Camping La Dourbie

2 reviews over Camping La Dourbie in het Nederlands

Een fantastische camping!!

Erna
17-8-2016

Een heerlijke rustige en goed onderhouden camping in een prachtige omgeving waar je veel kunt zien!! Leuk zwembad en speeltuin. De 4 sterren waard! Op de camping aangekomen mochten we zelf onze plek kiezen. De eigenaren hebben echt passie voor hun camping, zijn altijd vriendelijk en meedenkend. De gasten zijn overwegend Frans, maar er waren ook Nederlandse en Vlaamse gezinnen. Het sanitair was schoon. De camping bestaat nog niet zo lang en was maar voor ongeveer 70% gevuld, plekken groot en goed onderhouden. De camping verdient absoluut meer gasten!

Nadelen zijn dat er aan het eind van de middag snel te weinig bedjes bij het zwembad zijn en dat de nachten ook in de zomer behoorlijk koud kunnen zijn (8 graden), in de avond zijn vest en lange broek een must. Een grotere supermarkt is op 45 minuten rijden, een koelkast huren is voor tentkampeerders daarom aan te raden.

Voor mensen met kinderen die houden van rust in een mooie omgeving, een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Lekker ouderwets op vakantie

kundike Versleijen
14-8-2013

Een kleine camping zonder poespas, maar met precies dat wat wij nodig hebben om vakantie te vieren. Mooie ruime plekken met zon en schaduw en heg, prima schoon sanitair met babyruimte. Er is een fijn zwembad met een mooi peuterbad en ligstoelen. Je kunt bij de bar een heerlijk drankje drinken en er zijn ijsjes voor de kinderen. Ook kun je er een hapje eten of en pizza oid afhalen. Er is ook een trampoline. Langs een pad bij de camping loop je zo naar het iets lager gelegen riviertje. Daar is het zoals vroeger geweldig dammetjes bouwen. Het plaatsje Saint Jean du Bruel ligt op 3 minuten rijden (lopen kan, maar moet wel langs de weg...) en heeft 2 kleine supermarktjes, een apotheek en nog een paar winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Voor een grote supermarche moet je naar Millau (prachtige stad!) op 30 minuten rijden. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar. Mooie wandel/fiets omgeving. De campinggasten zijn een mengelmoes van Fransen, Nederlanders, Belgen en engelse. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dourbie in Saint Jean du Bruel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dourbie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.