Camping Municipal de Layoule

Meer campinginfo

6 reviews over Camping Municipal de Layoule

• 8Marjet03-07-2019

Fijne plek

Prima camping. Mooie, schaduwrijke plekken En er is blijkbaar gewerkt aan het sanitaire want dat ziet er keurig uit. Voetpad naar het oude centrum; wel een stijle klim. Goedkoop (camper € 15.40, incl. electriciteit)

• 7Staat v/h sanitair

• 4Jaap Pellikaan13-06-2016

Slechte onderhouden (mooi gelegen) camping

Wij waren hier op eerste Pinksterdag. Op het eerste gezicht een prachtig gelegen camping om de stad Rodez te bezoeken en tevens om een wandeling te maken langs de Aveyron. Er stond vrijwel niemand op de camping. Het sanitair was in erbarmelijk slechte (vieze) staat. Het barst van het achterstallige onderhoud. Het vuilnis ligt naast het sanitairgebouw. De volgende dag weer vertrokken. De beheerder is een heel erg vriendelijke man, maar met mooie praatjes run je geen camping. De gemeente Rodez moet zich eigenlijk schamen voor zo'n slecht afgegeven visitekaartje.

• 2Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal de Layoule