Reviews over Saint Blancard

Brabantse gastvrijheid in een frans jasje!

M. Snoeijen,
    30-10-2012

Deze accommodatie ligt in een prachtig stukje frankrijk, onbedorven, landelijk met vollop gelegenheid tot vermaak in de omgeving. Houdt u van rust, natuur, wandelen, fietsen of zelfs zwemmen voor al deze activiteiten kunt u hier terecht. Pittoreske franse markten, zonnen op een heerlijk strandje aan een prachtig natuurzwemwater, fietsen in de buurt van of zelfs op de "Tourmalet", een bezoek aan Lourdes of Toulouse (shoppen met franse allure) of een rondleiding bij Airbus, je komt hier echt tijd tekort. Geniet van een uitgebreid ontbijt, een heerlijke lunch en een voortreffelijk diner met een verrukkelijk glas wijn. Ook voor de innerlijke mens ben je bij Jos en Anja de eigenaren van Relais du Chateau op het juiste adres. De hotelkamers zijn eenvoudig maar met stijl ingericht incl. TV! Kortom een verblijf waar je thuis komt, ook al ben je ver van huis! Kinderen kunnen zich buiten in de tuin heerlijk vermaken op het speelveld met trampoline, glijbaan, schommel en tafeltennistafel.

SUPER!!!!!!!!!!

fantje20,
    11-8-2012

Wij hebben bij Jos en Anja overnacht toen we op doorreis waren naar spanje. Het is wat betreft afstand goed te doen om in een dag te rijden en de dag erna de reis naar spanje (in de buurt van benidorm) te vervolgen.

Wij zijn echt geweldig goed ontvangen bij Jos en Anja, hebben daar 's avonds heerlijk gegeten en ook heerlijk geslapen. De pas gerenoveerde kamers zien er erg mooi uit. Wij sliepen op de grootste kamer die ze hadden omdat er twee babybedjes op de kamer bij moesten en dat ging prima. De rest van het hotel en het restaurant wordt stukje bij beetje gerenoveerd. 'S ochtends al vroeg ontbeten omdat we verder wilden rijden en dat was geen enkel probleem. Ons zoontje van 3 heeft nog even heerlijk gespeeld in de achtertuin met daarin enkele speeltoestellen. Het was ook helemaal niet duur om bij Jos en Anja te overnachten, en ook het eten was helemaal niet duur. We gaan zeker nog een keer terug.

echt fantastisch weer!!!!!

lenneke,
    15-7-2012

Hallo jos en anja'

Wij hebben heel wat uurtjes bij jullie doorgebracht, lekker gegeten en gedronken.

Bedankt voor de gezeligheid die we weer gehad hebben bij jullie!!!

En we komen zeker terug ......... dus jos dan mag je weer wat lekkers voor ons klaarmaken.

Groetjes Lenneke en jaap

Genoten

Elsbeth,
    12-7-2012

4 Nachten met onze zoon in Relais du chateau doorgebracht. Op eerste dag meteen hartelijk ontvangen door Jos en Anja. Onze zoon was jarig en werd volledig in de watten gelegd met balonnen en ijsvuuwerk. Hij kon er gelukkig goed spelen, want in de tuin een mooie kinderspeelplek aangelegd met zelfs een trampoline. In de buurt (0.5 km) ligt een prachtig meer met heerlijk strandje waar je ook een drankje/hapje/ijsje kan krijgen.

Verder goed gegeten en gewijnd. Super gastvrij, alles mag, niets moet. Zelfs laat ontbijten na heerlijke nachtrust is geen enkel probleem.

Een warm welkom!

Willemijn,
    9-7-2012

Wij hebben 2 nachten bij Jos en Anja gelogeerd in verband met een huwelijk in de buurt. Wat ons betreft een aanrader. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker terug. Anja zorgt ervoor dat alle gasten zich snel thuis voelen. Alles kan en mag...zelfs een afterparty met gitaar tot 2 uur! (Er waren enkel bruiloftsgasten, anders hadden ze ons heus vermanend toegesproken.) De kamers zijn eenvoudig, maar meer dan comfortabel.

Saint Blancard scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews