Vakantiehuis Lous Rouquets

42 reviews over Vakantiehuis Lous Rouquets in het Nederlands

Fantastische plek!

Miek,
6-10-2018

We komen hier elk jaar graag terug! Wat een prachtige locatie, een compleet en mooi ingerichte gite, uiteraard van alle gemakken voorzien en ook smaakvol ingericht! Diverse zitjes waar je kunt genieten van het prachtige uitzicht. Geschikt voor grote en kleine groepen, met of zonder kinderen. Aan werkelijk alles is gedacht om je verblijf naar wens te maken. We hebben wederom genoten van de kookkunsten van Arno en Marga, een echte aanrader om te overleggen wat er mogelijk is! Hun gastvrijheid, aandacht en zorg, maar met respect voor je privacy, zorgen voor een fantastisch verblijf! In de directe omgeving zeer veel te doen. We kijken met heel veel plezier terug op een heerlijke vakantie en graag weer tot volgend jaar!

een echte aanrader!

begonia,
11-9-2018

de hele vakantie was top. nog nooit een huis gehad waar zoveel gerief aanwezig is en zo proper.

super vriendelijke eigenaars die snel en altijd hielpen waar nodig.

leuke en mooie lokatie.

bedankt voor alles

Mooi verblijf in prachtige, rustige omgeving

Fam Verschueren,
8-8-2018

Alles was picobello in orde. In de keuken alles aanwezig wat je nodig had (en meer). Keukentoestellen,servies, bestek ... alles netjes. Kamers in orde en genoeg bergruimte. Ruime badkamers. Prijs kwaliteit zeer goed. Warm welkom. Eigenaars altijd beschikbaar wanneer nodig maar steeds op de achtergrond met respect voor privacy.

Een klein minpuntje : barbecue wat klein voor 8 personen

Familie Debacker,
8-8-2018

Super mooi huis! leuk zwembad! Alles aanwezig wat je nodig hebt!

Een heel groot pluspunt : handdoeken en bedlinnen aanwezig!

Héél vriendelijke eigenaars! Geven tips voor uitstappen.

Kortom, voor herhaling vatbaar !!

het was schoon bedden perfect eten was heerlijk

Jan en Erna Verweij,
1-7-2018

Alles was top, we hadden alleen wat moeite om het te vinden maar voor een van de dorps genoten was het geen probleem om ons even voor te rijden naar Marga en Arnold super. Bij aankomst waren we zeer verrast over de accommodatie.

Je kan zien dat deze lieve mensen alles met liefde doen. (leuke hond ook).

gr. Jan en Erna

Schitterende plek om heerlijk te genieten!

Loes van Kesteren,
17-6-2018

Dit was al weer het vierde jaar dat we hier geweest zijn. En ook deze keer was alles weer perfect verzorgd. De gite is voorzien van alle gemak, het verwarmde zwembad is heerlijk en door de hoge ligging is het uitzicht over de heuvels schitterend. Ook hebben we weer een aantal keren genoten van de kookkunsten van de eigenaren Arno en Marga. Voor de boodschappen ben je met de auto in 10 minuten in Lauzerte waar een grote supermarkt (Intermarché) is. Voor een relaxte vakantie is dit een heerlijke plek!

Het perfecte vakantiegevoel

Erik,
2-10-2017

Dit was onze eerste vakantie in Lous Rouquets en we gaan zeker nog eens terug! Wij verbleven met 8 (4 volwassenen en 4 kinderen 6-8 jaar) twee weken in dit mooie huis.

Het huis ligt op een rustige zijstraat... van een rustige zijstraat. Als er al een tractor en auto passeren per dag, dan is het druk geweest. Bovendien is er vanaf de straat geen inkijk op het domein. Rust verzekerd! Lekker relax liggen aan het perfect onderhouden zwembad of juist heerlijk spelen met de kids, allemaal perfect mogelijk aangezien het volledig privé is. Vanaf het huis heb je ook een prachtig vergezicht. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en volledig in orde. Door het goede weer hebben we zelf geen gebruik moeten maken van de living. Ondanks de warmte hebben we airco niet gemist. De patio is fantastisch; relax zitten in de zeteltjes en elke maaltijd hebben daar gezeten.

Het huis van Marga en Arno ligt aangrenzend, maar heeft op geen enkel moment gestoord. Integendeel! Zit je met een vraag, kan je steeds bij hen terecht. Zo zijn we een heel aantal leuke uitstapjes te weten gekomen. (In de living vind je ook een dikke map met informatie).

Voor inkopen moet je in Lauzerte zijn, een super gezellig middeleeuws stadje op 10 min rijden. Binnen een half uur rijden vind je tal van bezienswaardigheden, sportieve activiteiten, ...

Heerlijk huis

Marc,
2-10-2017

Heerlijk huis, helemaal compleet, leuke eigenaren. Als je voor een ontspannen vakantie komt is dit een fantastisch huis.

Het zwembad is verwarmd wat in september erg lekker is. De keuken is helemaal compleet met alles wat je nodig hebt.

Het klinkt te mooi maar het is ook super.

Smid. Asm,
30-6-2017

Dit was voor ons de tweede keer. En wederom was alles tip top in orde.

We hebben genoten van de gastvrijheid , gezelligheid en......de kookkunsten van Marga en Arno.

En....mooie golfbanen in de buurt.

Top!

Loes en Sjaak,
18-6-2017

We hebben weer twee heerlijke weken doorgebracht bij Lous Rouquets en genoten van de luxe van de gite, het uitzicht en het heerlijke zwembad. In de omgeving zijn een aantal leuke stadjes (Montauban, Moissac, Montcuq, Cahors) om te bezoeken en kun je schitterend wandelen. De eigenaren Arno en Marga zijn zeer gastvrij en op verzoek maakt Arno een heerlijk driegangenmenu klaar. Kortom een heerlijke plek om lekker uit te rusten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lous Rouquets in Saint-Amans-de-Pellagal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lous Rouquets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.