Vakantiehuis La Beauté

Review geschreven door Robert

Aanrader

Robert,
21-8-2017

Ik was hier met m'n dochter van 13 en m'n zoon van 10 een week met vakantie. Een zeer hartelijke ontvangst bij aankomst, een fles rosé koud in de koelkast, fris voor de kinderen, een table d'hôte op de dag van aankomst, een schone, modern ingerichte gite met opgemaakte bedden, hand- en theedoeken, enz. Prima verzorgd.

Het zwembad was zo lekker dat we nauwelijks toe zijn gekomen aan het bezoeken van plaatsjes in de buurt. Een heerlijk rustige omgeving zodat je nauwelijks merkt dat je in de drukke augustusmaand in Frankrijk met vakantie bent. Wil je toch activiteiten ondernemen, dan zijn er diverse leuke plaatsen in de buurt (bijv. Cahors of Toulouse) of mogelijkheden tot het bezoeken van kastelen of grotten of ...

De table d'hôte beviel ons zo goed dat we daar op dinsdag en donderdag weer gebruik van hebben gemaakt.

Er was eigenlijk maar één punt voor verbetering (voor ons, niet voor Paul en Chantal): we hadden twee weken moeten boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017