Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesRoquelaureCampings RoquelaureCamping Yelloh! Village Le Talouch

Camping Yelloh! Village Le Talouch

FrankrijkMidi PyreneesRoquelaure

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Talouch voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 87 reviews

Meer camping info

90 Reviews over Yelloh! Village Le Talouch

• 8Marije19-10-2021

Aanrader

Wij hebben ontzettend genoten in chalet nummer 9 op de berg. Heel gezellig ingericht en werkelijk van alle luxe voorzien. Alles in overvloed aanwezig, zelfs een vaatwasser. Een groot tweepersoonsbed en voor de kinderen een stapelbed. Heerlijke douche. Water met een krachtige straal en altijd genoeg. Temperatuur was niet warm toen we er waren, maar we konden lekker lang buiten onder de overkapping op het terras zitten. Er hingen screens voor meer schaduw. Binnen in het chalet hangt er een airco voor de hete dagen. De kinderen hebben zich ontzettend vermaakt op de camping, er waren meer Nederlandse gezinnen en ze hebben veel in het zwembad vertoeft. Heerlijk dat er ook een gedeelte is dat overdekt is. De eigenaren organiseren leuke uitjes voor volwassenen en kinderen. Onze favoriete avond was de donderdagavond mosselavond met goede live muziek. Verder wat een mooie omgeving! Er zijn heerlijke wandel- en fietroutes.

• 9R.J. Tijhuis23-08-2021

Topcamping met ruime kampeerplaatsen

We kampeerder 3 weken met caravan op deze camping. De kampeerplaatsen zijn ruim en de camping is prima verzorgd met mooi zwembad, restaurant en broodjesservice. Het personeel - Nederlands sprekend - is zeer klantvriendelijk. Vanaf de camping kun je mooie GPS-wandelingen maken, die door de camping gefaciliteerd worden. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen in de omgeving. De supermarkt is op 7 km afstand en goed te bereiken. Het sanitair is schoon en ruim aanwezig. We komen zeker nog een keer terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Sanne07-08-2019

Wisselende ervaring. Niet voor herhaling vatbaar.

Onze ervaring was wisselend op deze camping: + erg vriendelijk personeel + leuk zwembad + geschikt voor kids in alle leeftijden + lekker douches! -/- om 22/23u was het niet stil/rustig -/- sanitair wordt met Franse slag gepoetst -/- veel vaste gasten, waardoor grotere groepen (en dus meer lawaai), en kliekjesvorming (door een groep kinderen werd zelfs gezegd dat de kids zich niet mochten aansluiten!) -/- Je moet wrsch mazzel hebben met je plekje. Drie delen op de camping: vooraan is erg onrustig. Middenstuk (waar wij zaten) was eerste week oke, tweede week erg onrustig (verkeer, schreeuwende buren), achterste stuk lijkt ons rustiger. Maar weet niet of dat ook echt zo is. +/- animatieteam was weinig enthousiasmerend. Kwamen als ‘verplicht nummertje’ langs de tent rijden om te zeggen wat er te doen was.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9sonja deutekom02-08-2019

Top camping

Prachtige camping! Stacaravans zijn van alle gemakken voorzien en zijn ruim geplaatst. Campingeigenaren zijn Nederlands en zijn zeer behulpzaam. Alles is keurig netjes verzorgd!

Er zijn veel (wandel/fiets)activiteiten op de camping maar ook in de omgeving is er veel te doen. De camping is gericht op iets oudere kinderen, onze meiden van 9 en 11 hadden veel Nederlandse vriendjes. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Brunger08-09-2018

Volgend jaar weer

Heerlijke camping, goed verzorgt, mooie omgeving. Nederlands sprekende beheeders

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Eva27-08-2018

aanrader

Een heerlijk verblijf van twee weken op deze camping gehad met onze kinderen (11 en 14 jaar). Een zeer gemoedelijke camping met ontspannen en vriendelijke sfeer. Een mix van vooral Nederlandse, Franse, en enkele Belgische en Spaanse gasten. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden, zoals waterpolo, douane-spel, mountainbiken onder begeleiding (gratis, alleen huur van eventuele fiets voor een zeer redelijk bedrag). Oudere jongeren mogen een kampvuur maken onder bepaalde voorwaarden. Dit zorgde voor snelle aansluiting van onze kinderen met leeftijdsgenoten. De gratis GPS tochten waren ook de moeite waard. De glijbaan van de heuvel was erg leuk. Het restaurant is prima: lekkere pizza's. Prima zwembad. Eigenaren en medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in chalet Porthos 24 bovenaan de camping, met prachtig uitzicht. Heerlijk rustige plek. Een net, ruim en compleet huisje.

• 8Margreet13-08-2018

Heerlijke familiecamping

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. Er hangt een gezellige sfeer. Vooral voor kinderen is het een waar paradijs. Het is overzichtelijk en alles is dichtbij. Ze hebben genoten en wij mede daardoor ook. De spooktocht vonden wij geweldig. Samen met dochters van 6 en 9 meegedaan. Natuurlijk is het spannend, maar dat is ook de bedoeling. De meiden vonden het prachtig. Het was super goed georganiseerd. De camping heeft een fantastische leiding. Men heeft echt hart voor het bedrijf. Er wordt met je meegedacht en iedereen is even aardig. Door de hitte hebben we helaas wat minder ondernomen dan we van plan waren. Wel hebben we genoten van het Jazz-festival in Marciac Ook de door de camping georganiseerde trip naar de tour de France was een waar avontuur. Het enige puntje van zorg dat wij hebben is dat het zwembad zijn maximale capaciteit toch echt wel heeft bereikt. De aparte grote glijbaan is leuk, maar lost dat niet op

Bonjour Margreet,

Allereerst willen we u bedanken voor uw mooie review. Het doet ons altijd plezier om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad op onze camping. Wij zijn inderdaad een kleinschalige familie camping, waar de kinderen koning zijn. Ons animatie team zet zich ook elke dag in om een leuk en gevarieerd programma aan te bieden. Ook in onze regio, de Gers, met al zijn marktjes, festivals en historische stadjes, is altijd voldoende te beleven. Onze zwembaden zijn de ideale plekken om zich te verfrissen. Zeker met het extreem warme zomerweer van de vorige weken, waren de zwembaden goed gevuld. In de buurt zijn ook nog een aantal meertjes en waterparken waar u verfrissing kan zoeken. We hopen om u nog eens een keer te mogen verwelkomen op onze camping.

