Camping Municipal de Layoule

1 review over Camping Municipal de Layoule in het Nederlands

Slechte onderhouden (mooi gelegen) camping

Jaap Pellikaan
13-6-2016

Wij waren hier op eerste Pinksterdag. Op het eerste gezicht een prachtig gelegen camping om de stad Rodez te bezoeken en tevens om een wandeling te maken langs de Aveyron. Er stond vrijwel niemand op de camping. Het sanitair was in erbarmelijk slechte (vieze) staat. Het barst van het achterstallige onderhoud. Het vuilnis ligt naast het sanitairgebouw. De volgende dag weer vertrokken. De beheerder is een heel erg vriendelijke man, maar met mooie praatjes run je geen camping. De gemeente Rodez moet zich eigenlijk schamen voor zo'n slecht afgegeven visitekaartje.

Gereisd Met partner in mei 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal de Layoule

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Layoule in Rodez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Layoule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.