Vakantiehuis La Beauté

4 reviews over Vakantiehuis La Beauté in het Nederlands

Een tweede thuis

Jurgen Treep
23-10-2016

In een geweldige omgeving gelegen tweede thuis. Paul en Chantal zijn twee bijzonder warme persoonlijkheden die naast een geweldig mooi en compleet vakantiehuis hebben gebouwd, ook een absoluut welkom weten te bieden. Aan alles is gedacht van een knapperend haardvuur bij aankomst tot een complete en duidelijke persoonlijk gemaakte informatiemap. De huisjes zijn compleet, ruim en schoon. Alles van handdoeken tot beddengoed aanwezig en in keurige staat. Een absolute aanrader.

Bovendien gaan ze vanaf voorjaar 2017 een table d'hôte beginnen waar deze lekkerbekken zeker ook een succes van gaan maken.

Dank jullie wel voor een fantastische week en zeker tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Heerlijk ontspannen en comfortabel verblijf

Dick en Annemarie
13-9-2016

De eigenaren (Paul en Chantal) zijn allerhartelijkst en verstrekken graag praktische informatie over de omgeving. Er is volop gelegenheid om van alles te ondernemen of juist helemaal niets te doen en tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een heerlijke, rustige vakantie!

Familie Bosmans
17-8-2016

In juli verbleven we met onze drie kinderen voor twee weken op 'La Beauté'.

We werden door de eigenaars heel hartelijk ontvangen.

De gîte leek op enkele punten na nog niet helemaal af. Jammer van het terras, zo konden we niet buiten eten..

Toch hebben we genoten van de smaakvolle inrichting, de heerlijke bedden, de zalige regendouche en de grote ruimte binnenin.

De eigenaars waren heel bereidwillig. Wanneer we iets vroegen, werd dit meteen in orde gebracht.

We hebben genoten van de mooie omgeving, de rust op het terrein en het heerlijke zwembad.

Wanneer de gites volledig afgewerkt zijn, wordt dit een prachtige locatie.

Zeker de moeite om terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische vakantie gehad!

Familie de Vries
8-8-2016

Saint-Cirq-Lapopie en Rocamadour met zijn grotten zijn o.a. mooie plaatsjes om te bezoeken! Varen op de Lot met een fluisterbootje (vanuit Bouziès) is ook erg leuk om te doen. Je moet wel altijd met de auto boodschappen doen maar het dorpje Cajarc met een heerlijke bakker en goede supermarkt is slechts 8 km rijden.

De gite is mooi en praktisch ingericht, heerlijke bedden!

De eigenaren zijn erg gastvrij, ze zorgen dat je jezelf snel thuis voelt. Problemen worden meteen opgelost.

De uitdrukking "leven als een God in Frankrijk" komt hier zeker tot zijn recht :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Beauté in Saint-Jean-de-Laur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Beauté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.