Vakantiehuis La Beauté

Review geschreven door Yvonne Elhorst

Aanrader

Yvonne Elhorst,
12-8-2018

We hebben een geweldige week gehad in de gite van Chantal en Paul.

De gites zijn goed verzorgt. Opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken en keukendoeken aanwezig en de nodige luxe (vaatwasser, wasmachine, tv met Nederlandse zenders). Drie slaapkamers, badkamer met regendouche en een aparte toilet maken dat we ons bijna thuis voelden.

Een groot terras waar je lekker kan zitten en een zwembad waar de kinderen veel in te vinden waren.

De dag van aankomst hebben we gebruik gemaakt van table d'hotes. Uitstekend eten en goed gezelschap van Chantal, Paul en hun kinderen.

In de omgeving is ook veel te doen. Ivm de warmte (37 graden) hebben we niet veel gedaan, maar in het informatieboekje in de gite worden veel mogelijkheden aangedragen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018