Camping Yelloh! Village Le Talouch

Camping Yelloh! Village Le Talouch
8,2

8 tips over Camping Yelloh! Village Le Talouch

Richard Schmidt, 28-8-2014
Larressingle...een soort vestingstadje waar de kinderen, verkleed als ridder of prinses de middeleeuwse attributen (reusachtige katapulten, grote kruisbogen, etc.) zelf mogen bedienen.
Fam. Harms, 24-7-2014
Een huisje op de heuvel want de babyfoon heeft bereik tot aan de bar/restaurant.
M&M, 31-8-2013
De wandeltocht in de Pyreneeën naar het meer is een echte aanrader. De campingeigenaar kan je er vol passie over vertellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Talouch voor je op een rij gezet:

petra de haas, 19-1-2013

-vliegtuig fabriek van de airbus bezichtigen.

-vlakbij Lourdes.

Marleen, 2-9-2012
Bezoektips: Auch, Condom, Lectoure, kasteel van Lavardens, kasteel van Bassoues, Mirande, Tillac
John, 19-8-2012
In Auch, plaats op 10 minuten van de camping, zit een klein fantastisch vegetarisch restaurant (le vegetarian). Nabij Condom kan je heel leuke kano tochten maken.

Wilieke, 17-8-2012
In de omgeving is niet veel te doen, buiten wandelen en mountainbike. Met de auto naar de Pyreneen, was je 2 uur heen en 2 uur terug onder weg. Complimenten aan heel het team. We hebben erg genoten. Volgend jaar gaan we wel weer richting de zee, maar het is wel een camping om zeker nog een keer terug naar te gaan.
Jvdbrink, 10-8-2012
Auch is een leuk stadje, met grote supermarkten, weekmarkt en Decathlon. Leuke omgeving om los te gaan met mountainbiken. Fietsen huren op de camping is mogelijk, maar niet goedkoop.