• 6Koen06-08-2018

redelijk, mist de finishing touch, extra moeite

Zwembad was prima, huisjes ook. Las goede reviews over de pizza's, waren wel lekker alleen helaas niet voorgesneden. Eten restaurant niet super, 2 x entrecote besteld maar waren niet gebakken zoals besteld. ( kok weet niet het verschil tussen rare en meduim schijnbaar) Ook geserveerd met een paar blaadjes sla en een paar druppels dressing. Blijkbaar niet even de moeite om iets netjes te serveren. Spooktocht af te raden voor kinderen jonger dan 14 jaar, dochter mocht mee van 9 jaar maar wel met begeleiding. In het donkere bos gingen ze de kinderen achterna met een kettingzaag!!! Letterlijk onverantwoord!! Zat nog een meisje van 7 jaar bij. Stonden allemaal te huilen. Diep triest...

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Bonjour Koen,

Ten eerste willen we u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een review te schrijven op Zoover. We vinden het spijtig dat u uw vakantie zo heeft beleefd. Toch willen we graag enkele puntjes die u opsomt, opklaren. Onze keuken op de camping is een simpele keuken, waar u met uw gezin lekker ‘s avonds kan eten. Wij hebben verse lokale producten zoals magret de canard die worden geserveerd met frietjes en salade. Dit staat ook duidelijk op ons menubord beschreven. Onze Spooktocht is sinds enkele jaren weer de grote animatie waarvoor veel gasten speciaal boeken. Zoals wordt gezegd bij inschrijven is het inderdaad spannend voor alle leeftijden. De jongsten moeten worden begeleid door een van de of alle twee de ouders. We hebben op de avond zelf geen negatieve geluiden gehoord. U kon die avond altijd bij ons terecht. (Veiligheid staat steeds voorop bij onze animaties: de ketting was zorgvuldig van de kettingzaag afgehaald en het blad was volledig beschermd.)

• 8Nebra14-04-2018

Fijne verzorgde camping

Fijne verzorgde camping , grote plaatsen, goed sanitair. mooi zwembad. "supermarktje" stelt weinig voor, maar grote supermarkten zijn op ca. 5 minuten rijden. Brood moet dag vooraf besteld worden. Eigenaren hebben hart voor hun camping en zijn erg enthousiast. Er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Mooie omgeving, veel te zien. Een camping om nog eens te bezoeken als we in de buurt zijn. Tip: volg niet je Tom Tom maar volg de borden!

Bonjour Nebra,

We willen u bedanken voor deze mooie review die u heeft achtergelaten op Zoover. Het is heel fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad op onze camping. We zetten ons elk seizoen weer in om onze grote staanplaatsen, de zwembaden en het sanitair goed te onderhouden. Een tip voor de Tom Tom : als u « Lieu-dit Ragegat » invult, vindt u meteen de camping. Dit zijn onze buren, maar u kan ons dan zeker ook niet missen.

• 8Bootsies21-09-2017

Heerlijke camping!

Kleine camping, overzichtelijk. We waren hier met de caravan. Onze tweede keer hier, dit doen we eigenlijk nooit, maar omdat we onze kleindochter van 3 mee hadden is Le Talouch echt perfect. Het zwembad is niet spectaculair maar voldoet, je koelt er in ieder geval heerlijk af met de warme temperaturen. Omdat we vrij laat waren vanwege de schoolvakantie werd het wel erg rustig op de camping, dat was jammer voor onze dochter die zo niet zoveel aanspraak had. Het animatieteam organiseerde nog wel van alles. Disco-zwemmen, 's morgens de mini-club, pannenkoeken eten, kinderdisco en Karaoke-avonden. Stadje Auch dichtbij voor de boodschappen, zijn eigenlijk alle winkels wel te vinden, Lidl, Aldi, Leclerc. Leuk stadje om te bezoeken. Verder wordt er om de veiligheid gedacht, komt er onweer aan dan gaan sommige activiteiten niet door, dat was met name jammer toen er net kampvuur op het programma stond. De (afhaal)pizza zijn heerlijk, in het restaurant niet gegeten deze keer. Sanitair is netjes. De camping-eigenaren staan voor je klaar, zo ook het overige personeel. Wederom super genoten hier.

Bonjour Bootsies,

Ten eerste willen we u bedanken voor de mooie review die u heeft achtergelaten op Zoover. We zijn altijd blij om te horen dat u voor de tweede keer een leuke vakantie heeft doorgebracht bij ons. De animatie, gastvriendelijkheid en gezelligheid zijn zeer belangrijke punten waar we ons ieder seizoen 100 % voor inzetten. Daarnaast is onze regio, de Gers, ook zeker de moeite waard om te ontdekken. Misschien tot een volgende keer.

Camping Yelloh! Village Le Talouch info

• SportschoolNiet beschikbaar
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar