Vakantiehuis La Beauté

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar

Joke en Thijs
19-8-2018

Heel aangenaam verblijf gehad in La Beaute bij Chantal,Paul en kids.

Heel net onderhouden en moderne gite met alle comfort en ruim! Leuk met zicht op zwembad. Eigenaars zijn heel hulpvaardig en snel ter beschikking bij vragen. Toch ook goed prive zodat je met je gezin kan genieten. Leuk genieten van table d'hotes, eventueel verd brood van de eigenaars,...

Leuke omgeving,veel te doen met kindjes. Sommige zaken dichtbij, soms een uurtje rijden.

Een adresje om te onthouden.

Aanrader

Yvonne Elhorst
12-8-2018

We hebben een geweldige week gehad in de gite van Chantal en Paul.

De gites zijn goed verzorgt. Opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken en keukendoeken aanwezig en de nodige luxe (vaatwasser, wasmachine, tv met Nederlandse zenders). Drie slaapkamers, badkamer met regendouche en een aparte toilet maken dat we ons bijna thuis voelden.

Een groot terras waar je lekker kan zitten en een zwembad waar de kinderen veel in te vinden waren.

De dag van aankomst hebben we gebruik gemaakt van table d'hotes. Uitstekend eten en goed gezelschap van Chantal, Paul en hun kinderen.

In de omgeving is ook veel te doen. Ivm de warmte (37 graden) hebben we niet veel gedaan, maar in het informatieboekje in de gite worden veel mogelijkheden aangedragen.

AANRADER

Karin
11-8-2018

Een heerlijke week gehad bij La Beauté. Van tevoren al goede tips voor de route om Parijs en heerlijke Table d'Hote op de aankomstdag , prima geregeld na 12 uur in de auto!

Huisje is ideaal met ruime woon/eetkamer, goede badkamer met inloopdouche, apart 2e toilet en drie fijne slaapkamers. Nederlandse TV is practisch voor de kinderen, maar met het supergoede weer nauwelijks gebruikt. Keuken heeft alle belangrijke voorzieningen (incl. vaatwasblokjes en afwasmiddel) en voldoende glas- en serviesgoed.

Kinderen (13, 11 en 4) hebben zich de hele week kunnen vermaken met het zwembad, trampoline, de buurkinderen uit de tweede gite en de beide dochters van het gastgezin.

In de omgeving is meer dan genoeg te doen, Chantal en Paul voorzien je van alle tips die je nodig hebt voor pittosreske dorpjes en markten, wandelen, actief, boodschappen, dinner etc.

Meestal bezoeken we een plek maar 1x , maar hier komen we mogelijk nog wel terug!

Een toppertje!

Jannick
30-9-2017

- 2 ruime vakantiehuizen, modern, netjes en ruim

- ideaal met kleine of grote kinderen, groot zwembad en veel speelruimte

- de table d'hote staat garant voor een lekker en gezellig diner

- Paul en Chantal zorgen als gastheer/vrouw voor een warm onthaal en bieden hulp wanneer gevraagd

- beiden huizen bevinden zich naast elkaar waardoor de woonruimtes samen uitkijken op het zwembad, voor gasten die staan op privacy kan dit een probleem vormen

Aanrader

Robert
21-8-2017

Ik was hier met m'n dochter van 13 en m'n zoon van 10 een week met vakantie. Een zeer hartelijke ontvangst bij aankomst, een fles rosé koud in de koelkast, fris voor de kinderen, een table d'hôte op de dag van aankomst, een schone, modern ingerichte gite met opgemaakte bedden, hand- en theedoeken, enz. Prima verzorgd.

Het zwembad was zo lekker dat we nauwelijks toe zijn gekomen aan het bezoeken van plaatsjes in de buurt. Een heerlijk rustige omgeving zodat je nauwelijks merkt dat je in de drukke augustusmaand in Frankrijk met vakantie bent. Wil je toch activiteiten ondernemen, dan zijn er diverse leuke plaatsen in de buurt (bijv. Cahors of Toulouse) of mogelijkheden tot het bezoeken van kastelen of grotten of ...

De table d'hôte beviel ons zo goed dat we daar op dinsdag en donderdag weer gebruik van hebben gemaakt.

Er was eigenlijk maar één punt voor verbetering (voor ons, niet voor Paul en Chantal): we hadden twee weken moeten boeken!

Leuk verblijf en warme welkom

A&B
11-8-2017

Ruime gîte, groot genoeg voor vier volwassenen en twee kleine kindjes. Voldoende licht. Grote badkamer. Alle babygerief aanwezig. . Leuk zwembad, volledig veilig door hek omgeven voor kleine kindjes. Mooie streek om uitstappen te doen. Zeer warme welkom. Mogelijkheid voor table d'hôte: lekker en gezellig!

Een 2de thuis gevonden

Wijckmans
24-7-2017

Al van de eerste moment voelde we ons hier thuis. Wat een geweldige ontvangst en wat een toffe gites. Lekker ruim en afgewerkt met luxueuze materialen. Voor die prijs zeker een 10/10 qua prijs - kwaliteit verhouding.

Heb je kinderen, dan ben je hier meer dan welkom. Je kan gezellig aan het zwembad blijven zitten terwijl de kleinste nog een middag dutje doen. Of zelfs 's avonds nog even plonsen terwijl de kindjes al dromen over de volgende zalige dag.

Het terras is misschien wel het grootste pluspunt. Lekker groot, genoeg privacy en zalig om zo je dag te beginnen met een ontbijtje met lekkere flute van de bakker uit Cajarc. (op minder dan 10 minuten rijden!)

De omgeving biedt ook ontzettend veel leuke plekjes om te ontdekken. Na een week hadden we zo iets van, dit is eigenlijk te kort voor deze streek. Onze tip, verblijf er 2 weken of ga zeker nog een keer terug nadien.

Als laatste moet je zeker de Table d'hotes eens doen. Super gezellig en super lekker.

Bij het afscheid zeiden we het al. Dit was geen vaarwel, maar een tot ziens en tot de volgende keer!

Geweldig. relaxed, gezellig en leuk!

Piet en Joke Beers
28-10-2016

Het ligt buiten een dorp, maar alles is dichtbij te vinden, ook de mooiste plekjes zijn binnen een uur te bekijken.

Een tweede thuis

Jurgen Treep
23-10-2016

In een geweldige omgeving gelegen tweede thuis. Paul en Chantal zijn twee bijzonder warme persoonlijkheden die naast een geweldig mooi en compleet vakantiehuis hebben gebouwd, ook een absoluut welkom weten te bieden. Aan alles is gedacht van een knapperend haardvuur bij aankomst tot een complete en duidelijke persoonlijk gemaakte informatiemap. De huisjes zijn compleet, ruim en schoon. Alles van handdoeken tot beddengoed aanwezig en in keurige staat. Een absolute aanrader.

Bovendien gaan ze vanaf voorjaar 2017 een table d'hôte beginnen waar deze lekkerbekken zeker ook een succes van gaan maken.

Dank jullie wel voor een fantastische week en zeker tot ziens!

Heerlijk ontspannen en comfortabel verblijf

Dick en Annemarie
13-9-2016

De eigenaren (Paul en Chantal) zijn allerhartelijkst en verstrekken graag praktische informatie over de omgeving. Er is volop gelegenheid om van alles te ondernemen of juist helemaal niets te doen en tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Beauté in Saint-Jean-de-Laur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Beauté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.