouysset gehad.

Els en Bert,
29-9-2018

Gastvrijheid, sfeer en restaurant waren geweldig. Gîte ruim en sfeervol. Wel wat donker.

De omgeving is qua natuur en pittoreske dorpen (m.n. de bastides) heel erg mooi.

Geen minpunten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Zeer gastvrij en fantastisch

Bernard en Truus,
20-9-2018

Wij vonden het uitstekend

Gereisd met vrienden in september 2018

zeer rustgevend, even lekker bijkomen!

Marieke lamers,
5-9-2018

We wilde een relaxte vakantie met de kinderen. de accommodatie is erg charmant, en ligt op een idyllische plek. je kunt lekker je eigen gang gaan en de eigenaren zijn erg aardig en gastvrij. niks was te gek en ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dus echt een aanrader als je even tot rust wilt komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 18-9-2018
Merci voor het leuke verslag. Wanneer er opnieuw een rustmoment nodig is, dan verwelkomen we jullie graag weer!

Een geweldige plek om je vakantie te vieren.

Alle ingrediënten voor een topverblijf zijn aanwezig, een prachtig huis om te verblijven, mooie tuin met geweldig uitzicht waar je wordt verrast met de mooiste zonsondergangen, volop ruimte om te relaxen.

Ook voor jongeren een perfecte plek om tot rust te komen.

Op actief gebied is er van alles mogelijk, een uitdagende golfbaan, heerlijk zwembad of een spelletje jeu de boules; het kan allemaal .

De gastheer en - vrouw, Erik en Eus, verdienen voor hun gastvrijheid een dikke tien, door hun hartelijkheid weten zij precies de juiste sfeer te creëren.

Wij hebben volop genoten en het ultieme vakantiegevoel mogen ervaren, zeker een plek om terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 18-9-2018
Familie Onijs wat een mooie weergave van twee hele gezellige weken. Wat ons betreft maken we de kamer weer 'studie-proof; en halen we vrijdags op de markt weer heerlijke verse oesters ;-)! Bienvenue!

Een aanrader!

Famille ten Thij,
9-8-2018

Als je graag per omgaande van je dagelijkse leven wil switchen naar ' instant-vakantiegevoel' dan ben je bij Bouysset aan het juiste adres. Zodra je door de poort rijdt, begint je vakantie. Gastheer Erik en gastvrouw Eus ontvangen je uiterst ontspannen en bieden je de opties om je verblijf in te richten naar je eigen wensen. Ons advies: geef je over en laaf je aan het heerlijke ontbijt, de tussendoortjes, de lokale wijn, het ijs (maar dan ook echt ijs!)koude biertje en het heerlijke avondeten onder de veranda, of beter...onder een reusachtige kastanjeboom. En het allerbeste van ons verblijf.....bleek onbetaalbaar.....iedere avond een potje jeu de boules. Bloedfanatiek, maar o zo gezellig. Als ik dan toch iets negatiefs moet nemen, dan toch maar de moeilijkheidsgraad van de golfbaan, maar dat kan ook aan mijn vorm van de dag hebben gelegen (vrijwel zeker!). Prachtige baan, fraaie vergezichten en zeer uitdagend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 15-8-2018
Familie ten Thij, hartelijk dank voor jullie mooie verhaal. Het was erg gezellig en wat betreft de golfbaan....... er kan zeker een trainingsweek worden georganiseerd... ;-)! Graag tot een volgende keer!

Mooie en gastvrije plek voor het hele gezin

Familie van Aken,
9-8-2018

We hebben genoten van ons verblijf. Het was een ontspannen sfeer. We hadden mooie schone kamer. De kinderen konden zich ook prima vermaken o.a. bij het zwembad of jeu de boules baan. De Golfbaan lag er ook goed verzorgd bij. Ze namen de tijd en aandacht voor ons en ook voor onze twee zonen van 6 en 9 jaar. Het eten was erg goed. Ze hielden ook hier weer rekening met onze kinderen. Ook ontbijt was erg lekker. De omgeving was prachtig en rustig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 15-8-2018
Hartelijk dank familie van Aken, leuk! Jullie ook bedankt voor de gezelligheid en de goede tips wat betreft de bomen en de benodigde verzorging hiervan, super!

Fantastische plek om heerlijk te ontspannen

Saskia, Cornelis en Philippa,
3-8-2018

Ontzettend genoten van ons verblijf op Bouysset. Wat een droomplek! Heerlijk gefietst in de omgeving en de prachtige dorpjes verkend. De gastvrijheid van Erik en Eus en de ontspannen sfeer op het landgoed maakte onze vakantie compleet.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 15-8-2018
Merci Saskia, Cornelis en Philippa! Het was super gezellig en de weken vlogen om.

Een top plekje!

Dennis & Ilse,
2-8-2018

Wat een mooie locatie en wat een gastvrijheid!

Hier wordt alles gedaan om het je naar de zin te hebben.

Heerlijk gegeten, prima ontbijt, lekker geslapen, mooie kamers en omgeving die een 10+ waard is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 15-8-2018
Merci Dennis & Ilse, het was een bliksembezoek, dus wat ons betreft kan het de volgende keer best wat langer! :-)

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine du Bouysset in Saint-Martin-le-Redon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine du Bouysset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.