Reviews over Saint Izaire

Heerlijke relaxte sfeer, uitstekend vol te houden.

Piet,
    28-9-2016

De ligging is prachtig, aan de Tarn. Maar het allermooiste vonden we de sfeer op de camping. Lijkt of echt helemaal niemand zich ook maar ergens druk over maakt, zalig.

We voelden ons er dermate goed thuis dat we ruim twee weken zijn gebleven ipv het geplande weekje. Het was wel even wennen aan de toch wat afgelegen plek. Buurtsupertje op een paar kilometer, maar een flinke supermarkt pas op 30 km. Benzinepomp 15 km. Chemisch toilet legen op een paar kilometer. Maar dat wende erg snel en vergt gewoon een beetje planning:). We hebben er een heerlijke tijd gehad en leuke mensen ontmoet.

Lekker rustge camping

Anneke,
    2-1-2016

Een camping waar je lekker tot rust komt. Lekker zwemmen in de Tarn. Ook ideaal als uitvalsbasis voor diverse uitstapjes in de omgeving. Beheerder doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Vooral wanneer je niet zoveel hebt met de drukte en met douchemuntjes van grote slagboomcampings (douchen doe je gratis en voor niets en ook nog zo lang je dat zelf wilt bij du Batut) is du Batut beslist een aanrader.

Weinig toerisme, afgelegen en heel mooi en rustig

Jeroen & Miriam,
    20-9-2009

Kleine camping, direct aan rivier de Tarn. Beperkte voorzieningen maar gratis wifi en prettig persoonlijke benadering.