Bed and Breakfast Chateau Serre Barbier

Bed and Breakfast Chateau Serre Barbier

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Saint Beat

Op vakantie geweest naar Chateau Serre Barbier?

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Serre Barbier voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Chateau Serre Barbier

• 2019
    9Bruens12-08-2019

Super lokatie en zo goed verzorgt. Zeer ruime appartementen en lekkere bedden. 4 dagen per week heerlijk meegegeten en de kinderen eten van te voren waardoor ze lekker met elkaar gingen spelen. Andere avonden in spanje gegeten wat een half uurtje rijden is. Iedere ochtend een ontbijtmand. In de omgeving sportieve activiteiten met een Nederlandse gids geregeld via de eigenaresse. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Merlijn15-08-2018

serre barbier fantastisch verblijf

Prachtige locatie in de Pyreneeën waar je heerlijk in de watten wordt gelegd. erg mooi appartement van alle gemakken voorzien. Klein, maar heerlijk zwembad met heerlijke ligstoelen en loungebanken. prachtige kasteeltuin waar ieder appartement zijn eigen buitenkeuken heeft. super!! Maar het meest geweldig zijn de eigenaren. Yvette en Arne staan altijd voor je klaar, hebben leuk contact met de ouders en de kinderen, koken heerlijk (vier avonden eet je op het kasteel en iedere dag ontbijt!!!) en hebben super goede tips over de omgeving. we hebben fantastisch gewandeld, we hebben tapas gegeten in Spanje. We hebben geraft met meerdere gezinnen die op het kasteel verbleven. dit werd super geregeld en was een zeer gave ervaring. En de Tour de France kwam langs. Echt top. wij komen graag nog een keer terug. wij zouden dan voor een ander appartement kiezen. we hadden nu Aarde. erg mooi, maar het ligt aan een grote weg (geluidsoverlast s Avonds)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Jeroen en Linda Mol02-08-2016

Wat een gastvrijheid in een prachtige omgeving!

Wat begon met een gastvrij en persoonlijk onthaal, bleek de start van een heerlijke week in het chateau. Het ontbreekt er aan niks. Yvette en Arne denken graag mee en weten de leukste plekjes en beste gids te vinden. Kleinschalig, persoonlijk, veel te doen in de omgeving (bijv. raften, parapente, leuk klimpark voor kinderen van alle leeftijden op 10 minuten, tapas eten net over de grens). Je hoeft je hier niet te vervelen. De appartementen zijn ruim, schoon en mooi ingericht. Aanschuiven voor de table d'hote is ook goed bevallen. En de eigen buitenkeuken met picknicktafel is heerlijk. Wij hebben daardoor de hele week buiten geleefd. De kinderen hebben lekker gespeeld in de fontein, het zwembad en op de trampoline. En vrijdagavond mochten ze marshmallows roosteren boven het kampvuur. Een top week. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9A.J. Nieuwstraten01-08-2016

Voor jong en oud, van 9 tot 70, fantastisch

• Uitstekende gastvrouw en gastheer
    • Prachtige omgeving
    • Activiteiten voor jong en oud dicht in de buurt
    • Rond het Chateau veel ruimte voor iedereen, verrassend was voor ons de buitenkeuken
    • Uitstekende table d'hote -Zeker een plek om opnieuw te bezoeken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9René Witsiers17-01-2016

Prachtige accomodatie en geweldige eigenaren.

Dit Chateau is met liefde voor detail en stijl geheel opgeknapt , en met succes. De eigenaren Yvette en Arné zijn zeer gastvriendelijk en open. Ze zullen je altijd helpen en meedenken voor wat je zou kunnen gaan doen. Het is zeer de moeite waart om op het Chateau te eten want Yvette heeft een passie voor koken en dat proef je.Zelfs onze kinderen mochten samen met Yvette koken..geweldig. Ondanks dat wij niet zo'n geweldig weer hadden hebben wij onszelf daar goed kunnen vermaken. Er is genoeg in de omgeving te doen en je bent heel dicht bij de Spaanse grens waar je ook lekker kunt eten.

Lieve mensen bedankt voor de geweldige week.

René en Pauline en de kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Jopie en Kees03-08-2015

Elk jaar weer

Wat hebben Arné en Yvette van het verwaarloosde Chateau een fantastisch vakantieverblijf gemaakt voor jong en oud in een fraaie omgeving midden in de Pyreneeén

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Anthony en Lucia25-04-2015

Superkasteel op een prachtige plek!

We zijn 3 dagen bij Yvette en Arné te gast geweest en het was onvergetelijk. Je kunt je geen leukere plek voorstellen tijdens je huwelijksreis. Heerlijk geslapen en de omgeving verkend; Het chateau ligt aan de grens van Spanje dus we hebben na een klein autoritje op een terrasje heerlijk in het zonnetje tapas gegeten. 'S avonds hebben we natuurlijk van de table d'hôtes genoten,smakelijke verse gerechten met een goed glas wijn. We zullen dit niet snel vergeten en we gaan zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit is prima, voor overnachten en dineren in een echt kasteel betaal je hier zeker niet te veel.

Gereisd met partner in april 2015

Bed and Breakfast Chateau Serre Barbier info