Camping La Dourbie

Meer campinginfo

6 reviews over Camping La Dourbie

• 8Gerrie Menting26-08-2019

Fijn om hier te zijn!

Schone, goed onderhouden camping met grote kampeerplekken en goede mobiel homes. Enthousiaste en zeer behulpzame eigenaars. In hoogseizoen lijkt het zwembad wat te klein, maar in de omgeving is een prima zwemgelegenheid bij St. Jean de Bruel. Fantastische omgeving

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Jan-Willem de Vreeze19-08-2014

Mooie Franse camping in schitterende streek

Een heerlijke rustige camping met ruime plaatsen, goed sanitair maar bovenal gastvrij en zeer behulpzaam. Te midden van allemaal Fransen: heerlijk. Een uitstekende uitvalsbasis voor mooie wandelingen en fietstochten. Wij mochten het geluk van een privé-gids meemaken die nauw verbonden bleek te zijn met de camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

2 tips over Camping La Dourbie

• kundike Versleijen, 14-08-2013

Saint Jean du Bruel, Nant en natuurlijk Milau zijn het bezoeken waard.

• kundike Versleijen, 14-08-2013

Voor kleine kinderen is er in het dorpje een leuke speeltuin met veel houten speelattributen. Achter het kerkje ligt een supermarktje en daar het weggetje volgen naar een gebouw waar exposities gehouden worden (vlakbij de begravenplaats). Natuurlijk de brug bij Millau (zeer indrukwekkend!) Als je vanaf de camping het dorpje in rijdt en vervolgens door rijdt tot een rotonde en daar rechts gaat, rijd je een dorpje in en daar is links een soort zandstrandje aan het riviertje.

1 vraag over Camping La Dourbie

• van til, 11-05-2014

terrassen ?

is de camping vlak ? en zijn er in juni al gasten of is het dan nog erg stil ?

Jan-Willem de Vreeze, 19-08-2014

De camping is vlak. Het is bij mijn weten een typisch Franse camping, nog niet ontdekt door Nederlanders. Daarom in juni vrij stil denk ik. Bij ons werd het gezellig druk toen de Fransen vakantie kregen. Bij Cantobre zit een meer Nederlands georiënteerde camping. Wellicht is het daar in juni drukker.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig