Vakantiehuis La Beauté

Review geschreven door Jurgen Treep

Een tweede thuis

Jurgen Treep,
23-10-2016

In een geweldige omgeving gelegen tweede thuis. Paul en Chantal zijn twee bijzonder warme persoonlijkheden die naast een geweldig mooi en compleet vakantiehuis hebben gebouwd, ook een absoluut welkom weten te bieden. Aan alles is gedacht van een knapperend haardvuur bij aankomst tot een complete en duidelijke persoonlijk gemaakte informatiemap. De huisjes zijn compleet, ruim en schoon. Alles van handdoeken tot beddengoed aanwezig en in keurige staat. Een absolute aanrader.

Bovendien gaan ze vanaf voorjaar 2017 een table d'hôte beginnen waar deze lekkerbekken zeker ook een succes van gaan maken.

Dank jullie wel voor een fantastische week en zeker tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016