Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

68 Reviews over Lous Rouquets

• 10Hanneke25-05-2022

Onvergetelijk 😃☀️

Fantastisch verblijf gehad bij Marga en Arno . De hartelijkheid van Marga en Arno , het huis , het zwembad , de natuur , de vogels en het landschap zullen we niet snel vergeten . Absolute aanrader , hoop hier vaker te komen .

• 10Albert en Ineke08-05-2022

Zeer comfortabel huis op prachtige locatie

Voor de tweede keer een heerlijke week gehad in Saint Amans. Alles was weer top geregeld! Vriendelijke ontvangst en de eigenaren staan met alles voor je klaar.

Fam. van den Belt/ Fam. Luijer

• 9Familie Jacobs27-09-2021

Top verblijf

Zeer vriendelijke ontvangst waarna een rondleiding volgde in de ruime villa. Alles was aanwezig en tip top in orde! Zeker een aanrader om hier een week of langer te verblijven met kinderen!

• 10Marijke24-08-2021

Fantastisch!!

Een week gelogeerd met kinderen en kleinkinderen. Het was werkelijk fantastisch. Heel ruim, fantastische ligging, zoveel pluspunten, te veel om op te noemen. Huis en tuin zijn voorzien van alles wat je nodig hebt en zijn top onderhouden. Fijn dat er zo veel plekken zijn om te zitten, de overdekte veranda, bij het zwembad, in de tuin met fantastisch uitzicht. Alles dankzij Marga en Arno die gastvrijheid op nummer 1 hebben staan. Niets is ze te veel om van je vakantie er een te maken om nooit te vergeten.

• 10Overdijkink10-08-2021

Fantastische gîte met verwarmd zwembad

Wat een heerlijke locatie, een prachtige, sfeervolle en ruime gîte. Een grote veranda, diverse zitplekjes bij het huis en uiteraard ook in de tuin om van het prachtige uitzicht te kunnen genieten. We hebben genoten van het grote verwarmde zwembad. Veel rust en ruimte. Arno en Marga zijn uitstekende gastheer en gastvrouw. We hebben genoten!

• 10Overdijkink12-07-2021

Fantastische gîte met verwarmd zwembad

Een prachtige, sfeervolle en ruime gîte, van alle gemakken voorzien! Heerlijk gegeten onder de veranda, genoten van het prachtige uitzicht vanuit diverse zitjes. Het verwarmde zwembad is top! Arno en Marga zijn uitstekende gastheer en gastvrouw en staan bij vragen voor je klaar. De omgeving is prachtig en er zijn veel leuke uitstapjes mogelijk. Wij komen zeker terug!

• 10Fam. Beirnaert29-08-2020

Subliem

Voor de tweede keer op reis in Lous Rouquets en het was opnieuw een topper. Alles piccobello in orde: proper zwembad, huis kraaknet, gezellige zitplaats, sanitair was als nieuw, hartelijke ontvangst ... We keren zeker nog eens terug naar deze locatie.

• 10Begonia Martinez28-08-2020

Het was fantastisch

Geweldig mooi huis, goed onderhouden, zeer proper en zeker goed voorzien van alle benidigdheden. Als er iets te kort is kan je het gewoon even melden en daar staan ze dan met de glimlach. Een geweldig zwembad dat zeker groot genoeg is met een leuk hoekje om gezellig iets te drinken. Dit was voor ons de 2de keer dat we daar waren en het was weer een dikke 10/10. Ik kan het iedereen aanraden. Bedankt alvast en hopelijk tot snel.

• 10Herman en Miek21-07-2020

Prachtige gîte in prachtige omgeving!

In een woord fantastisch! Een prachtige locatie, voorzien van alle gemakken. De kamers en badkames zijn erg mooi en van alle gemakken voorzien! De keuken is groot en compleet. Een heerlijke veranda met een bbq startklaar! De tuin is prachtig aangelegd, voorzien van zwembad met voldoende schaduw door parasols. Leuke en mooie plaatsen op goede afstanden (van historische plaatsen tot grotere steden). We hebben elektrische fietsen gehuurd en langs de Lot een prachtige fietstocht gemaakt. Arno en Marga zijn uitstekende gastheer en gastvrouw. Ze bieden je veel.privacy, maar zijn bereikbaar bij vragen en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en hebben veel tips voor mooie wandelingen of leuke uitjes. Deze gîte is een echte aanrader!

• 10Gerda en Cees20-07-2020

Wij komen zeker terug!

Wij hebben hier een heerlijke week gehad Het is een prachtige gite. Prima bedden, erg verzorgd en heel gezellig ingericht. Je voelt je er direct thuis. Een aanrader voor o.a. gezinnen, vrienden en families. In de omgeving is voor iedere leeftijd wel wat te beleven, mooie stadjes, rommelmarkten, zwemmogelijkheden voor de kinderen, fietsen langs de Lot te veel om op te noemen

Vakantiehuis Lous Rouquets info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)