Reviews over Roquemaure

Net hotel, prachtige omgeving

Tanja,
    25-8-2014

Wij hadden dit hotel geboekt via een boekingssite een familie-kamer. Deze kamer was prima verzorgt, netjes, schoon, maar rook wel enorm naar Dethol.

De ontvangst was vriendelijk. Wel moesten we meteen betalen, voor het ontbijt moesten we 10 euro per persoon bijbetalen. Dit vonden wij in verhouding tot de kamerprijs wel veel, maar we hadden het diner die avond gemist, dus hebben we het er toch bijgenomen.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving. Helaas kwamen wij in een enorme regenbui aan en konden dus niet een kijkje in de tuin nemen en hebben we ook niet het zwembad gezien.

Het ontbijt was prima, maar geen 10 euro waard, koffie, thee of chocomelk, zelf afgebakken stokbroodjes en croissants, boter, jam en jus uit een pak. In een koeling stond melk en yoghurt.

Er zijn parkeerplaatsen op het terrein van het hotel. De bedden lagen prima, indeling van de kamers was ook prima, lekkere douche, schoon linnengoed. De kamers waren m.i. ook niet gehorig.

Leuke overnachtings plek

Twan,
    28-7-2014

Net hotel met vriendelijke gastheren, we maken er volgde jaar weer gebruik van.