Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Inrichting

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Lous Rouquets

• 10Ellen03-09-2022

Fantastisch!

In 1 woord: geweldig! We hebben hier een week lang verbleven en het was fantastisch. Alles is aanwezig, er is overal aan gedacht. Je zit op een prachtige plek met heel veel ruimte om het huis heen. Overal zijn zitjes gemaakt zodat je niet steeds bij elkaar hoeft te zitten. Het zwembad is mooi groot, er zijn van allerlei speeldingen voor in het zwembad, genoeg ligstoelen.

We komen hier zeker nog een keer terug!

Marga en Arno, heel erg bedankt voor deze geweldige week en de tips die jullie ons hebben gegeven! Plus de hartelijke ontvangst!

• 9Wessel26-08-2022

Geweldig en genoegelijk!

Hartelijke en attente gastheer en gastvrouw. Prachtige kamers en uistekende faciliteiten. Echt van alle gemakken voorzien. Het zwembad was voor onze hele groep een groot genot! Regio en uitzicht op de locatie wonderschoon. Een hele grote aanrader! Komen graag nog eens terug.

• 8Natuur
  • 10Laurens en Steffi21-08-2022

Fantastische plek

Een fantastische plek waar je tot rust komt in een heel mooi kader. De uitbaters zijn zeer zorgzaam en bieden alles aan wat je nodig hebt.

• 10Fien & Sam09-08-2022

Prachtige vakantiewoning met magnifiek uitzicht!

Supermooie locatie, vakantiewoning waar alles aanwezig is. Wij waren er samen vrienden en met 3 kindjes (< 6 jaar), het terras kan afgesloten worden waardoor de kindjes niet alleen naar het zwembad konden, wat wij veiliger vonden). Vriendelijke ontvangst, alles netjes, goeie bedden, leuk zwembad! We hadden een zalig verblijf!

• 10Loes en Sjaak31-07-2022

Heerlijke plek

We waren hier niet voor de eerste keer en het blijft een prachtige plek om heerlijk uit te rusten. Het huis is van alle gemakken voorzien met een compleet uitgeruste keuken en uitstekende bedden en is heel schoon. Het zwembad is verwarmd en er zijn diverse zitjes rond het huis om heerlijk van het uitzicht te genieten. De hartelijke eigenaren Marga en Arno staan altijd klaar als er vragen zijn. In de omgeving zijn genoeg dingen te doen, leuke steden, gezellige markten. Kortom een aanrader!

• 10Hanneke25-05-2022

Onvergetelijk 😃☀️

Fantastisch verblijf gehad bij Marga en Arno . De hartelijkheid van Marga en Arno , het huis , het zwembad , de natuur , de vogels en het landschap zullen we niet snel vergeten . Absolute aanrader , hoop hier vaker te komen .

• 10Albert en Ineke08-05-2022

Zeer comfortabel huis op prachtige locatie

Voor de tweede keer een heerlijke week gehad in Saint Amans. Alles was weer top geregeld! Vriendelijke ontvangst en de eigenaren staan met alles voor je klaar.

Fam. van den Belt/ Fam. Luijer

• 9Familie Jacobs27-09-2021

Top verblijf

Zeer vriendelijke ontvangst waarna een rondleiding volgde in de ruime villa. Alles was aanwezig en tip top in orde! Zeker een aanrader om hier een week of langer te verblijven met kinderen!

• 10Marijke24-08-2021

Fantastisch!!

Een week gelogeerd met kinderen en kleinkinderen. Het was werkelijk fantastisch. Heel ruim, fantastische ligging, zoveel pluspunten, te veel om op te noemen. Huis en tuin zijn voorzien van alles wat je nodig hebt en zijn top onderhouden. Fijn dat er zo veel plekken zijn om te zitten, de overdekte veranda, bij het zwembad, in de tuin met fantastisch uitzicht. Alles dankzij Marga en Arno die gastvrijheid op nummer 1 hebben staan. Niets is ze te veel om van je vakantie er een te maken om nooit te vergeten.

• 10Overdijkink12-07-2021

Fantastische gîte met verwarmd zwembad

Een prachtige, sfeervolle en ruime gîte, van alle gemakken voorzien! Heerlijk gegeten onder de veranda, genoten van het prachtige uitzicht vanuit diverse zitjes. Het verwarmde zwembad is top! Arno en Marga zijn uitstekende gastheer en gastvrouw en staan bij vragen voor je klaar. De omgeving is prachtig en er zijn veel leuke uitstapjes mogelijk. Wij komen zeker terug!

Vakantiehuis Lous Rouquets info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lieu dit Lous Rouquets, F-82110