Hotel Relais du Chateau

Hotel Relais du Chateau
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Relais du Chateau voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Relais du Chateau in het Nederlands

Brabantse gastvrijheid in een frans jasje!

M. Snoeijen
30-10-2012

Deze accommodatie ligt in een prachtig stukje frankrijk, onbedorven, landelijk met vollop gelegenheid tot vermaak in de omgeving. Houdt u van rust, natuur, wandelen, fietsen of zelfs zwemmen voor al deze activiteiten kunt u hier terecht. Pittoreske franse markten, zonnen op een heerlijk strandje aan een prachtig natuurzwemwater, fietsen in de buurt van of zelfs op de "Tourmalet", een bezoek aan Lourdes of Toulouse (shoppen met franse allure) of een rondleiding bij Airbus, je komt hier echt tijd tekort. Geniet van een uitgebreid ontbijt, een heerlijke lunch en een voortreffelijk diner met een verrukkelijk glas wijn. Ook voor de innerlijke mens ben je bij Jos en Anja de eigenaren van Relais du Chateau op het juiste adres. De hotelkamers zijn eenvoudig maar met stijl ingericht incl. TV! Kortom een verblijf waar je thuis komt, ook al ben je ver van huis! Kinderen kunnen zich buiten in de tuin heerlijk vermaken op het speelveld met trampoline, glijbaan, schommel en tafeltennistafel.

SUPER!!!!!!!!!!

fantje20
11-8-2012

Wij hebben bij Jos en Anja overnacht toen we op doorreis waren naar spanje. Het is wat betreft afstand goed te doen om in een dag te rijden en de dag erna de reis naar spanje (in de buurt van benidorm) te vervolgen.

Wij zijn echt geweldig goed ontvangen bij Jos en Anja, hebben daar 's avonds heerlijk gegeten en ook heerlijk geslapen. De pas gerenoveerde kamers zien er erg mooi uit. Wij sliepen op de grootste kamer die ze hadden omdat er twee babybedjes op de kamer bij moesten en dat ging prima. De rest van het hotel en het restaurant wordt stukje bij beetje gerenoveerd. 'S ochtends al vroeg ontbeten omdat we verder wilden rijden en dat was geen enkel probleem. Ons zoontje van 3 heeft nog even heerlijk gespeeld in de achtertuin met daarin enkele speeltoestellen. Het was ook helemaal niet duur om bij Jos en Anja te overnachten, en ook het eten was helemaal niet duur. We gaan zeker nog een keer terug.

echt fantastisch weer!!!!!

lenneke
15-7-2012

Hallo jos en anja'

Wij hebben heel wat uurtjes bij jullie doorgebracht, lekker gegeten en gedronken.

Bedankt voor de gezeligheid die we weer gehad hebben bij jullie!!!

En we komen zeker terug ......... dus jos dan mag je weer wat lekkers voor ons klaarmaken.

Groetjes Lenneke en jaap

Genoten

Elsbeth
12-7-2012

4 Nachten met onze zoon in Relais du chateau doorgebracht. Op eerste dag meteen hartelijk ontvangen door Jos en Anja. Onze zoon was jarig en werd volledig in de watten gelegd met balonnen en ijsvuuwerk. Hij kon er gelukkig goed spelen, want in de tuin een mooie kinderspeelplek aangelegd met zelfs een trampoline. In de buurt (0.5 km) ligt een prachtig meer met heerlijk strandje waar je ook een drankje/hapje/ijsje kan krijgen.

Verder goed gegeten en gewijnd. Super gastvrij, alles mag, niets moet. Zelfs laat ontbijten na heerlijke nachtrust is geen enkel probleem.

Een warm welkom!

Willemijn
9-7-2012

Wij hebben 2 nachten bij Jos en Anja gelogeerd in verband met een huwelijk in de buurt. Wat ons betreft een aanrader. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker terug. Anja zorgt ervoor dat alle gasten zich snel thuis voelen. Alles kan en mag...zelfs een afterparty met gitaar tot 2 uur! (Er waren enkel bruiloftsgasten, anders hadden ze ons heus vermanend toegesproken.) De kamers zijn eenvoudig, maar meer dan comfortabel.

Kei goe, zoals ze in brabant zeggen.

Gerrie van der Zanden
18-5-2012

Mooi gelegen en super romantisch bij het kasteel.

Zeer gastvrij ze doen alles om het je naar de zin te maken het zijn echt schatten.

Wij hadden de groene kamer met mooi uitzigt over de landerijen.

Het ligt vlak bij een zwem/vis meer en het is een ideale omgeving om te moterrijden of te fietsen.

geweldig onze kinderen willen terug.

monique fremouw
20-7-2011

We zijn er met onze kinderen geweest ze hebben het zo naar hun zin gehad dat ze zeker

terug willen en wij ook. eten en drinken heerlijk ,hotel en ontbijt ook goed geregeld.

En de gastvrijheid ook we werden echt in de watten gelegd.

Super gastvrij!!

Peer en Marjan
27-4-2011

Jos en Anja wat een schatten echt heerlijke Brabanders die weten hoe de franse cultuur in elkaar zit!!! Jos je bent een kanjer! Anja de taal begint je steeds beter te liggen. We komen zeker vaker en onze Zeeuwse vrienden nemen we mee!!! echt we missen jullie.

Groeten,

jullie a la carte vrienden

Aanrader

Peter
18-4-2011

Het hotel is een aanrader; bij aankomst een erg vriendelijke ontvangst. De bar wordt bezocht door vele nationaliteiten en is erg gezellig. Ook de bezoekers zijn erg toegankelijk.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend; prima ontbijt!

Leuk hotel met super lekker eten

Stefan en Cindy
18-8-2010

We zijn net terug van ons verblijf van 1 1/2 week bij Jos en Anja.

We zijn aangenaam verrast met het super lekkere eten van Jos.

Het hotel was netjes en schoon.

De ligging is perfect om motor te rijden. Voor diegene die van wat meer drukte houdt, is het hier te rustig. Het is echt een dorp waar niet zo veel te doen is, in de omgeving des te meer zoals een bezoek aan de Airbus fabriek en Lourdes.

We hebben een leuke tijd gehad met Anja en Jos.

En ook met Lenneke en Jaap. Gezellig dat we hen hier tegenkwamen.

Er zijn ook opnames gemaakt voor het TROS programma "Ik vertrek".

Leuk om deze beelden straks terug te zien.

Groetjes, Cindy en Stefan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais du Chateau in Saint Blancard , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.