Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine Le Bois le Duc

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Domaine Le Bois le Duc voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 7 reviews
+10

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9Waardering
  • 8.6Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Domaine Le Bois le Duc

• 10Martin en Inge Kooren17-09-2016

Heerlijk genoten

Wij hebben bij Pieter en Puck op de Camping gestaan en een heerlijke week gehad. Prachtige omgeving met het gezellige St -Gaudens in de buurt. Ook de Pyreneeën liggen op korte afstand en je kan dan zo in Spanje tapa's of te wel pinchos eten. Erg gezellig. Ook Louders is goed te doen met een prachtige Kathedraal die je echt gezien moet hebben. Puck kookt de sterren van de hemel,3x de table d'hote mee gemaakt,was top. Onder leiding van de gastheer Pieter. Al met al het terug komen zeker waard. Groet Martin en Inge. Knuffel aan Joep.

• 8m_moerkerk25-07-2015

Mooie kleine camping met prima zwembad

Mooie kleine camping, voorzien van alle gemak die je maar kan wensen. Goede uitvalbasis voor wandelaars en wielrenners. Zeer rustig gelegen aan de rand van het dorp. Twee uilen gespot in de toren van het huis. Zeer uniek!

Klein minpuntje was de tent die zeer dicht tegenover ons geplaatst werd in de boomgaard waardoor onze privacy in het gedrang kwam.

Puck en Pieter zijn zeer aardige en gastvrije mensen. Heerlijk meegegeten met Table d'hôtes.

Beslist aan te raden.

• 9Marianne01-09-2014

Prachtige mini-camping!

Heerlijke week gehad op le bois le duc. We hadden de mooiste plek op het veld: in de hoek van de boomgaard met vrij uitizicht. Mooi aangelegd, idyllisch huis, mooi zwembad, heel gastvrije, relaxte en behulpzame eigenaren, lekkere tables d'hotes, heel lux en schoon sanitair. Ontzettend mooie omgeving met prachtige natuur. Verwacht geen toeristische trekpleisters, maar daardoor dus ook geen toeristische drukte. Heerlijk!

• 9van der Spank27-09-2012

Echt een aanrader

Wij hebben 5 dagen met ons gezin 2 gastenkamers gehad. Alles is netjes schoon en je voelt je meteen lekker thuis bij Pieter en Puck. Tegen betaling kan je s avonds lekker mee eten ( echt lekker ). Het zwembad is lekker schoon ,en als je er op uit gaat is er genoeg te doen in de omgeving. Wij willen Pieter en Puck nogmaals bedanken voor de warme gastvrijheid. Ga zo door !! Groetjes van de Spankies Wie weet komen we volgend jaar nog eens aan.

• 9robcarlavdboer28-08-2012

weer eens een andere vakantie

Met kinderen op vakantie gaan van 12 en 13 jaar en dan op een camping terecht komen in alle serene rust in een ruimteljk zonnebloemend landschap in het rustieke dorpje Sepx. Het valt perfect te combineren, een zwembad en een trampoline is de oplossing voor een dag op de camping, vind je die te druk dan wordt de trampoline gewoon verplaatst, voor de gasten die komen voor de rust. Pieter en Puck hebben de Brabantse gastvrijheid hoog staan. Zij zorgen ervoor dat ieder het naar de zin heeft. Je bent er welkom aan tafel, lekker eten op het prachtige kleine maar knusse balkon met groente en kruiden uit eigen tuin. In 1 woord onvergetelijk.

• 9Dennis en Anniek17-12-2011

Fantastische plek

17-12-2011 Afgelopen zomer hebben wij het appartement gehuurd. Het appartement geeft je alle ruimte om relaxed vakantie te vieren en helemaal tot rust te komen. Mooie omgeving, waar je goed kunt wandelen of fietsen. Met de auto kun je ook veel zin van de omgeving, markten bezoeken, naar Spanje om tapa's te eten / te winkelen.

Daarnaast kun je bij het appartement ook genieten van de rust en het zwembad. De honden Frodo en Youp zijn erg lief en je hebt dan ook geen last van ze.

• 9Hoogesteijn27-01-2011

Dat was genieten

Afgelopen zomer hebben wij het appartement voor een weekje gehuurd. Puck en Pieter zijn hele rustige mensen en we zijn zeer warm ontvangen. Het appartement geeft je alle ruimte om relaxed vakantie te vieren en helemaal tot rust te komen. 'S-ochtends loop je even het dorp in naar de bakker voor overheerlijk vers brood. Het lijkt alsof je in een middelseeuws dorpje loopt waar de tijd heeft stil gestaan. Het is makelijk om in de buurt te wandelen, of te fietsen, maar een auto bij de hand, helpt je om de mooie grotten in de omgeving te bezoeken, markten in de buurt af te struimen, of een dagje naar Spanje om te gaan winkelen. Je voelt je koning te rijk wanneer je heerlijk op je eigen terras voor het appartement een fles wijn opent en laat in de middag nog even met je bandhandoek naar het zwembad loopt voor een plons. Mocht je na het lezen van dit bericht, besluiten dit jaar naar Le Bois Le Duc af te reizen, neem dan een paar hondenkoekjes mee voor Frodo en Youp. Geef ze een knuffel. M&J

Appartement Domaine Le Bois le Duc info

• Adresgegevens