Camping Padimadour

9Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Rocamadour (Lot)

9Fenomenaal

• 9.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

49 reviews over Camping Padimadour

• 10Familie Blom16-08-2019

Geweldig!

We waren hier voor de tweede keer en vonden het weer erg fijn. Mooie overzichtelijke kleine camping. De camping is schoon en goed onderhouden. Anne en Patrique werken hard en zorgen ervoor dat alles tiptop in orde is. Zwembad is niet groot, maar groot genoeg voor de camping. Animatie is prima, Nederlandstalig.

• 10Eetgelegenheden

• 9Familie van Duijnhoven09-08-2019

Leuke camping met een ontspannen sfeer

We hebben een fijne vakantie gehad op Padimadour. Fijne kleinschalige camping met een fijn zwembad (lekker verwarmd) en voldoende te doen in de omgeving. Ik vermeld alleen wat bijzonderheden die anderen nog niet hebben gemeld. Op camping zijn circa 70% Fransen, 5% Belgen en 25% Nederlanders. Animatie door Bram was wel in het Nederlands. Iedere avond animatie (afgezien van zaterdag) op het terras. Animatie in de avond was van goed niveau: karaoke, bingo, film (in t Frans), live muziek en clowns (erg leuk). Bram deed overdag leuke dingen met de kinderen en deed ook de aqua gym in t zwembad. Restaurant is prima, pizza's zijn heerlijk. Aardig personeel. Terrein van de camping is glooiend. Stacaravans geen airco. Wij hadden een staanplaats en deze moet je volledig vooruitbetalen voor de vakantie. Honden zijn toegestaan op de camping. Leukste uitjes in omgeving: Rocamadour, Sarlat (vooral bij markt), Gouffre de Padirac, kanotocht, klimpark

• 9Eetgelegenheden

• 8Fam. van Wijk08-08-2019

Mooie kindvriendelijke camping

Ontzettend mooie camping die vooral gericht is op (hele) kleine kinderen. Het is er heel erg netjes en schoon. Eigenaresse spreekt Engels, de eigenaar niet. Beiden doen enorm hard hun best om het iedereen naar de zin te maken. Er is een broodservice en restaurantje. Bij het restaurant wordt bijna iedere avond wel iets georganiseerd. Om 23:00 is alles afgelopen en gaan zo ongeveer alle lichten uit op de camping. Daar ligt voor ons ook het grote minpunt. Met een puber van 13 jaar is het leuk als er iets gedaan wordt wat tot wat later duurt. Ook zijn wij echt uit de kleine kinderen dus hebben het als enigzins irritant ervaren om iedere ochtend rond 7:00 wakker gehuild te worden door alle kleine kindjes om ons heen. Verder prachtige camping met mooi zwembad die overkapt wordt bij slecht weer zodat je toch kunt zwemmen, apart bubbelbad en apart peuterbad. Supermarkten op zo'n 10 minuten rijden. Veel leuke dingen te doen in de omgeving!

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Jasper De Munck05-08-2019

Fijne nette familiecamping!

Supernette camping. Sanitair, de plekken, de paden, het zwembad, het eten in het restaurant, alles perfect voor elkaar! Hele vriendelijke hardwerkende eigenaren op een gezellige camping die volgens ons vooral geschikt is voor basisschooljeugd. Heel veel leuke uitstapjes in de mooie omgeving. Rocamadour, Carennac en Autoire vonden we prachtig. Fijne week gehad!

• 9Santing04-08-2019

Super fijn

Prachtige camping. Niet te groot. Mooi verwarmd zwembad. Lekker pizza en friet op de camping. Vriendelijke eigenaren. Bijna elke avond wel wat te doen van een bandje tot entertainment. Dat gezegd hebbende zullen wij hier niet weer heen gaan. We houden toch van wat simpelere campings waar de kinderen niet nog om half 12 rondrennen. Oh en sanitair super schoon en altijd warm water.

• 8Adrie Mulder03-08-2019

Mooie, verzorgde camping!

Super leuke, mooie camping, erg gastvrije eigenaren. Wij waren er een weekje met vrienden en onze puber kinderen. De camping is ip meer geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Maar wij hebben ons prima vermaakt. De camping is ruim opgezet en mooi schoon. Eigenaren zijn super vriendelijk en werken erg hard. Ze zijn erg geïnteresseerd, altijd tijd voor een praatje. De omgeving is erg mooi. Enige nadeel voor nu: er waren veel vliegen.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9DB23-07-2019

