Vakantiehuis Lous Rouquets

56 reviews over Vakantiehuis Lous Rouquets

• 2019
    10Miek en Herman18-06-2019

Snel boeken en genieten!

Wil je een goed verzorgde vakantiewoning van alle gemakken voorzien, dan ben je hier op het juiste adres! Een prachtig groot comfortabel en luxe ingerichte vakantiewoning met maar 1 doel: ontspannen vakantie vieren in een prachtige omgeving! Elk jaar genieten wij van de rust, de prachtige uitzichten, het privé zwembad, de gastvrijheid en de kookkunsten van Arno en Marga (zeker naar de mogelijkheden vragen!) en uiteraard de vele mooie stadjes en wandelroutes. Een echte aanrader voor jong en oud!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. van den Belt/ Fam. Luijer11-05-2019

Super huis, prachtige ligging, alles top!

Comfortabel huis, gastvrije ontvangst, kunnen geen minpunten noemen, alles top! Met name de prettige eigenaren zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Miek06-10-2018

Fantastische plek!

We komen hier elk jaar graag terug! Wat een prachtige locatie, een compleet en mooi ingerichte gite, uiteraard van alle gemakken voorzien en ook smaakvol ingericht! Diverse zitjes waar je kunt genieten van het prachtige uitzicht. Geschikt voor grote en kleine groepen, met of zonder kinderen. Aan werkelijk alles is gedacht om je verblijf naar wens te maken. We hebben wederom genoten van de kookkunsten van Arno en Marga, een echte aanrader om te overleggen wat er mogelijk is! Hun gastvrijheid, aandacht en zorg, maar met respect voor je privacy, zorgen voor een fantastisch verblijf! In de directe omgeving zeer veel te doen. We kijken met heel veel plezier terug op een heerlijke vakantie en graag weer tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2018

• 10begonia11-09-2018

een echte aanrader!

de hele vakantie was top. nog nooit een huis gehad waar zoveel gerief aanwezig is en zo proper. super vriendelijke eigenaars die snel en altijd hielpen waar nodig. leuke en mooie lokatie. bedankt voor alles

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Fam Verschueren08-08-2018

Mooi verblijf in prachtige, rustige omgeving

Alles was picobello in orde. In de keuken alles aanwezig wat je nodig had (en meer). Keukentoestellen,servies, bestek ... alles netjes. Kamers in orde en genoeg bergruimte. Ruime badkamers. Prijs kwaliteit zeer goed. Warm welkom. Eigenaars altijd beschikbaar wanneer nodig maar steeds op de achtergrond met respect voor privacy. Een klein minpuntje : barbecue wat klein voor 8 personen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Familie Debacker08-08-2018

Super mooi huis! leuk zwembad! Alles aanwezig wat je nodig hebt! Een heel groot pluspunt : handdoeken en bedlinnen aanwezig! Héél vriendelijke eigenaars! Geven tips voor uitstappen. Kortom, voor herhaling vatbaar !!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Jan en Erna Verweij01-07-2018

het was schoon bedden perfect eten was heerlijk

Alles was top, we hadden alleen wat moeite om het te vinden maar voor een van de dorps genoten was het geen probleem om ons even voor te rijden naar Marga en Arnold super. Bij aankomst waren we zeer verrast over de accommodatie. Je kan zien dat deze lieve mensen alles met liefde doen. (leuke hond ook). gr. Jan en Erna

Gereisd met partner in april 2018

• 10Loes van Kesteren17-06-2018

Schitterende plek om heerlijk te genieten!

Dit was al weer het vierde jaar dat we hier geweest zijn. En ook deze keer was alles weer perfect verzorgd. De gite is voorzien van alle gemak, het verwarmde zwembad is heerlijk en door de hoge ligging is het uitzicht over de heuvels schitterend. Ook hebben we weer een aantal keren genoten van de kookkunsten van de eigenaren Arno en Marga. Voor de boodschappen ben je met de auto in 10 minuten in Lauzerte waar een grote supermarkt (Intermarché) is. Voor een relaxte vakantie is dit een heerlijke plek!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Erik02-10-2017

Het perfecte vakantiegevoel

Dit was onze eerste vakantie in Lous Rouquets en we gaan zeker nog eens terug! Wij verbleven met 8 (4 volwassenen en 4 kinderen 6-8 jaar) twee weken in dit mooie huis. Het huis ligt op een rustige zijstraat... van een rustige zijstraat. Als er al een tractor en auto passeren per dag, dan is het druk geweest. Bovendien is er vanaf de straat geen inkijk op het domein. Rust verzekerd! Lekker relax liggen aan het perfect onderhouden zwembad of juist heerlijk spelen met de kids, allemaal perfect mogelijk aangezien het volledig privé is. Vanaf het huis heb je ook een prachtig vergezicht. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en volledig in orde. Door het goede weer hebben we zelf geen gebruik moeten maken van de living. Ondanks de warmte hebben we airco niet gemist. De patio is fantastisch; relax zitten in de zeteltjes en elke maaltijd hebben daar gezeten. Het huis van Marga en Arno ligt aangrenzend, maar heeft op geen enkel moment gestoord. Integendeel! Zit je met een vraag, kan je steeds bij hen terecht. Zo zijn we een heel aantal leuke uitstapjes te weten gekomen. (In de living vind je ook een dikke map met informatie). Voor inkopen moet je in Lauzerte zijn, een super gezellig middeleeuws stadje op 10 min rijden. Binnen een half uur rijden vind je tal van bezienswaardigheden, sportieve activiteiten, ...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Marc02-10-2017

Heerlijk huis

Heerlijk huis, helemaal compleet, leuke eigenaren. Als je voor een ontspannen vakantie komt is dit een fantastisch huis. Het zwembad is verwarmd wat in september erg lekker is. De keuken is helemaal compleet met alles wat je nodig hebt.

Gereisd met partner in september 2017

6 tips over Vakantiehuis Lous Rouquets

• Willem en Jetty Luining, 23-07-2014 Rapporteren

Leuke stadjes in de nabijheid, het prachtige Cahors heeft een grote markt met verse waren. Je kunt er volop wandelen en fietsen, maar ook heerlijk luieren. wij bevelen kamer Célé aan, die is groot, luxe en heeft een eigen badkamer.

• Annemieke Overdijkink, 20-07-2014 Rapporteren

Carcassonne is een oude vestingstad en is zeker de moeite waard. Fietsen langs Canal du Midi: prrachtige route langs het water. Saint-Cirq Lapopie is een leuk toeristisch stadje. Vertrek op tijd: het kan er behoorlijk druk zijn.

• A.H. Plattel, 20-07-2014 Rapporteren

Bezoek aan het prachtige centrum van Lauzerte

0 vragen over Vakantiehuis Lous Rouquets

Vakantiehuis Lous Rouquets info