Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

34 Reviews over Domaine du Bouysset

• 10Sem01-05-2022

Mooie plek geweldige mensen heerlijk eten helemaal top

• 9Betsy en Jan04-09-2021

Fantastisch en liefst nog een keer

Wij hebben met alle zintuigen genoten van een heerlijk verblijf. Prachtige locatie met een geweldige ambiance. Maar bovenal zijn het de gastvrouw en gastheer die alle lof verdienen. Echte aandacht, echt en puur eten en een oprecht ontspannen sfeer. Het domein en de omgeving kunnen je vrijwel alles bieden wat je verwacht van een vakantie in la douce France.

Eugenie Vonkerman, Eigenaar, 11-02-2022

Betsy en Jan, merci beaucoup voor deze mooie woorden! Leuke gesprekken met fijne gasten onder de kastanjeboom vergeten wij ook niet gauw!

• 9Lyanne22-08-2020

Geweldig adres, mooie ligging in de Lot Hier kom je heerlijk tot rust, maar kun je ook actief zijn (golven, wandelen,ed) Fantastische gastheer en gastvrouw

• 9Waardering

Eugenie Vonkerman, Eigenaar, 11-02-2022

Merci beaucoup Lyanne! Super leuk dat jullie hier hebben gelogeerd!

• 9Timmie03-06-2019

La belle vie!

Een prachtige plek, rustig met mooie vergezichten. Sfeervolle accomodatie. Gastheer en gastvrouw zijn top! Servicegericht en ze kunnen goede adviezen geven om de omgeving te verkennen. Prima ontbijt en mogelijkheid om's avonds aan te schuiven voor afwisselend en heerlijk 3 gangen diner.
    Voor golfers een verrassende en uitdagende 9 holes baan . Een fijn zwembad en een leuke jeux de boules baan. Ook de groepsaccomodatie mogen bekijken, heel gezellig en bijzonder. Een plek om terug te komen!

Bouysset I La belle vie Erik en Eus, Eigenaar, 09-06-2019

Merci beaucoup, avec plaisir zien we jullie weer terugkomen hier! De jeu-de-boule-competitie wordt dan meteen weer opgepakt! :-) Super gezellig!

• 9Rob Oostendorp03-06-2019

Schitterend domein, onvoorstelbare gastvrijheid

Een prachtige vakantie. Schitterend domein, onvoorstelbare gastvrijheid, heerlijk eten en veel te doen in de omgeving. Eus en Eric Vonkelman hebben gedaan waar velen van dromen: een 15 hectare groot domein in de Lot gekocht en in anderhalf jaar met bloed, zweet en tranen getransformeerd tot een klein paradijs. Natuurlijk, er is nog genoeg te doen, maar alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie, zeker als je van golfen houdt. De 9 holes zijn prima onderhouden, liggen er schitterend bij en zijn (gelukkig) nog niet door de massa ontdekt. De baan is ook voor de geoefende golfer een uitdaging. Na het golfen een verfrissing op het terras of een duik in het zwembad. Eus en Eric zijn ook prima koks, de table d'hôte raadt ik dan ook van harte aan. Kakelvers en zeker niet duur, zoals ook de overnachtingen ook heel goed te betalen zijn. We komen hier ZEKER terug!

Bouysset I La belle vie Erik en Eus, Eigenaar, 09-06-2019

Bonsoir Rob en vrienden, merci beaucoup voor jullie mooie woorden. Wat hebben we gelachen, heerlijk! Montkukulluku was vandaag weer zeer in trek bij de gasten :-)! Wat fijn om te lezen dat jullie zeker terug komen, BIENVENUE!

• 10HH Oudenampsen05-05-2019

Goed verblijf met mooie omgeving.

Wij waren begin april bij jullie. De ontvangst van jullie was warm. Gelukkig maar want het weer was minder goed. De persoonlijke aandacht die jullie geven, maakt dat je je snel thuis voelt. Mooie slaap kamers met goede bedden. Het ontbijt en diner waren verrukkelijk, met plaatselijke producten en wijn. Mooie omgeving met leuke plaatsjes, om te bekijken. Zeker nog eens terug komen.

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Bonsoir Hermien en Marcel, Merci voor jullie lieve woorden! Met heel veel plezier kijken we de foto`s terug en velen ervan hebben we ook al dankbaar gebruikt voor verschillende sites. Heel fijn. We zouden het erg leuk vinden wanneer jullie ons nogmaals bezoeken.

• 10Justin & Martine18-02-2019

Hartverwarmend..

Een heel fijn verblijf. Zelfs in de winter is het er prachtig! We zijn enorm in de watten gelegd door Eus & Erik. Het eten wss heerlijk en we komen zeker terug, al was het maar om een potje Petanque te winnen :-) Bedankt!

Erik en Eus, Eigenaar, 09-05-2019

Wat leuk Justin en Martine! We zien jullie review nu pas. We nemen jullie uitdaging voor een revanche graag aan, gezellig, bienvenue!!!!

• 8Remy Epskamp13-10-2018

Gastvrijheid en vriendschap: onvergetelijk!

Een thuishaven waar alles vertrouwd, maar toch alles anders is en waar je gerust ‘voor anker kunt gaan’. Je betreedt er een andere wereld zodra je de poort passeert. Niet alleen om dat er een 9-holes golfbaan met een hoogteverschil van 75 meter ligt. Het zijn de riante overnachtingsmogelijkheden; het turquoise-kleurige zwembad; de vierkante boules-baan; de verrukkelijke en verrassende maaltijden; maar vooral de vriendschappelijke en gastvrije manier waarop je wordt tegemoet getreden. Ons verblijf voelde alsof we bij goede vrienden op bezoek waren. Met raad en daad stonden Eus en Erik voor ons klaar. Toepasselijke tips voor trips in de (wijde) omgeving. Wat het echtpaar bijzonder maakt is de ontmoeting en verbinding die ze tot stand brengt tussen de gasten onderling, maar ook tussen gasten en lokale bevolking. Voor ons was deze vakantie onvergetelijk!

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Wow Remy en Elise, dit is prachtig om terug te lezen, super. Merci! We denken met plezier terug aan jullie bezoek aan ons! Dus wat ons betreft geen enkel probleem om dat nog eens te doen ;-)! Gezellig!

• 9Els en Bert29-09-2018

Fantastische 2 weken in Domaine du Bouysset gehad.

Gastvrijheid, sfeer en restaurant waren geweldig. Gîte ruim en sfeervol. Wel wat donker. De omgeving is qua natuur en pittoreske dorpen (m.n. de bastides) heel erg mooi. Geen minpunten.

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Els en Bert, hartelijk dank voor jullie mooie reactie. We horen de heerlijke lach nog steeds, fantastisch!

• 9Bernard en Truus20-09-2018

Zeer gastvrij en fantastisch

Wij vonden het uitstekend

Erik en Eus Bouysset I La belle vie, Eigenaar, 09-05-2019

Bernard en Truus, dank jullie wel. Wat hebben we genoten van jullie gezelligheid en de heerlijke lach! Super!

Bed & Breakfast Domaine du Bouysset info

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Restaurants0.01 km