Genieten op en top in een groene, rustige omgeving

Zeer mooie camping, rustig, zeer ruim opgezet, zeer groen, genieten op en top. Dit komt mede door de eigenaren die zeer vriendelijk zijn en zorgen dat je niks te kort komt, zonder dat ze nadrukkelijk aanwezig zijn. De camping bestaat uit 12 safaritenten, diverse stacaravans en losse staaplaatsen Er is een overdekt zwembad aanwezig, waarvan de kap weggeschoven wordt, zodat je gewoon een buitenbad hebt. Met kinderbadje en een jacuzzi. Aquagym , eenvoudige kinderanimatie en 's avonds een optreden, na 23 uur stil op de camping. Vers brood op bestelling. Een speeltuin, tafeltennis, airhockey, grote trampolines, tafelvoetbalspel. Camping voor kinderen tot 12 jaar. Veelal franse gezinnen, maar je voelt je meteen thuis op deze camping. Enige minpunt hele regio overlast van vliegen, dus neem hier iets tegen mee. Veel leuke uitstapjes in de regio, zie tips.

• 9AH24-06-2019

Geweldige, mooie en schone camping.

Hele mooie kleinschalige camping gerund door zeer vriendelijke eigenaren. Wij verbleven in een moderne, mooie en zeer schone mobilhome (nummer 81). De camping heeft een heerlijk verwarmd zwembad, een bubbelbad en een kinderbad met voldoende ligbedden. Volop mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Wifi is wat traag en we hadden wat last van vliegen. Wij gaan nooit 2 maal naar dezelfde camping anders kwamen we hier zeker terug.

• 2018
    9Marianne13-08-2018

Erg mooie familiecamping

En erg mooie, goed onderhouden camping. Het zwembad bied voor jong en oud voldoende zwemgelegenheid. Er zijn voldoende strandbedjes en het water is verwarmd. De campingeigenaren zijn vriendelijk en de hele dag druk om het de gasten naar de zin te maken. Op de camping kun je brood bestellen, verder een zeer beperkt campingassortiment, maar de supermarkt is 10 minuutjes rijden. In het restaurant kun je prima (eenvoudig) eten of erg lekkere pizza's afhalen. Wij verbleven in een safaritent. Een mooie tent met goede bedden in een gezellig rondje opgesteld. Het sanitairgebouw werd goed schoongemaakt. We hadden wel veel last van vliegen / wespen door de bosrand waar de tent stond, maar dat is ook het seizoen. In de omgeving is veel te doen! Mooie stadjes, de rivier op 15 minuutjes met de auto.

• 10Mandy03-08-2018

Prachtige camping!!

Wij hebben, met onze kinderen van 2 en 4, genoten van 2 mooie weken op deze prachtige camping! Ontvangst was hartelijk. Vooral de eigenaresse is ontzettend aardig en vrolijk, daarnaast spreekt zij ook best aardig Engels. Wij hadden een ruime, schaduwrijke plek voor onze tent. De kinderen hebben heel erg veel plezier gehad in het zwembad, die gelukkig lekker verwarmd is. Entertainment is minimaal voor de kinderen maar dat vonden wij zelf niet zo erg. Leuke speeltuin en prima restaurant om een keertje te eten. In de omgeving is best veel te zien. Rocamadour is sowieso een aanrader, als je in de ochtend gaat is het wat minder druk. Verder is Carennac, Autoire (inclusief wandeling naar waterval), Saint Cirq Lapopie en Martel (je kan hier ook met de stoomtrein) leuk om te bezoeken. De camping is een mix van Nederlandsers en Fransen en is echt super netjes onderhouden. Daarnaast is het sanitair heel erg schoon! Kortom top!!

9 tips over Camping Padimadour

• DB, 23-07-2019
    • Gouffre de Padirac, spectaculaire grotten varen met een bootje, vooraf reserveren.
    • roofvogelshow, Rocher des aigles in Rocamadour
    • kanoenen, van Gluges, Martel naar St Sozy, meer tijd vragen, zodat je kunt picknicken, alle spullen kunnen mee in een ton
    • Rocamadour

Diverse leuke uitstapjes meer, maar wij waren er maar een week.

• Bert, 10-08-2013

Rocamadour op 5 minuten!

• Vera, 28-07-2013

Rocamadour is zeker een bezoek waard. Verder moet je Gouffre de Padirac echt gezien hebben. Erg indrukwekkend en ook leuk voor jonge kinderen.

4 vragen over Camping Padimadour

• Andrea Rutten, 18-01-2018

Staanplaats E3

Hallo Wij gaan van 22 juli tot 08 augustus naar deze camping. Met onze twee jongens van 4 en 6 jaar. Nu hebben wij plek E 3 geboekt lijkt ons goede plek klopt dit?? Groetjes Andrea

• nathal, 02-01-2018

voetballen

Is er op de camping een mogelijkheid om te voetballen?

• AB, 25-07-2017

Rivier

Is er een leuk kiezelstrandje aan de Dordogne in de buurt waar je met kleine kinderen heen kunt? Mvg

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig