Vakantiehuis La Beauté

13 reviews over Vakantiehuis La Beauté in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Joke en Thijs,
19-8-2018

Heel aangenaam verblijf gehad in La Beaute bij Chantal,Paul en kids.

Heel net onderhouden en moderne gite met alle comfort en ruim! Leuk met zicht op zwembad. Eigenaars zijn heel hulpvaardig en snel ter beschikking bij vragen. Toch ook goed prive zodat je met je gezin kan genieten. Leuk genieten van table d'hotes, eventueel verd brood van de eigenaars,...

Leuke omgeving,veel te doen met kindjes. Sommige zaken dichtbij, soms een uurtje rijden.

Een adresje om te onthouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader

Yvonne Elhorst,
12-8-2018

We hebben een geweldige week gehad in de gite van Chantal en Paul.

De gites zijn goed verzorgt. Opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken en keukendoeken aanwezig en de nodige luxe (vaatwasser, wasmachine, tv met Nederlandse zenders). Drie slaapkamers, badkamer met regendouche en een aparte toilet maken dat we ons bijna thuis voelden.

Een groot terras waar je lekker kan zitten en een zwembad waar de kinderen veel in te vinden waren.

De dag van aankomst hebben we gebruik gemaakt van table d'hotes. Uitstekend eten en goed gezelschap van Chantal, Paul en hun kinderen.

In de omgeving is ook veel te doen. Ivm de warmte (37 graden) hebben we niet veel gedaan, maar in het informatieboekje in de gite worden veel mogelijkheden aangedragen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

AANRADER

Karin,
11-8-2018

Een heerlijke week gehad bij La Beauté. Van tevoren al goede tips voor de route om Parijs en heerlijke Table d'Hote op de aankomstdag , prima geregeld na 12 uur in de auto!

Huisje is ideaal met ruime woon/eetkamer, goede badkamer met inloopdouche, apart 2e toilet en drie fijne slaapkamers. Nederlandse TV is practisch voor de kinderen, maar met het supergoede weer nauwelijks gebruikt. Keuken heeft alle belangrijke voorzieningen (incl. vaatwasblokjes en afwasmiddel) en voldoende glas- en serviesgoed.

Kinderen (13, 11 en 4) hebben zich de hele week kunnen vermaken met het zwembad, trampoline, de buurkinderen uit de tweede gite en de beide dochters van het gastgezin.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen, Chantal en Paul voorzien je van alle tips die je nodig hebt voor pittosreske dorpjes en markten, wandelen, actief, boodschappen, dinner etc.

Meestal bezoeken we een plek maar 1x , maar hier komen we mogelijk nog wel terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een toppertje!

Jannick,
30-9-2017

- 2 ruime vakantiehuizen, modern, netjes en ruim

- ideaal met kleine of grote kinderen, groot zwembad en veel speelruimte

- de table d'hote staat garant voor een lekker en gezellig diner

- Paul en Chantal zorgen als gastheer/vrouw voor een warm onthaal en bieden hulp wanneer gevraagd

- beiden huizen bevinden zich naast elkaar waardoor de woonruimtes samen uitkijken op het zwembad, voor gasten die staan op privacy kan dit een probleem vormen

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Aanrader

Robert,
21-8-2017

Ik was hier met m'n dochter van 13 en m'n zoon van 10 een week met vakantie. Een zeer hartelijke ontvangst bij aankomst, een fles rosé koud in de koelkast, fris voor de kinderen, een table d'hôte op de dag van aankomst, een schone, modern ingerichte gite met opgemaakte bedden, hand- en theedoeken, enz. Prima verzorgd.

Het zwembad was zo lekker dat we nauwelijks toe zijn gekomen aan het bezoeken van plaatsjes in de buurt. Een heerlijk rustige omgeving zodat je nauwelijks merkt dat je in de drukke augustusmaand in Frankrijk met vakantie bent. Wil je toch activiteiten ondernemen, dan zijn er diverse leuke plaatsen in de buurt (bijv. Cahors of Toulouse) of mogelijkheden tot het bezoeken van kastelen of grotten of ...

De table d'hôte beviel ons zo goed dat we daar op dinsdag en donderdag weer gebruik van hebben gemaakt.

Er was eigenlijk maar één punt voor verbetering (voor ons, niet voor Paul en Chantal): we hadden twee weken moeten boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk verblijf en warme welkom

A&B,
11-8-2017

Ruime gîte, groot genoeg voor vier volwassenen en twee kleine kindjes. Voldoende licht. Grote badkamer. Alle babygerief aanwezig. . Leuk zwembad, volledig veilig door hek omgeven voor kleine kindjes. Mooie streek om uitstappen te doen. Zeer warme welkom. Mogelijkheid voor table d'hôte: lekker en gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig. relaxed, gezellig en leuk!

Piet en Joke Beers
28-10-2016

Het ligt buiten een dorp, maar alles is dichtbij te vinden, ook de mooiste plekjes zijn binnen een uur te bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Dit was een fantastische vakantie.

Familie de Jong
30-8-2016

We werden vriendelijk en hartelijk ontvangen de eigenaren. Ze zijn erg gastvrij en op eventuele op- of aanmerkingen werden deze direct opgepakt.

Ondanks dat de gites nog niet helemaal af waren (en dat zat met name in de afwerking) hebben wij genoten van een zeer relaxte vakantie. De gites zijn zeer ruim ingericht met alle comfort die je maar kan wensen. Goede bedden, ruime badkamer (met stort douche), extra wc en een keuken met vaatwasser.

Het zwembad is ook een dikke plus, de kinderen konden hier onbeperkt gebruik van maken. Naast het zwembad heb je lekkere ligbedden en een picknick tafel waar we veelvuldig lekker hebben gegeten.

Wij komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijn!

Maureen
4-11-2015

Een klein weekje heb ik hier met mijn dochtertje verbleven. Heerlijk!

Dit authentieke huis is prachtig gelegen, met een mooi stuk eigen (natuur) grond.

Voor kinderen die van spelen in de natuur houden is dit geweldig, met zoveel verstopplaatsen of het plukken/rapen van wat de natuur te bieden. Wel is er voor kleine kinderen niet heel veel meer te doen. Hopelijk worden nog faciliteiten voor kleine kinderen aangebracht.

Het gastenverblijf, de gÎte was prima om in te verblijven. Het was schoon en de bedden waren heerlijk om in te slapen. Sinds afgelopen augustus wonen de eigenaren zelf in het woonhuis en ze hebben grote plannen om er een mooi en luxe verblijf voor gasten van te maken! Van wat ik hoorde, gaat het super worden. Tip: houd daarom dit vakantiehuis in de gaten.

De eigenaren erg vriendelijk en gastvrij.

Meer en meer vergaren zij informatie over de omgeving, zodat er een portfolio in de gite aanwezig is.

Kortom, een fijn verblijf in een mooie omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Meer dan goed!

W. Dros
16-9-2015

Met mijn vrouw en twee kleine kinderen in augustus 1 week verbleven bij La Beauté. We hadden echt goed weer (37 graden) en daarmee kwam het zwembad uitstekend van pas. Heerlijk zwemmen en vervolgens weer opdrogen en dan weer zwemmen etc. In het begin leek het zwembadwater niet helemaal goed afgesteld te zijn (lichte prikkeling in de ogen tijdens het zwemmen). De nederlandse eigenaar heeft direct het zwembadwater bijgesteld waarna dit niet meer is voorgekomen. Super!

De omgeving is mooi. Een rit naar Saint Cirq de Lapopie waarbij je de Lot volgt is aan te bevelen.

De inrichting van de gite is naar onze beleving prima. De bedden zijn erg goed. Wij begrepen dat de gite in het najaar flink verbouwd gaan worden. Wij zijn benieuwt naar het eindresultaat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Beauté in Saint-Jean-de-Laur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Beauté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.