Vakantiehuis Lous Rouquets

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lous Rouquets
9,7

37 reviews over Vakantiehuis Lous Rouquets in het Nederlands

Schitterende plek om heerlijk te genieten!

Loes van Kesteren
17-6-2018

Dit was al weer het vierde jaar dat we hier geweest zijn. En ook deze keer was alles weer perfect verzorgd. De gite is voorzien van alle gemak, het verwarmde zwembad is heerlijk en door de hoge ligging is het uitzicht over de heuvels schitterend. Ook hebben we weer een aantal keren genoten van de kookkunsten van de eigenaren Arno en Marga. Voor de boodschappen ben je met de auto in 10 minuten in Lauzerte waar een grote supermarkt (Intermarché) is. Voor een relaxte vakantie is dit een heerlijke plek!

Het perfecte vakantiegevoel

Erik
2-10-2017

Dit was onze eerste vakantie in Lous Rouquets en we gaan zeker nog eens terug! Wij verbleven met 8 (4 volwassenen en 4 kinderen 6-8 jaar) twee weken in dit mooie huis.

Het huis ligt op een rustige zijstraat... van een rustige zijstraat. Als er al een tractor en auto passeren per dag, dan is het druk geweest. Bovendien is er vanaf de straat geen inkijk op het domein. Rust verzekerd! Lekker relax liggen aan het perfect onderhouden zwembad of juist heerlijk spelen met de kids, allemaal perfect mogelijk aangezien het volledig privé is. Vanaf het huis heb je ook een prachtig vergezicht. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en volledig in orde. Door het goede weer hebben we zelf geen gebruik moeten maken van de living. Ondanks de warmte hebben we airco niet gemist. De patio is fantastisch; relax zitten in de zeteltjes en elke maaltijd hebben daar gezeten.

Het huis van Marga en Arno ligt aangrenzend, maar heeft op geen enkel moment gestoord. Integendeel! Zit je met een vraag, kan je steeds bij hen terecht. Zo zijn we een heel aantal leuke uitstapjes te weten gekomen. (In de living vind je ook een dikke map met informatie).

Voor inkopen moet je in Lauzerte zijn, een super gezellig middeleeuws stadje op 10 min rijden. Binnen een half uur rijden vind je tal van bezienswaardigheden, sportieve activiteiten, ...

Heerlijk huis

Marc
2-10-2017

Heerlijk huis, helemaal compleet, leuke eigenaren. Als je voor een ontspannen vakantie komt is dit een fantastisch huis.

Het zwembad is verwarmd wat in september erg lekker is. De keuken is helemaal compleet met alles wat je nodig hebt.

Het klinkt te mooi maar het is ook super.

Smid. Asm
30-6-2017

Dit was voor ons de tweede keer. En wederom was alles tip top in orde.

We hebben genoten van de gastvrijheid , gezelligheid en......de kookkunsten van Marga en Arno.

En....mooie golfbanen in de buurt.

Top!

Loes en Sjaak
18-6-2017

We hebben weer twee heerlijke weken doorgebracht bij Lous Rouquets en genoten van de luxe van de gite, het uitzicht en het heerlijke zwembad. In de omgeving zijn een aantal leuke stadjes (Montauban, Moissac, Montcuq, Cahors) om te bezoeken en kun je schitterend wandelen. De eigenaren Arno en Marga zijn zeer gastvrij en op verzoek maakt Arno een heerlijk driegangenmenu klaar. Kortom een heerlijke plek om lekker uit te rusten.

Super!

Miek
18-5-2017

Rijdend door prachtige weggetjes, kom je aan op een idyllisch gelegen plek, waar een prachtig huis van alle gemakken voorzien ligt. De gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat je direct je thuis voelt! In de directe omgeving veel leuke dorpjes en stadjes, prachtige wandelingen en als je wilt zijn er zat kastelen, grotten en musea te bezoeken, maar ook kano of fietstochten zijn zeker aan te bevelen. Wij komen hier graag en komen ook weer graag terug!

Wat kan je schrijven als alles perfect is...

Fam. Gouka
13-5-2017

Heerlijk huis, afwerking, inrichting en hygiene perfect! Ga vooral niet dan kunnen wij nog eens terugkomen😃

Oude reviews (archief)

Alles was goed. Echt niets te kort.

voor de meeste bezienswaardigheden moet je nog wel even rijden maar om te ontspannen is dit echt HET verblijf.

Zalig relaxen!

Matthias Somers
2-8-2016

Het huis is bijzonder ruim, de veranda en de tuin zijn heerlijk, het zwembad is fantastisch. Aan alles is gedacht en voor alles is gezorgd (bbq, gezelschapsspelletjes, toiletartikelen, keukengerei, etc.). Een groot pluspunt is ook de koelte in de kamers, zelfs bij warme temperaturen buiten.

Arno en Marga (en brave hond Max) zorgen voor een hartelijke ontvangst. Hun optionele driegangenmenu is een aanrader. Ze doen er echt alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lous Rouquets in Saint-Amans-de-Pellagal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lous Rouquets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lous Rouquets scoort een 9.65 uit 10 op basis van 44 reviews.