Camping Le Batut

10Hygiëne

Camping Info

4 reviews over Camping Le Batut in het Nederlands

• 10EvaM18-08-2019

Een waar paradijs, absolute aanrader voor gezinnen

Wat een fijne plek! Du Batut is een kleine, basic camping met alle noodzakelijke voorzieningen. Schoon sanitair (met wasmachine en zonder douchemuntjes), receptie met drankjes, zelfgemaakte tapas, frietjes, ijsjes en wat basisboodschappen, dagelijkse broodservice, regelmatig activiteiten voor de kinderen (vishengels maken, tekenen, textielworkshops). Elke week een kleinschalig concert met meestal ook een marktje met lokale producten voor een zeer schappelijke prijs. De camping is opgebouwd uit een aantal terrassen met ruime plaatsen en veel schaduw. Vanuit je tent wandel je zo de rivier in voor wat verkoeling. Wij hebben genoten van de gemoedelijkheid, ongedwongenheid en rust. De kinderen van het rondzwerven met vriendjes en van de rivier. De verhouding tussen Nederlanders en Fransen/Duitsers/Engelsen (ongeveer 50-50) vonden we een zeer groot pluspunt. Eigenaren Jeroen en Rosa zijn zeer hartelijk en maken dat je je direct thuis voelt.

9Ligging
    10Prijs/kwaliteit
    10Kindvriendelijk
    9Eetgelegenheden
    9Staat v/h sanitair
    10Hygiëne

Met jonge kinderen

• 8Piet28-09-2016

Heerlijke relaxte sfeer, uitstekend vol te houden.

De ligging is prachtig, aan de Tarn. Maar het allermooiste vonden we de sfeer op de camping. Lijkt of echt helemaal niemand zich ook maar ergens druk over maakt, zalig. We voelden ons er dermate goed thuis dat we ruim twee weken zijn gebleven ipv het geplande weekje. Het was wel even wennen aan de toch wat afgelegen plek. Buurtsupertje op een paar kilometer, maar een flinke supermarkt pas op 30 km. Benzinepomp 15 km. Chemisch toilet legen op een paar kilometer. Maar dat wende erg snel en vergt gewoon een beetje planning:). We hebben er een heerlijke tijd gehad en leuke mensen ontmoet.

8Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    7Eetgelegenheden
    8Ligging

• 9Anneke02-01-2016

Lekker rustge camping

Een camping waar je lekker tot rust komt. Lekker zwemmen in de Tarn. Ook ideaal als uitvalsbasis voor diverse uitstapjes in de omgeving. Beheerder doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Vooral wanneer je niet zoveel hebt met de drukte en met douchemuntjes van grote slagboomcampings (douchen doe je gratis en voor niets en ook nog zo lang je dat zelf wilt bij du Batut) is du Batut beslist een aanrader.

8Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    9Ligging

Anders

• 8Jeroen & Miriam20-09-2009

Weinig toerisme, afgelegen en heel mooi en rustig

Kleine camping, direct aan rivier de Tarn. Beperkte voorzieningen maar gratis wifi en prettig persoonlijke benadering.

7Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit