Vakantiehuis La Beauté

Review geschreven door Wijckmans

Een 2de thuis gevonden

Wijckmans,
24-7-2017

Al van de eerste moment voelde we ons hier thuis. Wat een geweldige ontvangst en wat een toffe gites. Lekker ruim en afgewerkt met luxueuze materialen. Voor die prijs zeker een 10/10 qua prijs - kwaliteit verhouding.

Heb je kinderen, dan ben je hier meer dan welkom. Je kan gezellig aan het zwembad blijven zitten terwijl de kleinste nog een middag dutje doen. Of zelfs 's avonds nog even plonsen terwijl de kindjes al dromen over de volgende zalige dag.

Het terras is misschien wel het grootste pluspunt. Lekker groot, genoeg privacy en zalig om zo je dag te beginnen met een ontbijtje met lekkere flute van de bakker uit Cajarc. (op minder dan 10 minuten rijden!)

De omgeving biedt ook ontzettend veel leuke plekjes om te ontdekken. Na een week hadden we zo iets van, dit is eigenlijk te kort voor deze streek. Onze tip, verblijf er 2 weken of ga zeker nog een keer terug nadien.

Als laatste moet je zeker de Table d'hotes eens doen. Super gezellig en super lekker.

Bij het afscheid zeiden we het al. Dit was geen vaarwel, maar een tot ziens en tot de volgende keer!

Gereisd met partner in juni 2017