Weer vandaag23°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Domaine de Combelles voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
Vacanceselect

1 review over Camping Campéole Domaine de Combelles in het Nederlands

Prima camping!

Familie Bakker
13-8-2015

We hebben 2 fantastische weken gehad op deze zeer rustige camping. Er is genoeg te beleven voor jong en oud. De accommodaties bevinden zich op enige afstand van centrale binnenplaats, waar elke avond wel iets te beleven viel. Rust gegarandeerd! Vriendelijk campingpersoneel. Prima zwembad met een ruim peuterbad. Voor de kleintjes een prachtig springkussen en een schaduwrijke speeltuin. Manege ter plekke, waar paardenliefhebbers hun hart kunnen ophalen. Enige minpunt voor mensen die tijdens hun vakantie in Frankrijk graag Nederlands praten en Nederlanders ontmoeten...die zijn hier niet te vinden. We waren 2 weken lang de enige Nederlanders. Voor kinderen kan er dus een taalbarrière zijn...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Domaine de Combelles in Rodez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Domaine de Combelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.