Vakantiehuis La Beauté

Review geschreven door Karin

AANRADER

Karin,
11-8-2018

Een heerlijke week gehad bij La Beauté. Van tevoren al goede tips voor de route om Parijs en heerlijke Table d'Hote op de aankomstdag , prima geregeld na 12 uur in de auto!

Huisje is ideaal met ruime woon/eetkamer, goede badkamer met inloopdouche, apart 2e toilet en drie fijne slaapkamers. Nederlandse TV is practisch voor de kinderen, maar met het supergoede weer nauwelijks gebruikt. Keuken heeft alle belangrijke voorzieningen (incl. vaatwasblokjes en afwasmiddel) en voldoende glas- en serviesgoed.

Kinderen (13, 11 en 4) hebben zich de hele week kunnen vermaken met het zwembad, trampoline, de buurkinderen uit de tweede gite en de beide dochters van het gastgezin.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen, Chantal en Paul voorzien je van alle tips die je nodig hebt voor pittosreske dorpjes en markten, wandelen, actief, boodschappen, dinner etc.

Meestal bezoeken we een plek maar 1x , maar hier komen we mogelijk nog wel terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018