Camping La Tacherie

Camping La Tacherie
9,3

2 reviews over Camping La Tacherie in het Nederlands

Heel rusite camping op de boerderij

DavidW
29-7-2016

Kamping op de boerderij, verspreid over 3 percelen waarvan een groot open veld. Iedere campeerder krijgt echter heel veel ruimte (veel plaatsen > 200m2). Ondergrond is rode kleverige aarde, een zeil voor onder de tent is aangeraden. Gras is ook niet fijn en netjes gemaaid, maar dat hoort bij de boerderij. Sanitair is heel proper en wordt 2x per dag gepoetst.Ligging is heel rustig, geen wagens te horen, alleen maar wat schapen... Heel vriendelijke eigenaars, je kan er gratis gebruik maken van een wasmachien, frigo en er is ook een zone voorzien met tafeltjes en stoeltjes (ook een overdekte zone als het regent). Wifi is alleen beschikbaar bij de receptie en is matig. Ligging dicht bij Millau (supermarkt op +/- 15 min) en autosnelweg. Broodservice maar geen andere waren te koop. Zwembad is niet heel groot en ook niet verwarmd. Onze kinderen waren een beetje teleurgesteld want hadden gehoopt de schaapjes naar hun stal te mogen begeleiden, maar dit gebeurt pas rond 22 uur (wat na hun bedtijd was). Veel Fransen op de camping maar geen “onderonsjes”.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rust en ruimte

bert
22-9-2014

Fantastiche camping in de natuur. Voornamelijk tentkampeerders. Grote plekken met een fraai uitzicht

Gereisd met partner in augustus 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Tacherie in Saint Beauzely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Tacherie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.