Saint-Martin-le-Redon

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Martin-le-Redon voor je op een rij gezet:

Reviews over Saint-Martin-le-Redon

Hartverwarmend..

Justin & Martine,
    18-2-2019

Een heel fijn verblijf. Zelfs in de winter is het er prachtig! We zijn enorm in de watten gelegd door Eus & Erik. Het eten wss heerlijk en we komen zeker terug, al was het maar om een potje Petanque te winnen :-) Bedankt!

Gereisd met partner in februari 2019

Gastvrijheid en vriendschap: onvergetelijk!

Remy Epskamp,
    13-10-2018

Een thuishaven waar alles vertrouwd, maar toch alles anders is en waar je gerust ‘voor anker kunt gaan’. Je betreedt er een andere wereld zodra je de poort passeert. Niet alleen om dat er een 9-holes golfbaan met een hoogteverschil van 75 meter ligt. Het zijn de riante overnachtingsmogelijkheden; het turquoise-kleurige zwembad; de vierkante boules-baan; de verrukkelijke en verrassende maaltijden; maar vooral de vriendschappelijke en gastvrije manier waarop je wordt tegemoet getreden. Ons verblijf voelde alsof we bij goede vrienden op bezoek waren. Met raad en daad stonden Eus en Erik voor ons klaar. Toepasselijke tips voor trips in de (wijde) omgeving. Wat het echtpaar bijzonder maakt is de ontmoeting en verbinding die ze tot stand brengt tussen de gasten onderling, maar ook tussen gasten en lokale bevolking. Voor ons was deze vakantie onvergetelijk!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische 2 weken in Domaine du Bouysset gehad.

Els en Bert,
    29-9-2018

Gastvrijheid, sfeer en restaurant waren geweldig. Gîte ruim en sfeervol. Wel wat donker.

De omgeving is qua natuur en pittoreske dorpen (m.n. de bastides) heel erg mooi.

Geen minpunten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Zeer gastvrij en fantastisch

Bernard en Truus,
    20-9-2018

Wij vonden het uitstekend

Gereisd met vrienden in september 2018

zeer rustgevend, even lekker bijkomen!

Marieke lamers,
    5-9-2018

We wilde een relaxte vakantie met de kinderen. de accommodatie is erg charmant, en ligt op een idyllische plek. je kunt lekker je eigen gang gaan en de eigenaren zijn erg aardig en gastvrij. niks was te gek en ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dus echt een aanrader als je even tot rust wilt komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Bouysset I La belle Vie, Eigenaar, 18-9-2018
    Merci voor het leuke verslag. Wanneer er opnieuw een rustmoment nodig is, dan verwelkomen we jullie graag weer!
Saint-Martin-le-Redon scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews